bhcm

implantationsblødning

12 indlæg i dette emne

Har nogen af jer oplevet en implantationsblødning, men uden at være gravide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej implatationsblødning forekommer kun hvis det er et æg der sætter sig fast.

Dog oplevede jeg heller ikk blødning da jeg blev gravid, så det er altså ikke alle der oplever det. Min søster oplevede det heller ikk i hendes to graviditeter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Havde en noget bruntlig udflåd mandag, i et par timer op af dagen, og så gik det over. Læste mig frem til at det kunne være imp.blødning.. Men er så bange for at blive skuffet over, hvis det viser sig jeg ikk er gravid alligevel.. Så ville egentlig bare hører om der nogen der havde prøvet at få lyserød/brun udflåd en uge for mens, uden at det nødvendigvis lige var imp.blødning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede det i forbindelse med min første graviditet.

 

Men det var bestemt ikke brunligt udflåd - det var helt frisk, rødt slim, og kun meget lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Havde en noget bruntlig udflåd mandag, i et par timer op af dagen, og så gik det over. Læste mig frem til at det kunne være imp.blødning.. Men er så bange for at blive skuffet over, hvis det viser sig jeg ikk er gravid alligevel.. Så ville egentlig bare hører om der nogen der havde prøvet at få lyserød/brun udflåd en uge for mens, uden at det nødvendigvis lige var imp.blødning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kun oplevet det i denne cyklus.. Og læste at det kunne være lyserødt, mindre rød blødning eller brunt udflåd som var imp.blødning ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I en cyklus små-blødte jeg helt pludseligt en enkelt gang - fem dage før mens. Jeg var ikke gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Jeg må se hvad en test siger imorgen, hvis mens ikk dukker op.. ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

brunt udflåd er jo bare gammelt blod, så det kan godt være impl.blødning som bare ikke kom ud med det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Læste jeg godt.. Er godt nok 4+1 idag, og testede negativt imorges.. Så er bange for det måske er cyster og ikke imp. blødning.. Medmindre jeg bare er en af dem som først kan teste senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Læste jeg godt.. Er godt nok 4+1 idag, og testede negativt imorges.. Så er bange for det måske er cyster og ikke imp. blødning.. Medmindre jeg bare er en af dem som først kan teste senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man for bruntlig udflåd er det som regel en del af graviditet, og hvis det er langt fra, så kan det være cyster.. Og jeg havde det jo i mandags, altså tre uger efter mens.. Så nu må jeg heller lige ha lægens vurdering imorgen ☺️ Men ja det påvirker, men har ikk stresset så meget over det denne gang, så burde ikk være det ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER