så klar

Til jer der har været i behandling

5 indlæg i dette emne

Vi er ved at overvejer om vi skal gå over til ivf efter 2 gange iui-d. Til jer der har været i behandling i det private, betalte i for en gang af gangen, eller købte i en pakke med 3 forsøg. Også med den risiko, at i kom til at betale for 2 forsøg, som i ikke brugte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været i behandling i det private og købte et forsøg ad gangen :) Vi blev tilbudt at købe tre forsøg, men vi sparede løbende op og havde ikke på én gang alle pengene, så vi sparede og købte ét forsøg ad gangen...

Der var så ikke gevinst ved nogle af forsøgene :( Men vi valgte at droppe alt der hedder hormoner og prøve endnu et IUI forsøg kun på ÆL test og så blev jeg gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været i behandling hos det private.

Efter 4 IUI forsøg valgte vi at købe 3 IVF forsøg.

Vi havde ikke gevinst i det først.

Havde gevinst i 2. omgang med mistede i 8. uge.

Havde så gevinst i 3. omgang, som så blev til vores søn :)

Vi sparede en del penge ved at købe de 3 forsøg, så for os var det den rette løsning.

Det er jo en chance man må gøre op med sig selv om man vil tage og om økonomien er til det.

I vores tilfælde ville vores bank gerne låne os til de 3 forsøg, da de syntes at det var en af de bedre ting at bruge penge på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i behandling i det private og købte først 3 forsøg i en pakkeløsning - 2 negative, en positiv der dog enten negativt. Herefter købte vi endnu et enkelt forsøg - negativ. Skiftede klinik og blev i 4 iui forsøg gravid med Freja.

Held og lykke med behandlingen, håber det hurtig giver et positivt resultat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. graviditet Rigshospitalet: 3 IUI-H, negative, 1 IVF ingen ægdeling, 1 ICSI - 2 æg op - gravid med 1 barn.

Forsøg på Nordica: Enkelt forsøg - Mislykket!

2. graviditet Trianglen: (købte pakkeløsning med 3 forsøg) 1 ICSI negativ, 2 ICSI pos. tvillinger, mistede i 8. og 9. uge.

3. graviditet Trianglen: 3 ICSI negativ. Fryseforsøg negativ. ( købe ny pakkeløsning med 3 forsøg). 1 ICSI negativ. Gravid hjemme!Lægerne forklarer det med, at jeg har ophobet medicinrester efter sidste forsøg, hvor jeg blev medicineret med depotmedicin. Får restbeløbet retur ;-)

4. graviditet Dansk Fertilitetsklinik: Taber mig knapt 12 kilo og vælger at tage 3 IUI-H forsøg, før vi igen prøver ICSI på Trianglen. 1 IUI-H negativ. 2 IUI-H negativ. 3 IUI-H gravid med 1 barn.

5. graviditet hjemme: Naturen er lunefuld. Ret uventet og ej planlagt bliver jeg spontant gravid hjemme :loveshower , kun 6 måneder efter sidste fødsel. Blev lidt bekymret, for alle mine fødsler har været ved kejsersnit.

Men i bund og grund synes jeg rigtig godt om pakkeløsninger med 3 forsøg, for det letter presset lidt, i hvert på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER