SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Jo det kender jeg godt :D

Mørkeblå jakke, semi-rodet lysblond hår, briller, bare tæer i glitrende sandaler og en lyseblå barbevogn - Så var det mig ;)

:lol smuk beskrivelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol smuk beskrivelse ;)

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste lige at karaktererne i filmen Frost har deres navne efter H.C. Andersen (fordi filmen er løst baseret på hans eventyr Snedronningen).

Hans, Kristoff, Anna, Sven.

Kind of blew my mind! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste lige at karaktererne i filmen Frost har deres navne efter H.C. Andersen (fordi filmen er løst baseret på hans eventyr Snedronningen).

Hans, Kristoff, Anna, Sven.

Kind of blew my mind! :D

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste lige at karaktererne i filmen Frost har deres navne efter H.C. Andersen (fordi filmen er løst baseret på hans eventyr Snedronningen).

Hans, Kristoff, Anna, Sven.

Kind of blew my mind! :D

Hm... Vidste du ikke, at den er inspireret af Snedronningen? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm... Vidste du ikke, at den er inspireret af Snedronningen? :unsure

Jeg tror, at det er det med, at navnene næsten bliver til H. C. Andersen, der er det overraskende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at det er det med, at navnene næsten bliver til H. C. Andersen, der er det overraskende :)

Aaahhh... :D Det er tidligt om morgenen :whistling :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at det er det med, at navnene næsten bliver til H. C. Andersen, der er det overraskende :)

Nemlig :D

Aaahhh... :D Det er tidligt om morgenen :whistling :P

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaahhh... :D Det er tidligt om morgenen :whistling :P

Haha, den havde jeg heller ikke fanget.. :haha Jeg sad og ransagede min hjerne, for eventyr hvor de navne indgik! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en aftensnack der var så god, at jeg seriøst endte med at slikke skålen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en aftensnack der var så god, at jeg seriøst endte med at slikke skålen :D

:lol hvad var det? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol hvad var det? :D

10% græsk yoghurt rørt med piskefløde og rålakridspulver og toppet med lidt hjemmelavet nøddemusli, jordbær fra haven og finthakket 80% mørk chokolade :Sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en aftensnack der var så god, at jeg seriøst endte med at slikke skålen :D

:D :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diætisten i dag mente at jeg gerne må få et lille stykke kage 2-3 gange om ugen og i det hele taget ikke skal gøre mit liv for surt men spise godt og ha det godt og få lidt af det jeg elsker af og til. 

 

Men altså i mit hoved er det allerede lidt blevet til at hun siger jeg SKAL ha kage 2-3 gange om ugen  :D  :D  :D Åh de tricks min hjerne kan...!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10% græsk yoghurt rørt med piskefløde og rålakridspulver og toppet med lidt hjemmelavet nøddemusli, jordbær fra haven og finthakket 80% mørk chokolade :Sandie

Det lyder dælme også lækkert :O :Sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diætisten i dag mente at jeg gerne må få et lille stykke kage 2-3 gange om ugen og i det hele taget ikke skal gøre mit liv for surt men spise godt og ha det godt og få lidt af det jeg elsker af og til. 

 

Men altså i mit hoved er det allerede lidt blevet til at hun siger jeg SKAL ha kage 2-3 gange om ugen  :D  :D  :D Åh de tricks min hjerne kan...!!

:D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste lige at karaktererne i filmen Frost har deres navne efter H.C. Andersen (fordi filmen er løst baseret på hans eventyr Snedronningen).

Hans, Kristoff, Anna, Sven.

Kind of blew my mind! :D

Minder mig i øvrigt om min lige dele skepsis og 'hehe', da nogen henledte min opmærksomhed på sammenfaldet mellem navnet på en kendt Århus-forfatter og så titlen på en af hans bøger oversat til engelsk :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minder mig i øvrigt om min lige dele skepsis og 'hehe', da nogen henledte min opmærksomhed på sammenfaldet mellem navnet på en kendt Århus-forfatter og så titlen på en af hans bøger oversat til engelsk :p

Huh? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huh? :chin:

Sorry, jeg kom lige fra det - Svend Åge Madsen har skrevet "Syv aldres galskab"... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er ret vildt: efter at jeg blev tobørnsmor, så føles det helt nemt at være alene med "bare" det ene barn. Da jeg kun havde et barn, så VAR det hårdt indimellem at være alene med ham, nu er det piece of cake. Nu er det lidt hårdt at være alene med de to børn i nogle dage, men det bliver lidt nemmere for hver gang. Gad vide hvordan det er for dem med 3, 4 eller 5 små børn. Glad vi holder ved 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er ret vildt: efter at jeg blev tobørnsmor, så føles det helt nemt at være alene med "bare" det ene barn. Da jeg kun havde et barn, så VAR det hårdt indimellem at være alene med ham, nu er det piece of cake. Nu er det lidt hårdt at være alene med de to børn i nogle dage, men det bliver lidt nemmere for hver gang. Gad vide hvordan det er for dem med 3, 4 eller 5 små børn. Glad vi holder ved 2 :)

Haha, jeg har præcis samme oplevelse ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes det er ret vildt: efter at jeg blev tobørnsmor, så føles det helt nemt at være alene med "bare" det ene barn. Da jeg kun havde et barn, så VAR det hårdt indimellem at være alene med ham, nu er det piece of cake. Nu er det lidt hårdt at være alene med de to børn i nogle dage, men det bliver lidt nemmere for hver gang. Gad vide hvordan det er for dem med 3, 4 eller 5 små børn. Glad vi holder ved 2 :)

Åh jeg kender det :D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER