Minalima

Deler i alt med manden?

10 indlæg i dette emne

Jeg kunne godt tænke mig at vide om i deler al information, som fx. Om/hvis i har symptomer, hvornår (og event. hvor mange gange) i tester osv. med jeres bedre halvdel?

Jeg må indrømme at jeg ikke gør.

Tror helt ærligt jeg er bange for event. At give ham forhåbninger, hvis jeg nævner at jeg har diverse symptomer.

Ikke at jeg ikke vil dele alt med ham, men hvad nu hvis der ikke er noget i det?

Ingen tvivl om at han får at vide så snart jeg rent faktisk står med en positiv test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg deler alt - også de klamme detaljer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg deler heller ikke alt med min kæreste. En ting er, at jeg ligesom dig tænker at det måske ikke er alt der ligger noget i? Men det er heller ikke alt han helt forstår :D haha. Så det er kun de mest betydelige ting jeg deler med ham, eksempelvis de test jeg tager og sådan.

Der er heller ingen grund til at bygge forhåbninger op for ham også, hvis det så bare er kroppen der spiller et puds med dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortæller min mand alt. Han ryster på hovedet og spørger om det ikke er noget jeg bilder mig selv ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er som Maustique.. Deler alt.. (og sikkert mer enn han vil høre)

Men tror at det er noe jeg trenger å gjøre for min egen del. Og siden jeg er ny i DK og alle mine venner er i Norge, blir det han og svigermor ❤ som får detaljene om mitt indre liv i prosessen.. Jeg er skikkelig heldig med svigermor (og generelt resten av svigerfamilien), hun har vert igjennem en hel masse når det gjelder graviditet og prøving, så hun forstår hvordan man kan ha det i en sånn situasjon.. :) Når det gjelder mannen, så er det godt for han å vite hvor hodet mitt er, når enda en test viser negativ feks, eller som nå, når mens det helt på bærtur... :P

Knus ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Delte alt og A. Ville også gerne være med hver gang jeg testede. Også selvom vi forventede at den var negativ.

Også efter jeg er blevet gravid får han alle detaljer lige fra brokkerier over hård mave til kvalme mm. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Delte alt og A. Ville også gerne være med hver gang jeg testede. Også selvom vi forventede at den var negativ.

Også efter jeg er blevet gravid får han alle detaljer lige fra brokkerier over hård mave til kvalme mm. Hehe

Den del med hvad der sker i graviditeten, slipper han nok heller ikke for her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg deler kun nogle ting med min kæreste, er ret sikker på han bliver bims ellers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deler det jeg synes han skal være med i, fordi han ellers ville blive bims.. Jeg deler mine symptomer og andre detajler på disse forum.. Jeg tager test alene, da jeg er et test monstre uden lige, og bare ikk kan skjule min overdreven skuffelse hver gang den er negativ. Skal siges vi arbejder og bor i samme by, så bliver den positiv, kører jeg straks forbi hans arbejde og bringer den gode nyhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER