Ihpets-mortilto

Det vigtigste i hverdagen for dig?

37 indlæg i dette emne

Hvad er det allervigtigste i hverdagen for dig? Eller ok, det næst-allervigtigste - det er kedeligt hvis vi alle svarer "min familie" ;)

Måske er det det der redder hverdagen, måske det der gør den sjov, måske det der gør at den har en dybere mening.

Hvad er det (næst) vigtigste for dig? Go!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det vigtigste i min hverdag er nok, at jeg får lidt tid til mig selv indimellem.. Når jeg kan få lidt Marie-tid, hvor jeg kun gør noget for mig, bliver jeg en bedre mor og en bedre kone..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den halve time jeg ligger og læser inden jeg skal sove. Nyder total ene tid hvor jeg bare er mig selv og hverken mor eller kæreste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det første jeg tænkte på var søvn :lol Men det er nok ikke lige det du mener. Jeg vender tilbage en dag jeg kan tænke igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det første jeg tænkte på var søvn :lol Men det er nok ikke lige det du mener. Jeg vender tilbage en dag jeg kan tænke igen :D

:ditto ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Officielt: At komme ud og få frisk luft, min malebog og min daglige - nærmest rituelle - fejning af gulvet.

Uofficielt, men lidt mere ærligt: Min mobiltelefon, at tilbringe længere tid på badeværelset end nødvendigt (fordi der har man helle) og slik :blush

Derudover giver det mig rigtig meget, at jeg bruger 5 kr hver mandag (ca.) på et bundt sovende påskeliljer og derfor stort set altid har friske blomster men med rigtig god økonomisk samvittighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er det: tid!

Det lykkes ikke altid, for nogle gange er der nogle små feer der skruer på mine ure så timerne går hurtigere (BTW jeg tror det er de samme feer som syer mit tøj ind!).

Men jeg ELSKER at have tid! Tid til at gi en go krammer om morgenen, tid til ikke at blive sur over at det ikke går hurtigt nok.

Tid til at smile i netto og sige 'vi har ikke så travlt'. Tid til at gå en omvej. Tid til at lege inden vi skal lave noget praktisk.

Tid til at gå på BK midt på dagen, til at strikke, sætte kødsovs over og rode over det hele.

Jeg tror faktisk at det er det der kan gøre mig i allerbedste humør - når jeg har tid!

Det er i hvert fald skrækkeligt tydeligt at det er det der kan gøre mig i allerværste humør er, når jeg ikke har tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ok: og chokolade!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ok: og chokolade!

:lol

Men ja.... En af hverdagens grundsten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er det: tid!

Det lykkes ikke altid, for nogle gange er der nogle små feer der skruer på mine ure så timerne går hurtigere (BTW jeg tror det er de samme feer som syer mit tøj ind!).

Men jeg ELSKER at have tid! Tid til at gi en go krammer om morgenen, tid til ikke at blive sur over at det ikke går hurtigt nok.

Tid til at smile i netto og sige 'vi har ikke så travlt'. Tid til at gå en omvej. Tid til at lege inden vi skal lave noget praktisk.

Tid til at gå på BK midt på dagen, til at strikke, sætte kødsovs over og rode over det hele.

Jeg tror faktisk at det er det der kan gøre mig i allerbedste humør - når jeg har tid!

Det er i hvert fald skrækkeligt tydeligt at det er det der kan gøre mig i allerværste humør er, når jeg ikke har tid.

Ditto til det hele. Jeg elsker hjemmelivet. Tid med min familie er det vigtigste for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelsen af GLÆDE og ro i min krop. Jeg hader stress, så hvis jeg kan få den følelse hver dag i min krop, så er jeg glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vigtigste for mig er, at have overskud og overblik.

Det gælder alt lige fra aftaler til lister og noteringer om diverse ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tid og overblik og overskud... Blærerøve! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tid og overblik og overskud... Blærerøve! :lolhit

 

:d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrer mig over at ingen har nævnt kaffe! Jeg troede det var livsforbedrende for mange :)

Jeg spurgte Jon og han sagde: at arbejde så jeg kan sørge for min familie.

Hold nu op kønsrollerne er stillet tydeligt og klassisk op herhjemme :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tid, overskud, og glæde...

Elsker at have god tid med begge børn, madlavning og FDF, men samtidigt glæder jeg til at jeg forhåbentlig snart får et arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have "plads" omkring mig - jeg kan slet ikke leve i byen, jeg bliver totalt indelukket og reseveret

 

Mine dyr, ja hund, kat, gris, gæs og høns

 

Min store have - igen jeg skal have plads

 

og min køkkenhave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Redder hverdagen, gør den sjov, og giver dybere mening vil nok give tre helt forskellige svar her ;)

Jeg skriver noget mere 'rigtigt' i morgen, men lige nu bliver det til kaffe*, chokolade og iPad :rolleyes ;)

*der var den, Steph ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kaffe er for mig på linje med ilt, vand, bagværk og chokolade = givne livsnødvendigheder og derfor overflødige at nævne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig, at det er svært :chin:

Mig-tid (det kan godt være min daglige cykeltur eller en god kop kaffe i dagligdagen) og det gyldne overblik er nok det vigtigste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kaffe er for mig på linje med ilt, vand, bagværk og chokolade = givne livsnødvendigheder og derfor overflødige at nævne...

Du er et ikke bare smukt og morsomt, men også KLOGT menneske, frue :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er et ikke bare smukt og morsomt, men også KLOGT menneske, frue :D

:lol :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kaffe er for mig på linje med ilt, vand, bagværk og chokolade = givne livsnødvendigheder og derfor overflødige at nævne...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kaffe er for mig på linje med ilt, vand, bagværk og chokolade = givne livsnødvendigheder og derfor overflødige at nævne...

Chokolade kan bare lidt mere! Det er værd at nævne :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER