Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Tilføjelse af krav til arbejdsplads: minimal arbejdsmængde..

Og gratis chokolade ad libitum :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og gratis chokolade ad libitum :whistling

Og helst den slags, man ikke bliver tyk af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilføjelse af krav til arbejdsplads: minimal arbejdsmængde..

Og fast middagslur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået lidt pokemon kold :( jeg er besværet og kan ikke gå og cykle så meget som før, og når jeg gør har jeg aldrig nok bolde, fordi der kun er hhv 2 eller 1 pokestop på de omveje jeg kører til/fra bh og indkøb. Det ville nok hjælpe gevaldigt med en tur til byen men det blir måske ikke lige foreløbig, og min evne til at trave rundt i byen er heller ikke hvad den har været.

 

Øv... gad vide om det stadig er sjovt at spille pokemon når jeg skal til at trille med barnevogn til foråret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saga: øv at du blir mere besværet nu....men ja tror stadig spillet er godt til foråret....tror måske henover vinteren her at en del ikke vil spille så meget...men så vil gå igang igen til foråret...tænker jeg ihvertfald om mig selv ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordelen ved ikke at have bil i øjeblikket. Man får gået nogle kilometer. Har idag fået snorlax i et æg idag :) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår fik jeg mit første 10km æg så glæder mig til at se hvad det bliver til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår fik jeg mit første 10km æg så glæder mig til at se hvad det bliver til :-)

Jeg fik også endelig 2 sidste uge! Er i gang med at udklække det første. Det er spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordelen ved ikke at have bil i øjeblikket. Man får gået nogle kilometer. Har idag fået snorlax i et æg idag :) :yay

Fedt! Var den god?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Var den god?

Det er den bedste jeg har indtil videre cp på 1127

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Nu er det relativt ofte, at jeg alligevel bevæger mig ind på kirkegårde, når jeg er ude og gå tur. Der er et par stykker her i byen, hvor man må krydse henover for at ungås en "kæmpe" bue uden om. Er det upassende, hvis jeg ikke spiller pokemon imens? :unsure

Jeg går også jævnligt igennem vores og har gjort det længe inden pokemon, så derfor er det for mig og med mig selv i orden. Jeg går uden om, hvor jeg kan se folk besøger et gravsted og jeg kunne ikke i min vildledste fantasi finde på, at jogge rundt i et gravsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

post-11084-0-06965100-1473181866_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

:haha Tak for et godt grin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay flødebollen (Diglett) kunne jeg lige fange fra stuen af! Min første :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den bedste jeg har indtil videre cp på 1127

Det er da godt fanget! Jeg synes de bliver mega svære at fange, når cp'en bliver bare lidt høj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fanget en scyther i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se at der er både en machop og en lickitung udenfor, og mit dp-barn sover sødt, så jeg har jo pause. Men jeg kan jo ikke forlade lejligheden. Ihhh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fanget en scyther i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se at der er både en machop og en lickitung udenfor, og mit dp-barn sover sødt, så jeg har jo pause. Men jeg kan jo ikke forlade lejligheden. Ihhh!

Århhh, lickitung! Den kunne jeg godt tænke mig! Jeg har slet ikke set den endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhh, lickitung! Den kunne jeg godt tænke mig! Jeg har slet ikke set den endnu.

Både Brian og Valdemar har den herhjemme, så jeg SKAL jo til at have den :lol Men den er væk fra radaren igen... Oh well, jeg får den nok en dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både Brian og Valdemar har den herhjemme, så jeg SKAL jo til at have den :lol Men den er væk fra radaren igen... Oh well, jeg får den nok en dag ;)

Kommer tid, kommer råd. Men kender godt fornemmelsen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer tid, kommer råd. Men kender godt fornemmelsen ;)

:D

Til gengæld har jeg udklækket en aerodactyl idag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

Til gengæld har jeg udklækket en aerodactyl idag :yay

Ej hvor fedt! Sådan en har jeg ikke endnu. Ville blive mega glad for sådan en ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt! Sådan en har jeg ikke endnu. Ville blive mega glad for sådan en ❤️

Jeg havde håbet på en snorlax (eller som V kalder dem: sovetryne :wub ) men jeg blev ikke skuffet ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde håbet på en snorlax (eller som V kalder dem: sovetryne :wub ) men jeg blev ikke skuffet ^_^

 

Sådan en har jeg til gengæld :) Jeg hoppede også op og ned (her snakker vi helt bogstaveligt), da jeg fik den. Der var nogen forbipasserende der grinede ret meget af mig :D Må have lignet en teenagedreng :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER