Supermor1234

Moderkagebiopsi i dag

13 indlæg i dette emne

En nf scanning der ikke gik efter planen. En risikovurdering der gjorde at der måtte yderligere undersøgelse til i form af en moderkagebiopsi. Voldsom oplevelse men nu er den overstået. Alle de tanker den undersøgelse nu har sat igang. En masse bekymringer om hvad svaret bliver og ventetiden de næste par uger. En graviditet der lige nu ikke er den vi drømte om. Vi håber på at denne lille efternøler er fin og frisk og at der omkring d 3 feb kommer et lille vidunder til verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha der er ubehageligt!!!! Hvornår får I svar? Og hvad mistænker de?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De mistænker alt muligt andet end Down syndrom og de to andre trisom et eller andet. Så de tre er udelukket. Men de ved ikke hvad de finder og vi ved det heller ikke før om nogle uger når der er svar på hele kromosomsammensætningen. Er meget delt i at vide hele mit kommende barns byggesæt.. Skal man vide alt og hvor meget har betydning for et godt eller skidt liv. men afventer med en stor bekymring og knude i maven. Jeg ved også godt at eftersom jeg nærmer mig de 40 år ikke har de bedste ods.. Men vi håber.. Vil så gerne have den lille efternøler og vores andre børn håber også at det hele går godt. De er sat ind i hvad der foregår. Alt har vi fortalt dem, og de var lettede over at vide det. De kunne jo godt mærke at vi holdt noget hemmeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle er dine andre børn?

Jeg krydser fingre for at i får et positivt svar! Og føler med jer her i ventetiden, det må være hårdt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11-9-7 år og fik svar for fem siden at de første svar er gode.. Men det havde vi fået at vide fra starten. Det er de næste svar vi frygter og der kan gå op til tre uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik svar for fem min siden skulle der stå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

So far so good!!! Krydser alt jeg kan. Føler virkelig med jer. Jeg frygter selv MD scanningen. Der er så mange bekymringer. Kommer til at tænke på hende kendissen, Stine Kronborg, som først opdagede hun var gravid, da hun var 17-18 uger henne. Tænk hvor mange bekymringer hun har været sparet for!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og de første børn jeg har fået var der slet ikke noget tilbud om scanning så det var jo også fuldstændig ubekymrede forældre der den gang stod med positive geaviditetstests og meget hurtigt begyndte at købe Babyting. Vi havde da slet ikke tanken om at der kunne være noget galt. En positiv geaviditetstest var bare = en perfekt baby. Nu er der bare så mange ting man kan bekymre sig om og snart kender vi alle byggesten i baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens følge dig!!! Men jeg vil faktisk hellere bekymre mig lidt for meget og så undgå at få en baby med downs eller andre handicaps. Jeg ønsker på ingen måde er handicappet barn og ville tage imod alle prøver hvis jeg fik tilbuddet. Men er alt perfekt, ja så har det da godt nok været spildte bekymringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik det svar vi har ventet på og den lille supermand har super kromosomer og det er en helt perfekt lille 4 der ligger derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik det svar vi har ventet på og den lille supermand har super kromosomer og det er en helt perfekt lille 4 der ligger derinde

Fantastisk! Stort tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik det svar vi har ventet på og den lille supermand har super kromosomer og det er en helt perfekt lille 4 der ligger derinde

Ej hvor godt :yay stort tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg glad for den nyhed på jeres vegne! Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER