Guest Bettina

Pause?

11 indlæg i dette emne

Hej :loveshower

Mig og min dejlige kæreste har efterhånden været sammen i 7 år.. og i de sidste 2 år har vi på egen hånd prøvet at blive gravide, dog ikke sket noget endnu.. ( har myastenia gravis.. andre herinde der har det? :) :) ? )

Nhå det jeg egentlig ville...

Mig og Mark skal giftes her til september:loveshower :loveshower :loveshower

Meeeeeeen har haft tanker om muligheden forligger at vi kan blive gravid inden da... Nogen herinde der var/er gravid på deres store dag? Jeres tanker om dette?:kram2

Knus Bettina:seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Allerførst et stort tillykke med I har fundet en dato. :) :balloon

Jepper, jeg var 7 mdr henne da jeg blev gift med min dejlige mand d. 1 august 2009. :) Det har krævet en lidt anderledes planlægning og specielt mht kjolen, som allerede var indkøbt efteråret 2008. :blush Men jeg kom i drømmekjolen, blot i et par større str. end den indkøbte (hvis formål var at jeg skulle tabe mig :ba )

Jeg vil sige at synes ikke I skal lade jer afskrække over at fortsætte med at blive gravide og planlægge bryllup på samme tid. Du vil være SMUK uanset hvad og alles øjne vil hvile på dig og kjolen. Det svære kan være, hvor stor når man at blive, hvad gør vi med alkohol, rejse osv. Det hele skal nok gå op i en højere enhed og det vil blive et minde for livet.

Jeg fortryder ikke at jeg blev gift på den dato vi valgte lang tid før vi blev gravide, på trods af vi havde snakket om at tage et rådhusbryllup (selvom det slet ikke er os og ikke tror på det, sorry hvis det støder nogen) og så tage kirkebrylluppet senere hen. Nej det skulle være den dato og det blev det. Dagen var fantastisk på en helt særpræget måde og billederne blev umådelig gode. :)

Du kan se nogen her:

post-961-039661300 1299857685_thumb.jpg

post-961-084874300 1299857696_thumb.jpg

post-961-079682900 1299857705_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor var du SMUK..

det med alkohol betyder ikke så meget for mig.. :)

Lyder ikke til at det var et problem at være gravid.. :)

Mange tak for dit svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor var du SMUK..

det med alkohol betyder ikke så meget for mig.. :)

Lyder ikke til at det var et problem at være gravid.. :)

Mange tak for dit svar :)

Aww tak :blush

Jamen så er alkoholen et problem mindre ;) Nej synes jeg bestemt ikke det er og det med kjolen skal der nok findes løsninger på. Snak blot med stedet du køber den, hvis du pludselig står med en positiv test og er sikker på du vil være gravid til den tid også. De fleste er utrolig hjælpsomme det var de ved mig. :) Men det skal da næsten også være sådan når man køber kjole for 7500 kr :P (man kan også leje kjoler til ingen penge hvis man ikke vil ofre så meget for det.)

Det var så lidt og håber det kunne bruges til noget. Som sagt, klø på og lad jer ikke afskrække. Det vil blive et fantastisk år uanset hvad. (min bror og hans kæreste skal giftes her til slut-juni og de har lige fundet ud af hun er gravid, så de lader sig heller ikke afskrække :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup! :loveshower

Jeg ville også bare kaste mig ud i det - nu når I ikke ligefrem bliver gravide af bare at kigge på hinanden (som nogen jo næsten gør!) så synes jeg også det ville være ærgeligt med en så lang pause. Specielt hvis du ikke føler dig snydt af ikke at må drikke alkohol.

Jeg valgte selv at udskyde projekt baby til efter bryllup - ikke kun fordi jeg ikke ville være gravid på DAGEN, der var også andre grunde der gjorde vi ventede - men synes lige du skal have dem, der (for mig) talte for at vente:

- Hvis du bliver ramt af kraftig kvalme de første 3-4 måneder, så er det rigtig ærgeligt ikke at kunne holde ud at være nogle steder på sin bryllupsdag

- Hvis du får bækkenløsning og dermed har meget ondt ved at gå

- Hvis du bliver indlagt med risiko for for tidlig fødsel - eller "bare" føder 2 måneder før!

- Ikke at kunne nyde alkohol

Men tror man skal være uheldig, og i din situation ville jeg ikke vælge at holde pause - som sagt, så havde vi også andre grunde til at vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TROR vi tager chancen... "hvis" det sker, og som skriver, bækkenløsning eller kvalme osv, sååååååå må man enten tage det med.. Eller så er der mulighed for skubbe datoen..

har heller ikke købt kjole endnu, tiltilfælde af der skulle komme 2 streger :) sååå vi venter til Juni/juli med kjole.. :)

MANGE tak for jeres svar:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TROR vi tager chancen... "hvis" det sker, og som skriver, bækkenløsning eller kvalme osv, sååååååå må man enten tage det med.. Eller så er der mulighed for skubbe datoen..

har heller ikke købt kjole endnu, tiltilfælde af der skulle komme 2 streger :) sååå vi venter til Juni/juli med kjole.. :)

MANGE tak for jeres svar :loveshower

Vil blot lige nævne at jeg ville begynde at tænke og evt købe kjole allerede nu, hvis I skal giftes i sept. :) Der er nemlig laaaaaaang leveringstid på den, selvfølgelig helt afhængig af sted du køber den. Men skal du være sikker på at have den på den store dag, så gå igang nu. Tror der er mange der kan nikke genkendende til det og oveni alt det, så er det hen over høj sæsonen/sommeren du kommer til at vente på den og det er den årstid der er absolut travlest. ;)

Hvis du er interesseret og ikke kender til denne side, vil jeg kraftigt anbefale dig at oprette en bruger på den anden bk :loveshower bryllupsklar.dk (har selv en gammel tråd derinde og var meget glad for siden da de garvede tøser kunne svare på alt mellem himmel og jord, samt der er meget god inspiration)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal giftes i juli, men jeg prøver alligevel ihærdigt at blive gravid. Det ville slet ikke gøre mig noget at være et par måneder henne. Syntes gravide kvinder er smukke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i uge 26 og det var intet problem :) Jeg havde så også en utrolig nem graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange ak for alle jeres dejlige svar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER