Frk.Mini

Positive eller negative ægløsningsteste? Hjælp!

39 indlæg i dette emne

Når æl test er positiv- går der mellem 24-36 timer før du rent faktisk har æl og derefter er ægget "åbent" i 24 timer ☺️ :bd til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, ja jeg vet, men har liksom aldrig haft mer en 1 positiv test før den blir negativ igen.. Jeg tar dette som et positivt tegn.. :P Og tak iligemåde :bd

Godt godt ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor dejligt for dig :) ! Glæder mig meget til opdate om en 14 dage ca. ;)  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor dejligt for dig :) ! Glæder mig meget til opdate om en 14 dage ca. ;) :bd

Det gør jeg også... :P Nå skal jeg bare prøve at slappe af! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg også... :P Nå skal jeg bare prøve at slappe af! :)

Ja,  det er nemmere sagt end gjort  :D Har du en hobby? Jeg maler, så tænker jeg kun på det, og det kan tage en del timer :) aldrig rigtig pænt, men jeg slapper af og har ingen tanker :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er nemmere sagt end gjort :D Har du en hobby? Jeg maler, så tænker jeg kun på det, og det kan tage en del timer :) aldrig rigtig pænt, men jeg slapper af og har ingen tanker :)

Jeg maler også! Og så har jeg et skulpturprosjekt til haven.. Laver en fontenefigur i makemake beton. :)

Pluss at vi har en 10mnd gammel valp som krever en god del tid heldigvis..

Så selv om jeg er hjemmegående så går absolutt tiden.

Har også en liten job hjemme i Norge, så det tar jeg litt innimellom.

Jeg prøver at lave hobbyen om til job, har lavet en nettside, så får vi se...:)

Men tankene kører jo innimellom likevell selvfølgelig, men det kan vel ikke undgås?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg maler også! Og så har jeg et skulpturprosjekt til haven.. Laver en fontenefigur i makemake beton. :)

Pluss at vi har en 10mnd gammel valp som krever en god del tid heldigvis..

Så selv om jeg er hjemmegående så går absolutt tiden.

Har også en liten job hjemme i Norge, så det tar jeg litt innimellom.

Jeg prøver at lave hobbyen om til job, har lavet en nettside, så får vi se... :)

Men tankene kører jo innimellom likevell selvfølgelig, men det kan vel ikke undgås?

Det lyder da vildt spændende :) gid jeg kunne sådan noget! Jeg er også hjemmegående, så jeg kender det med, at tiden bare flyver afsted!!  :)

nej, det kan desværre ikke undgåes, men det er vist også godt nok :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, ja jeg vet, men har liksom aldrig haft mer en 1 positiv test før den blir negativ igen.. Jeg tar dette som et positivt tegn.. :P Og tak iligemåde :bd

Faktisk havde jeg sidste gang hele 3 dage med positiv æl test, hvilket heller aldrig er sket før. Og ja......du kender resten af historien!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk havde jeg sidste gang hele 3 dage med positiv æl test, hvilket heller aldrig er sket før. Og ja......du kender resten af historien!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hoho! Good vibrations! :bd

Går det godt med deg? ❤

Ja der har da ikke været nogle blødninger eller noget endnu. Og der er fine graviditetssymptomer. Det er selvfølgelig ikke en garanti for at det går godt, men jeg prøver at tænke positivt og glæde mig :)

Men sjovt nok kan jeg mærke, at det også påvirker mig en del om det lykkedes for andre (blandt andet dig). Nok fordi jeg nu selv ved hvor hårdt det er når det går galt og hvor hårdt det er at prøve og prøve. Det ønsker man virkelig ikke for nogen andre! Så jeg har stadig alle fingre krydset for dig og alle de andre ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der har da ikke været nogle blødninger eller noget endnu. Og der er fine graviditetssymptomer. Det er selvfølgelig ikke en garanti for at det går godt, men jeg prøver at tænke positivt og glæde mig :)

Men sjovt nok kan jeg mærke, at det også påvirker mig en del om det lykkedes for andre (blandt andet dig). Nok fordi jeg nu selv ved hvor hårdt det er når det går galt og hvor hårdt det er at prøve og prøve. Det ønsker man virkelig ikke for nogen andre! Så jeg har stadig alle fingre krydset for dig og alle de andre ❤️

Å tak! Det er godt at høre! Både at du glæder dig og at du ønsker oss andre godt! Det hadde godt nok vert sjovt om vi blev gravid samtidig denne gang også! ❤

Jeg tror det går godt for oss begge denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Å tak! Det er godt at høre! Både at du glæder dig og at du ønsker oss andre godt! Det hadde godt nok vert sjovt om vi blev gravid samtidig denne gang også! ❤

Jeg tror det går godt for oss begge denne gang! ❤

Ja det kunne være rigtig sjovt og dejligt! Og jeg håber så meget at du får ret! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da vildt spændende :) gid jeg kunne sådan noget! Jeg er også hjemmegående, så jeg kender det med, at tiden bare flyver afsted!! :)

nej, det kan desværre ikke undgåes, men det er vist også godt nok :)

Det kan du da helt sikkert! Kun fantasien setter grenser!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER