Frk.Mini

Positive eller negative ægløsningsteste? Hjælp!

39 indlæg i dette emne

Jeg er tom for teste til monitoren..(henter nye idag..) men i mellemtiden har jeg tatt to vanlige strimmel tester jeg trenger litt hjælp til at tolke.. Monitoren viste laveste nivå igår, så jeg syns jo det er merkelig at desse to ser så positive ud.. Hvad sier i? Positiv eller negativ?

post-12397-0-97897300-1460454104_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville sige positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cool! Jeg sendte bilde til mannen på job, med teksten "Bolletid" haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cool! Jeg sendte bilde til mannen på job, med teksten "Bolletid" haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tæststrægen var mye tydeligere indenfor de 5min.. De er blevet mer like efter de 5min... Så den blir vell ikke mer positiv nu tænker jeg. :) Jeg vet at folk sikkert er super træt af at tolke andres tæste, men om noen kan bekræfte det enda en gang bliver jeg lit mer rolig indeni. :)

:kram2

post-12397-0-54102000-1460523668_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange dage kan man tæste positiv? Er det 3-4 ca? Bragende positiv idag også.. Like stærk streg eller måske stærkere enn igår..

post-12397-0-82104500-1460610261_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange dage kan man tæste positiv? Er det 3-4 ca? Bragende positiv idag også.. Like stærk streg eller måske stærkere enn igår..

Kun 1-2 dage troede jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håper iallefall det er ægløsning dette her.. Ikke en hormonubalance!!! :/ Det føles som ægløsning. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håper iallefall det er ægløsning dette her.. Ikke en hormonubalance!!! :/ Det føles som ægløsning. :)

I må bare give den gas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er sant! Hadde sex igårkveld, og håper han har energi ikveld også... Men vi får se, viss ikke blir det imorgen. Og bare krysse fingre for at det holder.

Det er litt svært at få han med, lysten hans er ikke så høj efter han fylte 40.. Spesielt svært for mig som har en veldig høj lyst sånn generelt.. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De teste kan sgu være svære at tolke på nogle gange :rolleyes Helst skal man jo ikke teste positiv flere dage i træk, men jeg har prøvet et mærke, hvor det var mange dage i streg, så dem bruger jeg ikke. Bruger de billigste strimmelteste, og de slår aldrig fejl. Når jeg har ægløsning, bliver teststregen nærmest lilla i forhold til kontrolstregen, men hos andre bliver den måske kun lige så tydelig. Nå, det jeg prøver at formulere, er bare, at ægløsningsteste skal tages i et par måneder med samme mærke, før man rigtigt lærer dem at kende. Og hvis man er god til at mærke efter, hvad der sker i kroppen samtidig, er man godt på vej.

 

Du har i hvert fald haft ægløsning :bd Lykke til :goodluck Sender dig babyvibes :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun 1-2 dage troede jeg

 

Det troede jeg også.. Tager du temperatur? Så kan du bekræfte hvornår æl er... Men i alle tilfælde skal  i da bare give den gas ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De teste kan sgu være svære at tolke på nogle gange :rolleyes Helst skal man jo ikke teste positiv flere dage i træk, men jeg har prøvet et mærke, hvor det var mange dage i streg, så dem bruger jeg ikke. Bruger de billigste strimmelteste, og de slår aldrig fejl. Når jeg har ægløsning, bliver teststregen nærmest lilla i forhold til kontrolstregen, men hos andre bliver den måske kun lige så tydelig. Nå, det jeg prøver at formulere, er bare, at ægløsningsteste skal tages i et par måneder med samme mærke, før man rigtigt lærer dem at kende. Og hvis man er god til at mærke efter, hvad der sker i kroppen samtidig, er man godt på vej.

Du har i hvert fald haft ægløsning :bd Lykke til :goodluck Sender dig babyvibes :bd

Det var desse testene jeg brugte før jeg fik monitor. Grunden til at jeg er tilbage på desse er at jeg fik nye monitor teste for sent i posten...

Jeg virkelig HATER at tyde tester. (derfor monitor) Men jo, jeg er rimelig sikker på at det er ægløsning. Det føles ihvertfall sånn. Så får vi se om 14dager ca.. :bd til megselv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det troede jeg også.. Tager du temperatur? Så kan du bekræfte hvornår æl er... Men i alle tilfælde skal da bare give den gas ;)

Tar ikke temperatur nei, jeg glemmer det hver morgen, har prøvd nemlig... :)

Vi gir så mye gas manden holder til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar forresten, det roer et rotete hode. :) kommer til at teste de neste dager for at se om det går ned.. Men tenker at det gjør det nok til imorgen. :) Når jeg ser efter på alle tre tester, så tenker jeg de var positiv igår og idag. :)

Knus og :bd til jer alle! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar forresten, det roer et rotete hode. :) kommer til at teste de neste dager for at se om det går ned.. Men tenker at det gjør det nok til imorgen. :) Når jeg ser efter på alle tre tester, så tenker jeg de var positiv igår og idag. :)

Knus og :bd til jer alle! ❤

 

Tror du har ret i at de var positive i går og i dag :) Da jeg så den første var jeg hvert fald i tvivl om den ikke bare var meget tæt på at være positiv, mens jeg straks tænkte positiv ved de andre.. Men jeg har ikke prøvet at tage æl-teste endnu så det er kun udfra hvad jeg har set herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du har ret i at de var positive i går og i dag :) Da jeg så den første var jeg hvert fald i tvivl om den ikke bare var meget tæt på at være positiv, mens jeg straks tænkte positiv ved de andre.. Men jeg har ikke prøvet at tage æl-teste endnu så det er kun udfra hvad jeg har set herinde :)

Det hjelper uansett med bekreftelse fra jer andre! Det er jeg SÅ glad for!

Tusen takk!! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekomme, Mini :kiss 

Håber, det lykkes denne gang :goodluck Og at jeg kommer lige i hælene af dig  ^_^  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekomme, Mini :kiss

Håber, det lykkes denne gang :goodluck Og at jeg kommer lige i hælene af dig ^_^ :bd

Ooo! Ja det hadde vert så fantastisk!!

:bd til deg!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser fingre for den er der :)  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser fingre for den er der :) :bd

Tak! Idag fik jeg negativ ægløsningstest, så da er ihvertfall ægløsning over.. Jeg endte med 4 positive denne mnd, det har jeg aldri fått før, men det går vist ann leser jeg på nett, så velger at slappe av iforhold til det.. :) Skrev akkurat sms til mannen og sa at nå skulle han få lov til at slappe af.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Idag fik jeg negativ ægløsningstest, så da er ihvertfall ægløsning over.. Jeg endte med 4 positive denne mnd, det har jeg aldri fått før, men det går vist ann leser jeg på nett, så velger at slappe av iforhold til det.. :) Skrev akkurat sms til mannen og sa at nå skulle han få lov til at slappe af.. :lol

Når æl test er positiv- går der mellem 24-36 timer før du rent faktisk har æl og derefter er ægget "åbent" i 24 timer ☺️ :bd til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Idag fik jeg negativ ægløsningstest, så da er ihvertfall ægløsning over.. Jeg endte med 4 positive denne mnd, det har jeg aldri fått før, men det går vist ann leser jeg på nett, så velger at slappe av iforhold til det.. :) Skrev akkurat sms til mannen og sa at nå skulle han få lov til at slappe af.. :lol

Når æl test er positiv- går der mellem 24-36 timer før du rent faktisk har æl og derefter er ægget "åbent" i 24 timer ☺️ :bd til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER