SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Næh. Absolut intet anderledes end det var igår :wacko

Super weird!

Er det ikke eddike, der tager kalk og glaspest :chin:

Edit: sidste gang jeg fjernede kalk, lavede heg bare en eddikeopløsning med alm eddike og varmt vand og lagde glasene i blød i lidt tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at ringe? Hvor lang tid har du skrevet i?

Jeg har prøvet at ringe. Han tager den ikke. Han lader den gå på VoiceMail. Og jeg har skrevet siden i fredags. Hvor jeg har skrevet en besked om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super weird!

Er det ikke eddike, der tager kalk og glaspest :chin:

Edit: sidste gang jeg fjernede kalk, lavede heg bare en eddikeopløsning med alm eddike og varmt vand og lagde glasene i blød i lidt tid...

Hmm jeg må prøve med eddike. Men hvad gør jeg ved maskinen? Putter eddike i rummet til afspændingsmiddel? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at ringe. Han tager den ikke. Han lader den gå på VoiceMail. Og jeg har skrevet siden i fredags. Hvor jeg har skrevet en besked om dagen.

Ej hvor irriterende :( Jeg ved ikke lige hvad jeg ville stille op i sådan en situation :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg må prøve med eddike. Men hvad gør jeg ved maskinen? Putter eddike i rummet til afspændingsmiddel? :unsure

 

Du kan også købe noget citronsyre (sådan noget pulver - kan bl.a. købes i bilka og brugsen). Tøm opvaskemaskinen, men lad glassene blive i. Put citronsyren derned hvor sæben skal i og lad den køre en vask.

Det fjerne glaspest fra glassene og flyverust fra maskinen ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bor han langt fra dig?

Kan du evt simpelthen troppe op hjemme hos ham?

20 minutters kørsel.

Og jeg kunne sagtens troppe op ved ham. Jeg er bare kun 90% sikker på at det er ham der har mine bøger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også købe noget citronsyre (sådan noget pulver - kan bl.a. købes i bilka og brugsen). Tøm opvaskemaskinen, men lad glassene blive i. Put citronsyren derned hvor sæben skal i og lad den køre en vask.

Det fjerne glaspest fra glassene og flyverust fra maskinen ;) :D

Arh godt tip :tak :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutters kørsel.

Og jeg kunne sagtens troppe op ved ham. Jeg er bare kun 90% sikker på at det er ham der har mine bøger.

Har du et navn på de andre 10%? For så ville jeg nok prøve dem først :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du et navn på de andre 10%? For så ville jeg nok prøve dem først :)

Ja har jeg. Og de har ikke lånt dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har jeg. Og de har ikke lånt dem.

Okay. Jamen hvis du så er sikker på at det er ham den anden, så tænker jeg måske også at troppe op. Det virker bare så voldsomt synes jeg, men jeg kan ikke se hvad du ellers skal gøre :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Jamen hvis du så er sikker på at det er ham den anden, så tænker jeg måske også at troppe op. Det virker bare så voldsomt synes jeg, men jeg kan ikke se hvad du ellers skal gøre :unsure

Synes nemlig også at det virker voldsomt at troppe op. Men de bøger betyder bare så meget for mig. Det er nogle jeg har fået af min gudfar i konfirmationsgave. Og han har skrevet personlig hilsen deri til mig. Og han er jo desværre ikke blandt os mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes nemlig også at det virker voldsomt at troppe op. Men de bøger betyder bare så meget for mig. Det er nogle jeg har fået af min gudfar i konfirmationsgave. Og han har skrevet personlig hilsen deri til mig. Og han er jo desværre ikke blandt os mere.

Har du forsøgt at skrive dét til ham der har dem?

Hej x. Jeg er temmelig sikker på at du har mine bøger og bliver lidt nervøs når du ikke svarer mig. Er alt ok? Jeg vil rigtig gerne ha' dem tilbage, for de betyder meget for mig, fordi jeg har fået dem af en jeg har kær, som ikke er mere. Vil du være sød at kontakte mig!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du forsøgt at skrive dét til ham der har dem?

Hej x. Jeg er temmelig sikker på at du har mine bøger og bliver lidt nervøs når du ikke svarer mig. Er alt ok? Jeg vil rigtig gerne ha' dem tilbage, for de betyder meget for mig, fordi jeg har fået dem af en jeg har kær, som ikke er mere. Vil du være sød at kontakte mig!

:kram2

Jeg skrev:

Hej X

Jeg ved godt vi ikke har snakket sammen længe, men jeg vil lige hører efter hvordan du/I har det. ?

Som du måske har set på min Facebook, så har vi flyttet lidt rundt herhjemme. Hvilket har betydet flytning af bogreolen. Og det gjorde mig opmærksom på at jeg mangler mine dyrebare Ringenes herre bøger, som jeg jo har fået i konfirmationsgave af Eigil(min gudfar). Rasmus og jeg endte så med at snakke om hvem vi kunne huske havde lånt bøgerne, og vi kan huske at du på et tidspunkt har lånt dem, men vi er begge to i tvivl om du fik dem afleveret tilbage.

Vil lige hører, da de jo faktisk betyder en del for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad indebærer det?

Kun at spise proteiner til en start, så supplere med grøntsager og senere genindføre kulhydrater i små mængder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun at spise proteiner til en start, så supplere med grøntsager og senere genindføre kulhydrater i små mængder.

Hvorfor? Hvordan lever man udelukkende af proteiner? :unsure

Hvad med fedt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor? Hvordan lever man udelukkende af proteiner? :unsure

Hvad med fedt?

For at tabe sig.

Man spiser kød, fisk, æg og mælkeprodukter. Det er kun i 5 dage før man indfører lidt grøntsager igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For at tabe sig.

Man spiser kød, fisk, æg og mælkeprodukter. Det er kun i 5 dage før man indfører lidt grøntsager igen.

Lyder lidt som Dukan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For at tabe sig.

Man spiser kød, fisk, æg og mælkeprodukter. Det er kun i 5 dage før man indfører lidt grøntsager igen.

Og der er jo både fedt og kulhydrater i ;)

Det lyder ikke så sundt, men det lyder meget effektivt og nogen gange er det det boost der skal til for at få blod på tanden! Held og lykke til din mand - og dig, det er vidst ikke altid lige sjovt at være i hus med en på kur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For at tabe sig.

Man spiser kød, fisk, æg og mælkeprodukter. Det er kun i 5 dage før man indfører lidt grøntsager igen.

Hvad er rationalet i at skære grøntsagerne væk, når man vil tabe sig? :chin:

Altså, jeg er bare nysgerrig? Er det en eller anden speciel form for diæt, han skal følge eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lidt som Dukan?

Præcis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og der er jo både fedt og kulhydrater i ;)

Det lyder ikke så sundt, men det lyder meget effektivt og nogen gange er det det boost der skal til for at få blod på tanden! Held og lykke til din mand - og dig, det er vidst ikke altid lige sjovt at være i hus med en på kur!

Det ville nok inke være sundt at leve sådan altid men jeg tænker det præcis også som et boost der kan motivere til at ændre vaner.

Jeg er også hoppet lidt med på den, nu der alligevel skal ændres vaner herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi også afprøvet "Kaninen der så gerne ville sove" - og med stor succes :o :yay

Han faldt i søvn allerede 2/3 inde i bogen :o

Og det er ellers drengen, som uden problemer kan holde sig vågen til adskillige godnatlæsningshistorier til hverdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er rationalet i at skære grøntsagerne væk, når man vil tabe sig? :chin:

Altså, jeg er bare nysgerrig? Er det en eller anden speciel form for diæt, han skal følge eller?

Mindske kulhydrater. Det er Dukan-diæten han (vi) er inspireret af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi også afprøvet "Kaninen der så gerne ville sove" - og med stor succes :o :yay

Han faldt i søvn allerede 2/3 inde i bogen :o

Og det er ellers drengen, som uden problemer kan holde sig vågen til adskillige godnatlæsningshistorier til hverdag...

Sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER