Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Glæder mig til at hører om din tur til Australien, USA og Asien. Der er pokemoner der kun kan findes i de lande.

Mr mime kan kun findes i Europa fx

Sponsoreret af BK :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil med!

En ny til mig i dag: Grimer. Den så lidt scary ud på trackeren men i virkeligheden ser den ret tåbelig ud :D.

96 i mit pokedex nu. Jeg tog også et gym i dag og fik et andet en lvl op. Det sidste var ret besværligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at hører om din tur til Australien, USA og Asien. Der er pokemoner der kun kan findes i de lande.

Mr mime kan kun findes i Europa fx

De kan alle fås i æg uanset hvor i verden man er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan alle fås i æg uanset hvor i verden man er :)

Nej dem der har lavet spillet har selv udtalt at de er regionsbestemte. Og at man kun kan få dem ved at snyde ellers medmindre man rejser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers nøjes jeg også fint med dem der ER i DK :D eller skaffer så mange jeg kan imens jeg stadigvæk er interesseret ;)

Oh well, jeg er netop nået op på 65 :yay jeg fik udviklet oddish til en sær en der savler og som jeg netop har glemt navnet på :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej dem der har lavet spillet har selv udtalt at de er regionsbestemte. Og at man kun kan få dem ved at snyde ellers medmindre man rejser

Really? :chin: Jeg har ellers læst flere steder, at visse kun kan fanges i bestemte regioner men at alle kan fås i æg :chin: Og well, men kan man få alle i DK så vil det jo også være fedt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Really? :chin: Jeg har ellers læst flere steder, at visse kun kan fanges i bestemte regioner men at alle kan fås i æg :chin: Og well, men kan man få alle i DK så vil det jo også være fedt :D

Det har de i hvert fald udtalt.. Så går ud fra at det er rigtigt.

Og ja alle i dk er også fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er idag gået fra 52 til 62 i mit pokedex ;-)

Og nu Level 16 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et pip herfra...

Jeg håber at i allerede har tænkt tanken, men ellers, vil i ikke nok være søde at undlade at spille på kirkegårde?

Nu har min svigerinde måtte jage folk væk fra sin datters gravsted - de stod inde på selve gravstedet, og det er simpelthen så upassende...

Jeg har tænkt på det :kiss Jeg har faktisk været i nærheden af et par pokestops som jeg ikke kunne få mig til at gå ind på.

Og (i en helt anden boldgade men ca lige så dumt) en dag så B nogle unge mennesker spille på en lukket byggeplads :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spiller jeg ikke selv, men synes det er vanvittigt at der findes ting (ved ikke hvad det hedder?) på kirkegårde, hospitaler, Holocaust-museer og andre upassende steder! Og at folk rent faktisk går derind for at fange??

Men ellers synes jeg pokemon ser vildt sjovt ud - sådan set udefra, og det er hyggeligt at møde børn, hvor man tydeligt kan se de spiller :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig drønhyggeligt at snakke med fremmede, der spiller. ^_^ Jeg har hjulpet en lille fyr (5 år?) og hans mor med at overtage et gym, og han blev så glad ^_^ Og jeg har fået at vide af to lidt større drenge (8-9?) at jeg "snart ikke havde det Gym længere, for de havde de VILDESTE pokemoner". Og jeg har udvekslet "Hvor har du fundet xxx" med flere forskellige :D

Men nej, ingen spilleri på kirkegårde og andre følsomme steder. Meget uheldigt at der overhovedet er noget på de steder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde jo overhovedet ikke være nødvendigt at gå så tæt på, det er virkelig trist når folk ikke tænker sig om og viser hensyn, særligt når det er pga noget så fjollet som et spil (selv om jeg er stor pokemon go fan, så ER det jo bare et spil!).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Nu er det relativt ofte, at jeg alligevel bevæger mig ind på kirkegårde, når jeg er ude og gå tur. Der er et par stykker her i byen, hvor man må krydse henover for at ungås en "kæmpe" bue uden om. Er det upassende, hvis jeg ikke spiller pokemon imens? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Nu er det relativt ofte, at jeg alligevel bevæger mig ind på kirkegårde, når jeg er ude og gå tur. Der er et par stykker her i byen, hvor man må krydse henover for at ungås en "kæmpe" bue uden om. Er det upassende, hvis jeg ikke spiller pokemon imens? :unsure

JEG synes ikke det er upassende at færdes på kirkegårde, hvis man opfører sig ordentligt, altså: holder sig til stierne og holder sig i ro! Jeg kan godt finde på at gå og kigge på gravene og sådan, men altid med respekt for de døde og efterladte, jeg ville fx ikke gå og tale i telefon eller lignende.

