Posted September 29, 2016 Jeg har fanget en porygon! :D Cool! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2016 Jeg er blevet en Electabuzz rigere i dag :) Da jeg fandt ham i morges ovenpå en nat med en baby, som kun ville sove ovenpå mig, og synes det var en fest at skrige i søvne, så blev dagen til at holde ud igen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2016 :yay jeg fik min første lapras i dag! Wehuu :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2016 Så knækkede mit 10km æg endelig - ud kom Snorlax! :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2016 Så knækkede mit 10km æg endelig - ud kom Snorlax! :glad :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2016 Wuhu. Det er endelig lykkedes mig at få Pikachu! :yay var på legeplads med Freya i dag og hører pludselig en dreng udbryde meget højt og begejstret at der var en Pikachu, så jeg fik da lige hurtigt min mobil frem også.. og ganske rigtigt der var den.. utrolig lav cp men jeg er ligeglad. Jeg har Pikachu nu! Desværre slap en vulpix væk fra mig. Den slap ud af pokeballen og forsvandt lige efter før jeg fik prøvet igen.. øv øv.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2016 Fantastisk weekende so far :-) nye pokemons: Hypno Goldeen Nidorino Nidorina Golbat Seel Mr. Mime Polywag Kabuto Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2016 Var i Bilka i Aalborg idag. Sikke mange nye det gav. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 3, 2016 Valdemar og jeg har fanget en Slowbro og en Grimer :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 4, 2016 Valdemar og jeg har fanget en Slowbro og en Grimer :yay Århhh, Grimer! Sådan en mangler jeg... Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2016 Jeg nåede level 28 i dag Efter de har lavet evolve animationerne kortere nåede jeg alle de 78 jeg havde klar - og løb faktisk tør inden mit Lucky Egg udløb Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 20, 2016 7 hours ago, Capall said: Jeg nåede level 28 i dag Efter de har lavet evolve animationerne kortere nåede jeg alle de 78 jeg havde klar - og løb faktisk tør inden mit Lucky Egg udløb Wow, du er da godt nok nået langt! Jeg hænger stadigvæk i lvl 25. Synes godt nok der er langt mellem levels nu... Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 20, 2016 Jeg er efter lang tid endelig nået til Level 18... men spiller ikke ret meget for tiden... Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 20, 2016 1 hour ago, roselein said: Wow, du er da godt nok nået langt! Jeg hænger stadigvæk i lvl 25. Synes godt nok der er langt mellem levels nu... 27 har godt nok også taget tid her. Det var 250000 xp man skulle igennem. Jeg regner heller ikke lige med at nå Lvl 29 før om laaang tid. Det tager 300000 xp, og jeg får heller ikke gået de der 15 kilometer om dagen når vejret er som det er nu Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2016 Pyh og jeg som synes at 150.000 XP er meget Til gengæld har jeg idag fået udvidet pokedexet med en pinsir! Og så har jeg udklækket hele 5 æg med pokemoner, som jeg havde i forvejen (og også deres udviklinger) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2016 Spm: Har I andre også fået fejl i jeres pokedex, så det ser ud som om, at I har set nogle pokemoner, som I ikke har set? og spm 2: Har nogen mon set noget godt pokemon legetøj nogle steder? V ønsker sig det, og jeg tror det er noget, han kunne lege meget med, men jeg kan kun finde kort, bamser og så sådan et bælte med balls til, som jeg har lidt svært ved at se fidusen i Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2016 1 hour ago, Barbamama said: Spm: Har I andre også fået fejl i jeres pokedex, så det ser ud som om, at I har set nogle pokemoner, som I ikke har set? og spm 2: Har nogen mon set noget godt pokemon legetøj nogle steder? V ønsker sig det, og jeg tror det er noget, han kunne lege meget med, men jeg kan kun finde kort, bamser og så sådan et bælte med balls til, som jeg har lidt svært ved at se fidusen i Det er ændret, så de pokemoner, man ser i gyms også tæller med. Nogle gange kan det være nok bare at være tæt på et Legetøj ved jeg desværre ikke lige noget om Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2016 Ej hvor mærkeligt med Gyms, der kan man jo ikke fange dem Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2016 ER lige blevet level 17 idag Mit pokedex har 68 styks og 81 set. Synes det er meget godt gået til at jeg bor ude midt i ingenting med 20 kilometer til næste stop og gym Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2016 Hvad tænker I egentlig om de legendariske pokemoner? Tror I de bliver mulige at fange på et tidspunkt? Og er der nogen herinde, der hsr nogle af de regionsspecifikke? Altså udover Mr. Mime Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2016 30 minutes ago, MariaPiesen said: ER lige blevet level 17 idag Mit pokedex har 68 styks og 81 set. Synes det er meget godt gået til at jeg bor ude midt i ingenting med 20 kilometer til næste stop og gym Godt gået! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2016 3 hours ago, Barbamama said: Hvad tænker I egentlig om de legendariske pokemoner? Tror I de bliver mulige at fange på et tidspunkt? Og er der nogen herinde, der hsr nogle af de regionsspecifikke? Altså udover Mr. Mime Legendariske? Hvilke er det? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2016 5 minutes ago, Bolsin said: Legendariske? Hvilke er det? Mew, og mewtoo i hvert fald. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2016 3 hours ago, Barbamama said: Hvad tænker I egentlig om de legendariske pokemoner? Tror I de bliver mulige at fange på et tidspunkt? Og er der nogen herinde, der hsr nogle af de regionsspecifikke? Altså udover Mr. Mime Nope ingen endnu ikke engang Mr. Mime. Men jeg har en kammerat der snart skal til USA, man måske kunne spørge om han ville farme lidt for mig derover Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2016 13 hours ago, Barbamama said: Spm: Har I andre også fået fejl i jeres pokedex, så det ser ud som om, at I har set nogle pokemoner, som I ikke har set? og spm 2: Har nogen mon set noget godt pokemon legetøj nogle steder? V ønsker sig det, og jeg tror det er noget, han kunne lege meget med, men jeg kan kun finde kort, bamser og så sådan et bælte med balls til, som jeg har lidt svært ved at se fidusen i Jeg gætter på at merchandise ikke rigtig er kommet til DK endnu, det tager lidt tid. Jeg har købt pokemon strømper til Lilly det var hvad jeg ku finde. Men jeg og de store piger har lavet figurer selv og dem er hun ret vild med. Godt nok i silkeler som ikke egner sig til at blive leget for vildt med men man ku prøve med fimoler/cernit. Ellers kig på Amazon jeg plejer at kigge på Amazon.de for så skal varerne ikke rejse så langt. Plejer at ta 2-3 uger at komme men man kan til gengæld købe meget legetøj der ikke sælges i DK (endnu). Share this post Link to post Share on other sites