Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Whiskas?? :D

Jeg navngiver mange af mine pokemoner. Jeg har en fest med det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren Fauli skal danse til pokemon sangen i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren Fauli skal danse til pokemon sangen i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25symig.jpg

Friiiiiiiistende!!!!

Jeg overvejer dog at vente med at udvikle til jeg har fanget en bedre Magikarp :chin: :unsure

Hvad siger appraise?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren Fauli skal danse til pokemon sangen i dag :D

What?! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jaaaa :D læste det i Billed Bladet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad siger appraise?

Jamen jeg har én med CP 109. "Wonder", "Best attribute HP", "Impressive stats", "Size above average".

Og så har her en med CP 141, "Certainly cought my attention", "Best attribute attack", "Stats exeeds calculations", "Size Colossal".

Jeg tænker jo at den med CP 109 nok har bedst IV, men dem med CP 141 virker bedre på alle andre punkter :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har én med CP 109. "Wonder", "Best attribute HP", "Impressive stats", "Size above average".

Og så har her en med CP 141, "Certainly cought my attention", "Best attribute attack", "Stats exeeds calculations", "Size Colossal".

Jeg tænker jo at den med CP 109 nok har bedst IV, men dem med CP 141 virker bedre på alle andre punkter :unsure

Denne side https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator giver et ret godt bud på IV synes jeg. Sørg for at trykke på advanced, så kan du bruge appraise funktionen, og få et mere præcist resultat.

Der er også en power up calculator, som kigger på, hvad du ca kan forvente at få i cp. Den virkede dog ikke fantastisk, da jeg skulle vælge hvilken magikarp, jeg ville power up.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte i øvrigt med at vælge denne, som ikke havde den bedste IV, men til gengæld var den noget bedre i cp (mener også, at den lå omkring 130-140 stykker).

Håber bare, at jeg får en rigtig god en, inden jeg når de 400 candy igen :P

post-10041-0-24189800-1474656308_thumb.p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte i øvrigt med at vælge denne, som ikke havde den bedste IV, men til gengæld var den noget bedre i cp (mener også, at den lå omkring 130-140 stykker).

Håber bare, at jeg får en rigtig god en, inden jeg når de 400 candy igen :P

Cool! Hvorfor hedder den 79? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wau - den ser mega sur ud  :blink Lidt misundelig selvfølgelig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cool! Hvorfor hedder den 79? :)

Det er dens IV :D Så minammehjerne ikke glemmer den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne side https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator giver et ret godt bud på IV synes jeg. Sørg for at trykke på advanced, så kan du bruge appraise funktionen, og få et mere præcist resultat.

Der er også en power up calculator, som kigger på, hvad du ca kan forvente at få i cp. Den virkede dog ikke fantastisk, da jeg skulle vælge hvilken magikarp, jeg ville power up.

Hmm mine magikarps har IV på henholdvis nogle og 80 og nogle og 60. Det er jeg ikke tilfreds med <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dens IV :D Så minammehjerne ikke glemmer den ;)

Smart! Er IV altid det bedste at gå efter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart! Er IV altid det bedste at gå efter?

Jeg synes, at det kommer an på, hvad man skal bruge dem til. Skal de bruges i gyms har jeg hørt, at det skulle være en god ide med en høj IV.

Tænker dog, at det også er en balancegang, for 30 i cp pc'en magikarp giver vel immervæk også en pæn forskel, når den er evolvet. Det er lidt nemmere, når der er flere hundrede cp til forskel synes jeg, så er det jo en No brainer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart! Er IV altid det bedste at gå efter?

Ja, hvis du går efter dem med højest CP :) Når du er team mystic, siger din holdkaptajn, at din pokemon er et wonder, hvis den er over IV 80. Hvis den så både fremhæver HP, attack og defense kan du godt regne med at have en på 100. Hvis den fremhæver to er det nok over 90 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hvis du går efter dem med højest CP :) Når du er team mystic, siger din holdkaptajn, at din pokemon er et wonder, hvis den er over IV 80. Hvis den så både fremhæver HP, attack og defense kan du godt regne med at have en på 100. Hvis den fremhæver to er det nok over 90 :)

Arh det var en nem måde at bedømme det på :) Min fremhæver dog kun én, så jeg tror, jeg væbner mig med tålmodighed og venter på at jeg fanger en bedre Magikarp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at det kommer an på, hvad man skal bruge dem til. Skal de bruges i gyms har jeg hørt, at det skulle være en god ide med en høj IV.

Tænker dog, at det også er en balancegang, for 30 i cp pc'en magikarp giver vel immervæk også en pæn forskel, når den er evolvet. Det er lidt nemmere, når der er flere hundrede cp til forskel synes jeg, så er det jo en No brainer.

True :chin: Men jeg har i hvert fald besluttet at jeg vil have en bedre en :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

True :chin: Men jeg har i hvert fald besluttet at jeg vil have en bedre en :P

Min erfaring er, at man får de bedste i æg :) Så det er bare med at få klækket nogle 2 km æg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min erfaring er, at man får de bedste i æg :) Så det er bare med at få klækket nogle 2 km æg ;)

Jeg er i fuld gang :D (har bare fået sygt mange pidgeys <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm... Jeg har 110 pokecoins. Skal man så købe et lucky egg (80) og evolve de der ca 20 skrammel-pokemoner, man har? Eller vente og spare sammen til en incubator (150)? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm... Jeg har 110 pokecoins. Skal man så købe et lucky egg (80) og evolve de der ca 20 skrammel-pokemoner, man har? Eller vente og spare sammen til en incubator (150)? :chin:

Jeg ville vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vente :)

Det kunne jeg ikke :blush Men det gav 26.000 XP (så jeg kom op på i alt en halv million! :o ) så jeg er fint tilfreds :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg har udviklet mig til 3 nye i pokedexet: Cloyster, Seadra og Dragonair :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER