Guest Smilla

kvindekøns-billederne...hvad synes i?

32 indlæg i dette emne

Jeg tror helt sikkert der er en sammenhæng mellem antallet af billeder af glatbarberede og den type kvinder der siger ja til at få taget billede af deres kusse... Det er nok i stor stil de 'frie' og åbne der lader sig fotografere og nok ofte også dem der er mener kussen tager sig bedst ud som den er født :rolleyes

Jeg synes det er fint, at få dokumenteret vores forskellighed, men jeg må altså stemme i koret af dem der på ingen måde synes det er kønt at kigge på! Jeg synes slet ikke det er hverken smukt eller frækt... Ikke fordi jeg er blufærdig eller føler min grænse overskredet, men jeg synes virkelig ikke de er pæne! :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super ide om man er glat eller behåret det er ikke noget som kan få mit pis i kog det bestemmer folk da selv

m nan er fri eller ej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes at "kusser" er herre klamme.. for at sige det ligeud.

og når det er sagt, så er "pikke" også.

Det kommer ikke bag på mig at vi alle er så forskellige dernede - det er mændene jo også.

og der er heller ikke nogen der har ens bryster osv..

og ang. glat barberingen.. så er det jo ens eget valg om man vil det eller ej..

hvis man har det bedst med at være en rigtig eva, så er det jo fint. :D

Jeg føler mig totalt ødelagt dernede efter at ha født min datter.

Men jeg kunne dog aldrig finde på at få lavet en operation.

nej nej av av for den.. bare at tænke på hvor ondt det gjorde at blive syet

og hvor ondt jeg havde i et halvt år efter.

Så når jeg har født her 2. gang, så skal der altså ikke ske mere dernede. udover :seng selvfølgelig ;)

Men jeg er enig med mange af jer, det er en god ide med en bog, hvor der er billeder.

for ja, mange unge piger tror jo at man skal se ud på en bestemt måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror helt sikkert der er en sammenhæng mellem antallet af billeder af glatbarberede og den type kvinder der siger ja til at få taget billede af deres kusse... Det er nok i stor stil de 'frie' og åbne der lader sig fotografere og nok ofte også dem der er mener kussen tager sig bedst ud som den er født :rolleyes

Jeg synes det er fint, at få dokumenteret vores forskellighed, men jeg må altså stemme i koret af dem der på ingen måde synes det er kønt at kigge på! Jeg synes slet ikke det er hverken smukt eller frækt... Ikke fordi jeg er blufærdig eller føler min grænse overskredet, men jeg synes virkelig ikke de er pæne! :huh

nu er der også nogle der er piercet mm ser jeg, kunne forstille mig at der sagtens kunne være nogle fetish folk, som egentlig også har noget med at være meget vedligeholdt dernede (glat baberet mm) de kunne nok også finde på at smide benene op i sådan en maskine heheh

men ja ellers har du nok ret ift.

faktisk har jeg altid vidst der var forskel, tror faktisk at jeg så billeder i Folkeskolen, som en del af seksuel undervisningen, for at fortælle om forskellighederne på kvinder... men har en x kæreste der godt nok kunne finde på at kommentere at han synes det var mærkeligt jeg så anderledes ud, end de få piger han havde været sammen med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uff... dristede mig lige til at se billederne... og pu ha de hjalp bestemt IKKE på min graviditets kvalme :puke men må da sige jeg er blevet mere positisvt stemt overfor min egen :blink

ved da godt vi er forskellige down under men må indrømme vi er da MEGET forskellige.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det helt anderledes må jeg indrømme... Jeg synes generelt at både kvindens og mandens "køn" er direkte ulækre at se på... Og de der kussomat billeder kommer jeg aldrig til at kigge på igen :puke (og tilsvarende ville jeg heller ikke være interesseret i at se "pikomat" billeder)

Det er lidt svært at forklare, for det bunder jo nok i min egen store blufærdighed... Jeg synes det er vulgært, og det overskrider mine grænser...

Jeg har så ikke noget problem med mit eget, eller mandens "køn", men det er jo nok fordi det er privat, og jeg "kender" begge dele... Så bliver det jo også afmystificeret, og normalt.

Jeg siger ikke dette for at støde nogen, for det er sikkert sundt at have et mere afslappet forhold til den slags... Men ville bare lige fortælle, at der også findes nogen der har det anderledes :)

Følger med i denne klub her.

Er lidt snerpet på det punkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en god idé. Jeg er en af dem der er enormt blufærdig og egentlig ret kønforskrækket. Den eneste der har set mig helt nøgen udover min mor efter en given alder, er min kæreste.

Men efter at have rendt desperat til gynækolog efter der havde kørt en kampagne om seksuelt overførte sygdomme, fordi jeg TROEDE jeg havde fået kønsvorter, har jeg ændret holdning. Jeg sagde netop: Hvor ville jeg dog ønske at jeg vidste hvordan man så ud dernede.

Har trods alt kun set mig selv, netop da jeg er ret nøgen-forskrækket.

Bare til info viste min knop sig nemlig at være en helt almindelig talgknop! Den tur kunne have været sparet, hvis jeg vidste hvor normalt det egentlig er med sådan en eller flere. Og ja... det fedeste er jo at det er en bog. Så de der ikke har lyst til at se, kan jo lade være og dermed kan ingen blive overrumplet eller føle sig krænket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER