MissingLink

Beem

19 indlæg i dette emne

Har sådan tænkt på Beem.

Er der nogen der er i kontakt med hende? Og er hun okay? :unsure

Det håber jeg sådan- i hvert fald mange tanker fra mig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænker tit på dem :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er på FB, de er hårdt ramt af sygdom alle sammen lige nu (altså som i influenza mv.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh ja hende har jeg også tænkt på. Og det må være hårdt, hvis de alle 4 er ramt af influenza...

Sender dem varme tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må det være træls :(

Mange tanker herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender hende et kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender hende mange tanker og :kram2

God bedring til hele familien!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber hun er ok :) og god bedring med dem.. Håber snart de er oven på igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har selv haft tænkt på hende - hvor må det være hårdt med at de alle er ramt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til dem alle sammen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her :)

Og tak for tankerne <3

Vi har været et par måneder i helvede igennem. Jeg har haft behov for bare at være mig, tænke over nogle ting og ikke miindst være der for min familie.

Emil har været rigtig syg siden starten af februar, det hele kulminerede (staves) først i marts hvor vi blev akut indlagt med ambulance på Riget, vi var så tæt på at miste ham at lægen bad os tage stilling til om vi ville gå med til evt respirator behandling ikke at de ville garentere at dette kunne lade sig gøre og om det kunne redde ham.

Vi gik med til det efter en "lang" men meget hurtig samtale. Emil's lungelæge blev ringet op for at "godkende" planen selvom klokken næsten var 24 ville han gerne stå til rådighed for os selvom han ikke havde vagt. Akut holdet fra anæstesien kom to gange den nat for at ligge ham i respirator men mirakuløst klarede han sig uden om ii sidste øjeblik mens de stor og gjorde klar.

Siden da har vi været indlagt med ham, både hjemme, på Holbæk og på Riget. Vi håber han blir udskrevet efter sidste omgang medicin kl 24 i dag. Han har det godt og er kommet sig men han er meget skrøbelig.

Bertram stortrives selvom han har stået midt i dette kaos, så noget må vi gøre rigtigt :)

Kram

Håber i alle har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her :)

Og tak for tankerne <3

Vi har været et par måneder i helvede igennem. Jeg har haft behov for bare at være mig, tænke over nogle ting og ikke miindst være der for min familie.

Emil har været rigtig syg siden starten af februar, det hele kulminerede (staves) først i marts hvor vi blev akut indlagt med ambulance på Riget, vi var så tæt på at miste ham at lægen bad os tage stilling til om vi ville gå med til evt respirator behandling ikke at de ville garentere at dette kunne lade sig gøre og om det kunne redde ham.

Vi gik med til det efter en "lang" men meget hurtig samtale. Emil's lungelæge blev ringet op for at "godkende" planen selvom klokken næsten var 24 ville han gerne stå til rådighed for os selvom han ikke havde vagt. Akut holdet fra anæstesien kom to gange den nat for at ligge ham i respirator men mirakuløst klarede han sig uden om ii sidste øjeblik mens de stor og gjorde klar.

Siden da har vi været indlagt med ham, både hjemme, på Holbæk og på Riget. Vi håber han blir udskrevet efter sidste omgang medicin kl 24 i dag. Han har det godt og er kommet sig men han er meget skrøbelig.

Bertram stortrives selvom han har stået midt i dette kaos, så noget må vi gøre rigtigt :)

Kram

Håber i alle har det godt :)

Sikke da noget puha noget i har været igennem (kunne ikke lige finde det rigtige ord) :kram2 Har tænkt så meget på jer :kram2

Håber sådan at Emil går fri af flere sygdomsperioder, så han kan samle kræfter til en skøn sommer for jer alle :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh søde sikket da en periode i har været igennem.., men vi er her for dig, husk at brug os til at læsse af på... :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at Emil er ved at få det bedre igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en omgang mange tanker og kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram + tanker herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig dejligt at høre fra dig :kiss Men puh en omgang I har været igennem :( Er glad for at høre, at det går i den rigtige retning med Emil :biglove

En masse tanker herfra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :kram :kram

Det lyder godt nok som om I har været en hård tid igennem :kram2 :kram2

Hvor er Emil bare en sej lille gut :loveshower

Og hvor er det godt Bertram har det strålende :biglove

Mange tanker herfra :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skønne piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER