Posted January 25, 2017 Hvilke drenge og pige navne er der med E? jeg hedder selv Elisabeth så det skal minde for meget om det. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Mange - har du prøvet diverse navnesider? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Elliot Enna Evangelina Estella Emma Elina Ellen Esther Evan Erik Ejnar Drengenavnene er åbenbart sværere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 27 minutes ago, louisevibe said: Mange - har du prøvet diverse navnesider? Jep og der er bare ikke noget der klinger godt. Klaudia er opkaldt efter mandens forbogstav så nu er han helt forgabt i at nr 2 skal opkaldes efter mig hvilket er lidt sværrer og vi kan slet ikke blive enige. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Emil Elias Egon Elliot Erik Elsa Elisa Elina Eline Emma Emilie Emilia Esmaralda Ella Ellen Eva Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 2 minutes ago, Elisamus said: Jep og der er bare ikke noget der klinger godt. Klaudia er opkaldt efter mandens forbogstav så nu er han helt forgabt i at nr 2 skal opkaldes efter mig hvilket er lidt sværrer og vi kan slet ikke blive enige. Det kender jeg godt Er der andre kriterier? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Evelina Eva Edison Emanuel Elton Var dem jeg kan komme i tanker om som ikke umiddelbart er på listen. Vores første er også opkaldt efter faderens forbogstav, og planen var egentlig at nummer to skulle opkaldes efter mit forbogstav, men vi kunne ikke finde en pigenavn der startede på T som vi kunne lide, så hun blev opkaldt efter min mors forbogstav i stedet... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Eliana, Ellinor, Eva, Evelyn, Erika, Jeg tænkte sjovt nok også på Elisabeth, men det duer jo ikke Eigil, Eddie, Edgar (fra Aristocats Ej sorry ), Edvard, Ejvin, Elmer (det er da mega sødt ) Elton - som tidligere er nævnt - Eigil og Elmer synes jeg faktisk passer godt til Klaudia Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Du kunne også gå Lord Of The Rings og kalde den for Elijah, hvis det bliver en dreng Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Eske, Esben, Eskild? Klaudia og Esben, det da ikke helt tosset Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Og Edith selvfølgelig! Det synes jeg er så pænt Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Klaudia og Elvira? (Undskyld spam ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Du får lige revl og krat af, hvad jeg kan komme i tanke om. Eskild, Emmett, Enzo, Ebbe, Eli, Emil, Edvard/Edward, Efraim (Pippis far), Elian, Emerson, Enok, Erhard, Erland, Erling, Evander, Evald. Eugenie, Erika, Ellie, Estrid, Else, Elsa, Effie, Elena, Elin, Emilie/Emilia, Emmeline, Ea, Esme, Edel, Emily, Eira, Elektra, Elfrida, Ella, Enya, Eloise, Erna. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 altså min den ældste hedder jo Evelyn til mellemnavn (opkaldt efter min mormor) så det navn er jeg jo vild med Esther Eve Else Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Edith Ella Ellinor Elly Erika Emil Esben Erik Ebbe Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Elise Emilie (hedder mine dejlige niecer) Ellen Ella Ester Edith Emily Emil Elias Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Af Pigenavne ville jeg vælge: Elinor, Elvira, Ellen, Ellen-Marie eller Edith. Drengenavnsfavorit er Eskild :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Vi havde selv en del drengenavne med E på vores liste Eigil Espen/Esben Elias Eliot Elijah Eskild Ebbe Emil Eberhart Eddie/Eddi Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Jeg har en Ellinor, så det synes jeg selvfølgelig er smukt, ellers havde jeg forelsket mig i Esme, men det synes familien var for underligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 Emmie :-) det ville jeg godt have kaldt min datter! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 On 25/1/2017 at 9:35 PM, FruSekshøj said: Jeg har en Ellinor, så det synes jeg selvfølgelig er smukt, ellers havde jeg forelsket mig i Esme, men det synes familien var for underligt Esme - det er saa meget navnet paa en pige, hvis jeg faar saadan en en dag Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 4 hours ago, Camillat said: Esme - det er saa meget navnet paa en pige, hvis jeg faar saadan en en dag Det er altså virkelig også bare så fint et navn Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 Vi skal have en dreng Esben er vi begge lidt vilde med Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 En lille dreng Klaudia og Esben. Jeg synes det er Share this post Link to post Share on other sites