Jeg spiller ikke Pokemon på kirkegårde eller i kirker. Men jeg har gjort det uden for kirkens arealer hvor jeg sagtens kunne nå og fange de pokemons der var der inde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG synes ikke det er upassende at færdes på kirkegårde, hvis man opfører sig ordentligt, altså: holder sig til stierne og holder sig i ro! Jeg kan godt finde på at gå og kigge på gravene og sådan, men altid med respekt for de døde og efterladte, jeg ville fx ikke gå og tale i telefon eller lignende.

Jeg spiller ikke Pokemon på kirkegårde eller i kirker. Men jeg har gjort det uden for kirkens arealer hvor jeg sagtens kunne nå og fange de pokemons der var der inde :)

Enig :)

Jeg tænker egentlig også godt, man principielt kunne spille på en kirkegård uden at nogen ville opdage det. Man kan jo have telefonen på lydløs og selve det at nogen swiper, det synes jeg ikke er bespottende. Jeg bliver bare selv nemt lidt overivrig og løber rundt, hamrer på skærmen, spiller gerne med lyd, råber til B (eller hvem jeg jager sammen med) hvis jeg finder noget godt, og ærgrer mig højlydt hvis jeg får en Rattata i et æg eller hvis en Pikachu slipper væk. Og DEN opførsel synes jeg ikke er ok blandt gravene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten er vores lokale mormonkirke et gym. Og der sidder jeg glad og gerne på trappen udenfor og battler. Jeg går nok væk, hvis der en dag kommer nogen, mens jeg sidder der eller hvis jeg opdager at nogen er derinde, men ellers spiller jeg bare. Jeg kom der selv meget som ung, og husker det som et sted, hvor man også holdt sodavandsdisko og andre uhøjtidelige "unge-ting", så jeg kan ikke tro at Pokemon er ukendt for dem. Så mere hellige er kirker ikke i min verden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig :)

Jeg tænker egentlig også godt, man principielt kunne spille på en kirkegård uden at nogen ville opdage det. Man kan jo have telefonen på lydløs og selve det at nogen swiper, det synes jeg ikke er bespottende. Jeg bliver bare selv nemt lidt overivrig og løber rundt, hamrer på skærmen, spiller gerne med lyd, råber til B (eller hvem jeg jager sammen med) hvis jeg finder noget godt, og ærgrer mig højlydt hvis jeg får en Rattata i et æg eller hvis en Pikachu slipper væk. Og DEN opførsel synes jeg ikke er ok blandt gravene.

Hold kæft, jeg gad godt se dig spille! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft, jeg gad godt se dig spille! :D

:blush Altså jeg kan også godt geare ned engang imellem. Jeg kan bare også godt blive grebet. :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blush Altså jeg kan også godt geare ned engang imellem. Jeg kan bare også godt blive grebet. :oops

Haha! Du må få B til at filme dig en dag, så vi kan se :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Du må få B til at filme dig en dag, så vi kan se :D

Ain't gonna happen. Han hader i forvejen når jeg beder ham flagre med kamera i offentligheden :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ain't gonna happen. Han hader i forvejen når jeg beder ham flagre med kamera i offentligheden :lolhit

Han er da kedelig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu 100 pokemoner i mit pokedex ❤️

Dragonair blev nummer 100 (og nr 99 var Arcanine).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu 100 pokemoner i mit pokedex ❤️

Dragonair blev nummer 100 (og nr 99 var Arcanine).

Det var nogle seje nogle :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nogle seje nogle :glad

Jaaa! Men har også ventet længe på dem, da de begge er evolve'de

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay så kom magnemite forbi til samlingen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER