Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

1 hour ago, Micka said:

 

Kan det ikke også være pga. din mens?

 

Jeg har tabt 6 ud af de 12 kilo jeg tog på, men resten sidder altså godt fast - det er hvert fald ikke sådan at de rasler af her.

Måske, det ville jo være dejligt. Min vægt plejer ikke at svinge. Jeg startede med at tabe 14 og havde taget 11,5 på. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Navlen faldt i går aftes! Så i aften står den på bad! Jeg kan allerede se at hun er blevet mere tyk i kinderne :P 

 

og sådan her ser man ud når man vågner sulten efter 5 timer i streg og bliver spist af med en sut mens mor får tøj på! Hun kunne sikkert være bestukket til at sove en time mere :P

 

Og lige bortset fra at hende og Laura er som dag og nat! Så begyndte Laura også at sove igennem en uge gammel, så lige der må de gerne ligne hinanden og hun fortsætte sådan! 

 

Lige nu hyggefiser vi i sengen - har jo lige opdaget jeg kan ligge fladt på ryggen!! :D

IMG_3948.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt! Min mælkeproduktion har været lav i nat. I dag skal jeg bare sove så meget som muligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv maj så må du sove når Ellie også sover. 

 

Karoline er kun vågnet en gang i nat. Er fan. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, januar2017 said:

Øv maj så må du sove når Ellie også sover. 

 

Karoline er kun vågnet en gang i nat. Er fan. 

Jeg har sovet til nu hvor Amilia blev fuldstændig hysterisk fordi hun pludselig ikke ville i legestue med farmor alligevel. Jeg kunne pande Lauritz en. Aftalen var at han skulle gøre Amilia klar og få hende ud af døren før han gik. Han gav hende så ikke overtøj på, hvilket resulterede i hysterisk Amilia og farmor der var på vej til at gå igen. Jeg går ned og får reddet trådene ud og så har han givet hende for store bukser på, ej men så måtte mor jo lige skifte bukser også. Mænd altså ! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har fået sovet lidt Maj! 

Det lyder som en øv dag! 

 

Min søster har været her i dag - giga hyggeligt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Kia... said:

Håber du har fået sovet lidt Maj! 

Det lyder som en øv dag! 

 

Min søster har været her i dag - giga hyggeligt! 

Jeg fik sovet halvanden times tid og hygger nu med pigerne :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede squ tiden var inde (eller tæt på) til at poppe bebs ud, meeeeen nææææ nej.. 

 

Har haft en del mens smerter og ryg smerter og haft det trælst i kroppen.. Dog har jeg fået det bedre her til aften og symptomerne er næsten væk nu... aaaak altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, BabyFebuar said:

Troede squ tiden var inde (eller tæt på) til at poppe bebs ud, meeeeen nææææ nej.. 

 

Har haft en del mens smerter og ryg smerter og haft det trælst i kroppen.. Dog har jeg fået det bedre her til aften og symptomerne er næsten væk nu... aaaak altså...

 

Sådan gik jeg en 3 dage så kom baby! Vi hepper og noge vestøv din vej!!

kom så molly!! 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er i gang. Det kommer snart 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååhhhh håber skisme i har ret... :D 

vil så gerne undgå at blive sat igang.. <3 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, BabyFebuar said:

Åååhhhh håber skisme i har ret... :D 

vil så gerne undgå at blive sat igang.. <3 

 

 

:kram2kender udemærket følelsen!!

håber sådan for dig hun kommer snart! 

 

Altså lige bortset fra alt de der ammehalløj der fylder lidt for meget for mig, så må man sige at vi er beriget med to fantastiske piger! Hold nu op, mit liv føles "fuldendt" det er så mærkeligt - men vi har jo hele tiden vidst vi gerne vil have to, så selv om vi har nydt Laura, mm så kigger vi nu begge to på vores børn og har en følelse af at være en "rigtig" familie, hvor åndsvagt det end lyder, for det er man jo også med en! 

 

Og tænk en gang hun blev en uge i går! Shit tiden løber hurtig når de først er her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Kia... said:

 

:kram2kender udemærket følelsen!!

håber sådan for dig hun kommer snart! 

 

Altså lige bortset fra alt de der ammehalløj der fylder lidt for meget for mig, så må man sige at vi er beriget med to fantastiske piger! Hold nu op, mit liv føles "fuldendt" det er så mærkeligt - men vi har jo hele tiden vidst vi gerne vil have to, så selv om vi har nydt Laura, mm så kigger vi nu begge to på vores børn og har en følelse af at være en "rigtig" familie, hvor åndsvagt det end lyder, for det er man jo også med en! 

