Mette

Manduca eller ergobaby

53 indlæg i dette emne

Jeg tror jeg prøver en 3. metode først: Jeg ser om jeg kan få min kære mand til at vælge, han er så bestemt med mange ting han kan lide eller ikke lide, så hvis det blir efter hans hoved er det sikkert det bedste :D

:D

Er han en stor mand? Vi har manduca, fordi min hærdebrede og høje fætter erklærede den behageligst for en for alvor fuldvoksen mand (at det så kun er mig, der rigtig bruger den, er så en anden sag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ERGOBaby for at manden også kan bruge den, og han er ikke lille af størrelse... Og han har brugt den et par gange... Jeg havde Alberte i vores til boligforeningens Skt Hans arrangement

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er ikke nemt...

Ergobaby

Manduca

Beco gemini

Vil gerne have en der er nem selv at tage på og som måske ikke kræver speciel spædbarnsindsats... Det udelukker vel ergoen, men hvad med de andre så... Åååh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

Er han en stor mand? Vi har manduca, fordi min hærdebrede og høje fætter erklærede den behageligst for en for alvor fuldvoksen mand (at det så kun er mig, der rigtig bruger den, er så en anden sag :rolleyes

Ja det syns jeg jo, som er en lille tyk pygmæ :D Han er vist 187 cm høj 

 

Sætter et mentalt kryds ved manducaen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er ikke nemt...

Ergobaby

Manduca

Beco gemini

Vil gerne have en der er nem selv at tage på og som måske ikke kræver speciel spædbarnsindsats... Det udelukker vel ergoen, men hvad med de andre så... Åååh

Manduca er vidst kendt for at have MANGE indstillingsmuligheder! Og det tager altså lige lidt tid at regne ud hvor det er bedst at stramme for at få den rareste indstilling. Men når man har gjort det een gang så skal man jo så heller ikke indstille igen :) og så er det bare klik klik og så sidder baby der.

Babyindstillingen er god! Og at der er mulighed for at ændre i rygstykket er også praktisk.

juk8ps.jpg

Med det sagt tror jeg at det er 3 gode seler du nævner!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er ikke nemt...

Ergobaby

Manduca

Beco gemini

Vil gerne have en der er nem selv at tage på og som måske ikke kræver speciel spædbarnsindsats... Det udelukker vel ergoen, men hvad med de andre så... Åååh

Beco gemini kan bruges fra nyfødt uden indsats. Og den er nem at anvende for mænd og der er mange indstillingsmuligheder/bærestillinger.

Hvis du boede tættere på måtte du gerne prøve min. Men måske sneglehuset eller andre steder - måske nogle private i slynge forum - har en du kan prøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er ikke nemt...

Ergobaby

Manduca

Beco gemini

Vil gerne have en der er nem selv at tage på og som måske ikke kræver speciel spædbarnsindsats... Det udelukker vel ergoen, men hvad med de andre så... Åååh

Vi havde en beco gemini og den var jeg super glad for. Nem at indstille og få af og på og ikke noget med indsatser osv :) selv min mand har brugt den forholdsvis meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne godt være det ender med en beco gemini! Hvorfor er den ikke på tilbud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske den kan findes brugt ellers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette: hvad er du endt med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette: hvad er du endt med?

Er ikke endt med nogen endnu, men tror mest på det blir en beco gemini

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lånte en nu udgået model Beco til junior i sin tid - superfin :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en Beco Butterfly til den ældste og jeg elskede den... Desværre er den udgået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke endt med nogen endnu, men tror mest på det blir en beco gemini

Den er altså også én af mine favoritter! Er ikke sikker på, at det der binde/vikle noget er noget for mig ;) Selvom jeg har overvejet en Moby Wrap - den virker ikke så voldsom..

Køber du før eller efter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er altså også én af mine favoritter! Er ikke sikker på, at det der binde/vikle noget er noget for mig ;) Selvom jeg har overvejet en Moby Wrap - den virker ikke så voldsom..

Køber du før eller efter?

Jeg har en vikle og synes som de er meget smarte, men for mig er de lidt bøvlede at binde om min mand vil aldrig bruge den

Tror det blir i juli den blir købt men om om det er før eller efter ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Ergobaby, vi fik dog ikke brugt den så meget som håbet, men var rigtig glad for den og synes den var nem at bruge, også med babyindsats...

 

Hvis du er interesseret er den til salg i salg-forummet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, er der nogle af jer der kender til Boba? Enten air eller 4G?

Jeg synes virkelig de alle sammen (altså Boba, ergobaby, Manducca og Beco Gemini) ligner hinanden og at de kan det samme :unsure

Og undskyld Mette, for at hijacke din tråd :blush sad bare lige og kiggede bæreseler og kom i tanke om tråden, da jeg blev i tvivl om hvilken jeg skulle vælge :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, er der nogle af jer der kender til Boba? Enten air eller 4G?

Jeg synes virkelig de alle sammen (altså Boba, ergobaby, Manducca og Beco Gemini) ligner hinanden og at de kan det samme :unsure

Og undskyld Mette, for at hijacke din tråd :blush sad bare lige og kiggede bæreseler og kom i tanke om tråden, da jeg blev i tvivl om hvilken jeg skulle vælge :P

Min air er fab til lige at have i tasken til, hvis futtefisen pludselig ikke vil gå længere, mini-futtefisen ikke længere ligge i barnevogn eller lignende - men ingen polstring = ikke til lange eller meget hyppige bæringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, er der nogle af jer der kender til Boba? Enten air eller 4G?

Jeg synes virkelig de alle sammen (altså Boba, ergobaby, Manducca og Beco Gemini) ligner hinanden og at de kan det samme :unsure

Og undskyld Mette, for at hijacke din tråd :blush sad bare lige og kiggede bæreseler og kom i tanke om tråden, da jeg blev i tvivl om hvilken jeg skulle vælge :P

Vi har enboba air.. Den er fin og ikke for varm, kunne bare godt bruge at den havde lidt mere Polster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar Sara og LadyH. Så er det ikke sådan en jeg skal gå efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til gengæld har jeg lige investeret i en "skildpadde" fra slynger.dk den er fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var forbi sneglehuset i dag og endte med at købe en Beco gemini - tror vi blir rigtig glade for den og Bjørk sov i den under test-turen så det er et godt tegn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en Beco Gemini og en ergo baby. Ergo baby sad bedst på mig, hvor Beco føltes ikke helt så behageligt, når Pixie var i den. Ergo baby gik lidt højere op.

Vi brugte dem mest til rygbæring efter 1 års alderen.

Hun kan stadig sidde i ergo baby :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var forbi sneglehuset i dag og endte med at købe en Beco gemini - tror vi blir rigtig glade for den og Bjørk sov i den under test-turen så det er et godt tegn ;)

Sjovt alle mine veninder som har været forbi sneglehuset er også endt med den. De er glade for den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en Beco Gemini og en ergo baby. Ergo baby sad bedst på mig, hvor Beco føltes ikke helt så behageligt, når Pixie var i den. Ergo baby gik lidt højere op.

Vi brugte dem mest til rygbæring efter 1 års alderen.

Hun kan stadig sidde i ergo baby :D

Jeg havde Karla i ergobabyen i dag, da hun blev træt af at gå. Lidt tungt i længden,men ret hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER