Posted February 1, 2017 2 hours ago, Mannie said: Jeg er også vildt plaget af det for tiden og kan ikke bare blive hjemme fordi jeg allerede har for meget fravær. Så jeg smækker musik i ørene og prøver at få tiden til at gå hurtigt. Men nøj det er træls! Kan du evt selv trykke de steder du får akupunktur når det er? Ved ikke om det kan hjælpe? Det hjælper en smule, heldigvis. Jeg skal til akupunktør kl 14.30, så håber det hjælper. Jeg kan ikke stå og undervise 21 elever i 9. Klasse med et hoved der er ved at eksplodere og da de har årgangsfest i morgen, er det vigtigere jeg kan være med til den. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 17+0 i dag og jeg kan mærke spark udvendigt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 1 hour ago, louisevibe said: 17+0 i dag og jeg kan mærke spark udvendigt Hvor fantastisk. Det glæder både jeg og de to andre i huset sig til sker her Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 3 hours ago, louisevibe said: 17+0 i dag og jeg kan mærke spark udvendigt Hvor fantastisk Og hvor er jeg bare mega misundelig Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 Jeg er 15+6 og mærker en del liv, men stadig ikke udenpå Var til jordemoder igår og det var virkelig en god oplevelse, hun mærkede på maven og jeg hørte hjertelyd - og så snakkede vi Jeg er kommet med i Kendt Jordemoder-team fordi jeg vil føde hjemme, det lyder virkelig godt synes jeg Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 9 hours ago, FruBK said: Jeg er 15+6 og mærker en del liv, men stadig ikke udenpå Var til jordemoder igår og det var virkelig en god oplevelse, hun mærkede på maven og jeg hørte hjertelyd - og så snakkede vi Jeg er kommet med i Kendt Jordemoder-team fordi jeg vil føde hjemme, det lyder virkelig godt synes jeg Jeg har også planer om at føde hjemme og kommer med i kendt jordemoder ordningen Er 15+0 og tror ikke jeg har mærket noget rigtigt endnu Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 17 hours ago, Krille said: Hvor fantastisk. Det glæder både jeg og de to andre i huset sig til sker her 15 hours ago, Putten said: Hvor fantastisk Og hvor er jeg bare mega misundelig 12 hours ago, Puttefutte said: Er også mega misundelig Det er helt fantastisk. Men tidligt, men er jo både andengangs og meget lille, så det har nok øget mine odds Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 hvornår havde i første JM besøg? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 51 minutes ago, Elisamus said: hvornår havde i første JM besøg? 15+1, det samme som ved Silke Elia Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 58 minutes ago, Elisamus said: hvornår havde i første JM besøg? 15+6... desværre kunne hun ikke lytte efter lyd når det var så tidlige og hun mærkede heller ikke på maven Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 11 hours ago, Puttefutte said: Jeg har også planer om at føde hjemme og kommer med i kendt jordemoder ordningen Er 15+0 og tror ikke jeg har mærket noget rigtigt endnu Jeg er 3. gangs, så er sikker på det er derfor, første gang var jeg noget længere henne Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 23 hours ago, Elisamus said: hvornår havde i første JM besøg? På onsdag hvor jeg er 17+4 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 23 hours ago, Elisamus said: hvornår havde i første JM besøg? Skal på torsdag 16+6 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 Var 12+3 til første JM og hun sagde at 2. Besøg normalt var i uge 17, så har fået tid til næste besøg deromkring. Men normen kan vel skifte fra kommune til kommune Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 Vi skal have en lilebror er der nogle af jer andre der ved hvad i skal have? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 I går aftes mærkede jeg helt sikkert spark! 16+0 præcis 2 uger før jeg gjorde med E. Spændende hvor meget det bliver den kommende tid Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 39 minutes ago, Elisamus said: Vi skal have en lilebror er der nogle af jer andre der ved hvad i skal have? Vi venter til fødslen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 1 minute ago, Mannie said: I går aftes mærkede jeg helt sikkert spark! 16+0 præcis 2 uger før jeg gjorde med E. Spændende hvor meget det bliver den kommende tid Jeg har mærket 2-3 gange dagligt siden først spark først på ugen, så er hel utålmodig fordi jeg ikke har mærket noget ordentlig i dag. Men ved jo godt det er meget normalt, vil bare gerne dele oplevelsen med Jesper og Silke Elia nu de endelig er hjemme hele dagen. Det er typisk Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 11 minutes ago, louisevibe said: Jeg har mærket 2-3 gange dagligt siden først spark først på ugen, så er hel utålmodig fordi jeg ikke har mærket noget ordentlig i dag. Men ved jo godt det er meget normalt, vil bare gerne dele oplevelsen med Jesper og Silke Elia nu de endelig er hjemme hele dagen. Det er typisk Jeg har mærket lidt her til morgen men forventer ikke at det bliver dagligt før om noget tid Det første b spurgte om var om det også kunne mærkes udenpå Han er også begyndt at ae og kysse maven, noget han ikke rigtig gjorde med E. Ingen tvivl om at han også glæder sig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 Vi skal til tidlig kønsscanning på lørdag den 11. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 4 hours ago, Elisamus said: Vi skal have en lilebror er der nogle af jer andre der ved hvad i skal have? Vi skal også have en lillebror Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 Vi skal have en af hver nøj jeg glæder mig til gennemscanning den 17 og til at kigge ind til dem... tror nu jeg har mærket dem tre gange den sidste uge.. men er stadig i tvivl og så er jeg begyndt at få kvalme når jeg har spist morgenmad... det er ski da irriterende... tror jeg må prøve at skubbe morgenmaden lidt, så må jeg spise på jobbet... kan det være for tidligt til at spise Share this post Link to post Share on other sites