 

Og tænk en gang hun blev en uge i går! Shit tiden løber hurtig når de først er her!

 

Jeg har det på nøjagtig samme måde :)

Har også altid sagt to børn, så at få den familie man altid har ønsket sig, er jo et drømmescenarie :kuller

 

Her bliver vi to uger i morgen :o

Og om en måned flytter vi - det er jeg virkelig spændt på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Kia... said:

 

:kram2kender udemærket følelsen!!

håber sådan for dig hun kommer snart! 

 

Altså lige bortset fra alt de der ammehalløj der fylder lidt for meget for mig, så må man sige at vi er beriget med to fantastiske piger! Hold nu op, mit liv føles "fuldendt" det er så mærkeligt - men vi har jo hele tiden vidst vi gerne vil have to, så selv om vi har nydt Laura, mm så kigger vi nu begge to på vores børn og har en følelse af at være en "rigtig" familie, hvor åndsvagt det end lyder, for det er man jo også med en! 

 

Og tænk en gang hun blev en uge i går! Shit tiden løber hurtig når de først er her!

Jeg føler også at vi en "rigtig" familie nu. Der er bare noget med to børn selvom jeg ikke er sikker på, at vi er færdige med at få børn. 

 

Ellie er 1 måned :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FUCK vandet er lige gået....

 

hvad fuck gør jeg nu hahahha omg yes yes yes endelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, BabyFebuar said:

FUCK vandet er lige gået....

 

hvad fuck gør jeg nu hahahha omg yes yes yes endelig

Ej hvor godt :yay spændende. Du skal ringe til fødemodtagelsen, men formentlig afvente veer nogle timer. Held og lykke og rigtig god fødsel :kiss så kommer gruppens sidste prinsesse snart! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@BabyFebuar få spist godt og drukket rigeligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@BabyFebuar mit vand gik 30 min.  før jeg fødte hende :D 

 

men ja ring til fødemodtagelsen. Tag tid på dine veer så du ved hvor lang tid der er imellem. Tag et bad. Få spist noget fedt og protein. Slap af. Og glæd dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh hvor spændende! 

God fødsel, pøj pøj - vi glæder os til du er på den anden side :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så spændende hvordan det går babyfebruar :mini-cigogne-bebe-0384:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeeelt vildt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhaaaa det gør jeg da aldrig igen haha

 

Vi havde lige gjort rent i huset, støvsuget, tørret støv af og vasket gulv..

Jeg sætter mig ned og pludselig mærker jeg en boble springe og wrooom så kommer der vand kl er 12:30. Skyndte mig på wc da det bare fossede ud og kom af med en del aff.

kl 12: 40 ringer jeg til afdelingen og siger vandet er gået osv. De ber mig om at notere veer og se tiden an.

Jeg går i bad og begynder at få veer. Efter badet smider jeg mig i sengen og rør mig efterfølgende ikke af flækken.

kæresten går lidt i panik og begynder at pakke ting ned.

kl 13:30 ringer vi ind og jeg kan ik holde det ud 3-4 min imellem hver veer og en ve på 50sek og 1 min.

De siger vi skal komme ind.

efter 30 min er vi derinde.. bliver undersøgt.. har åbent mig 6 cm.. 

 

jeg kan slet ikke være i min krop.. det værste jeg nogensinde har prøvet og går i panik fordi alt går så hurtigt..

får latter gas som hjælper lidt men så snart jeg mærker det tryk i anus går jeg i panik... efter 30 min siger jeg surt at det her gider jeg ikke og de skal lave et kejsersnit.. hun fortæller at vi evt lige skal prøve epidural gør og jeg siger yes yes og yes..

Guuud der hjalp haha 

omkring kl 19 er jeg udvidet nok men bette er for langt op så timerne er hårde..

 

av av av det var slet ikke sjovt :( 

 

kl 21:50 popper bebs ud.. av for satan.. 

bliver os syet lidt efterfølgende ævvv..

 

3180g og 51 cm :D

 

kæresten har været så sej.. kæft jeg er glad for at han var der omg.. uden ham var det skisme ikke gået.. er så taknemmelig og stolt af ham.. og kæft en lækker pige vi har fået :D er in love..

 

men puha de veer har sat sine spor i min sjæl.. av av avl

 

men endelig skete det og kæft jeg er træt har ik sovet fordi jeh mig er bange for om hun nu trækker vejret eller ej ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :hurra

Glæder mig til at se et billede af lille Molly :kuller

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!!! Bliver I på hospitalet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER