SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

En fra min mødregruppe jeg ikke har set i snart et år, har lige skrevet på Facebook om jeg stadig har min brudekjole (som jeg ved hun synes er vildt smuk), og om hun må købe eller leje den, fordi hun akut mangler en.

Hjælp til pænt at formulere at den ikke er til hverken lån eller leje men at man er æret.

Ved det er fjollet den bare ligger og aldrig bliver brugt, men det jo MIN kjole og er bare ikke klar til at låne den ud og slet ikke sælge den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er meget betænksom af dig! Kan heller ikke klare tanken om at et barn føler sig udenfor :( så thumbs up til dig :)

Jeg laver muffins med Barbie pynt og jeg synes faktisk ikke at jeg kan bære at den lille søde pige bare skal spise en flødebolle.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fra min mødregruppe jeg ikke har set i snart et år, har lige skrevet på Facebook om jeg stadig har min brudekjole (som jeg ved hun synes er vildt smuk), og om hun må købe eller leje den, fordi hun akut mangler en.

Hjælp til pænt at formulere at den ikke er til hverken lån eller leje men at man er æret.

Ved det er fjollet den bare ligger og aldrig bliver brugt, men det jo MIN kjole og er bare ikke klar til at låne den ud og slet ikke sælge den.

"Hvor er det sødt af dig at tænke på.mig og min kjole, men jeg har desværre ikke nogle planer om at låne eller leje den ud. Håber du finder en kjole snart..." indsæt selv emoji's... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet det det "snotty grotty"? Min kollega fortalte lige, at det hjalp super godt, da deres pige havde hoste..

Og :kram - hvad hulen skal han midt om natten?

Nej det har jeg ikke. Måske burde jeg, vi har nærmest ikke haft en uge uden snot siden børnehaveopstart <_<

Han skal på arbejde ;) han kører normalt klokken 4. Men han skal ind op åbne op og hjælpe en der skal køre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fra min mødregruppe jeg ikke har set i snart et år, har lige skrevet på Facebook om jeg stadig har min brudekjole (som jeg ved hun synes er vildt smuk), og om hun må købe eller leje den, fordi hun akut mangler en.

Hjælp til pænt at formulere at den ikke er til hverken lån eller leje men at man er æret.

Ved det er fjollet den bare ligger og aldrig bliver brugt, men det jo MIN kjole og er bare ikke klar til at låne den ud og slet ikke sælge den.

 

Kære ...

Jeg er meget beæret over, at du spørger, og normalt ville jeg hjertens gerne hjælpe, men min brudekjole er for mig en meget personlig ting, som jeg ikke kan forestille mig, at andre skal have på, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg håber, at du finder en anden løsning til din store dag.

De bedste hilsener,

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Jeg er jo MILK Copenhagen konsulent ( fedt børnetøj til faire priser ) og det er sjovt :)

Vil gerne holde et party! Så kan du måske holde et MILK party for mig hehe.

Tupperware er nemlig virkelig lækker!

Lækkert at jeg allerede har mit første party i hus :D

Jeg vil da gerne holde MILK her! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert at jeg allerede har mit første party i hus :D

Jeg vil da gerne holde MILK her! :yay

Fedt! Vi kan lige tales ved via pm! Hvornår starter du tupperware op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Vi kan lige tales ved via pm! Hvornår starter du tupperware op?

Har skrevet PM til dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fra min mødregruppe jeg ikke har set i snart et år, har lige skrevet på Facebook om jeg stadig har min brudekjole (som jeg ved hun synes er vildt smuk), og om hun må købe eller leje den, fordi hun akut mangler en.

Hjælp til pænt at formulere at den ikke er til hverken lån eller leje men at man er æret.

Ved det er fjollet den bare ligger og aldrig bliver brugt, men det jo MIN kjole og er bare ikke klar til at låne den ud og slet ikke sælge den.

"Hej du, hyggeligt at høre fra dig igen. :)

Hvor er du bare sød, at du huskede min kjole, men jeg må desværre skuffe dig, jeg er simpelthen ikke klar til at nogen andre skal i den. Håber du finder en anden smuk kjole :)"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres rigtig gode og brugbare bud :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag i mandens projekt ny livsstil. Jeg er delvist med og støtter selvfølgelig alt hvad jeg kan. Forudser det bliver svært! Men håber inderligt han kan gennemføre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag i mandens projekt ny livsstil. Jeg er delvist med og støtter selvfølgelig alt hvad jeg kan. Forudser det bliver svært! Men håber inderligt han kan gennemføre.

Hvad indebærer det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups! Jeg har angivet Williams sommerferie forkert :Blush så de undrede sig altså lidt da jeg kom med ham :D

Det var heldigvis ikke noget problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups! Jeg har angivet Williams sommerferie forkert :Blush så de undrede sig altså lidt da jeg kom med ham :D

Det var heldigvis ikke noget problem.

Hehe, det kan jo smutte.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det kan jo smutte.. :lol

Det er åbenbart meget vanskeligt for mig at holde styr på ugenumre :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er åbenbart meget vanskeligt for mig at holde styr på ugenumre :blush

Du er bestemt ikke alene.. Jeg arbejder bedst med datoer... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er åbenbart meget vanskeligt for mig at holde styr på ugenumre :blush

 

Danmark er vist også et af de eneste lande, der arbejder med ugenumre ;) Så det er vist ikke noget der kommer naturligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange gange kan jeg tillade mig at skrive til en person, som har noget der tilhører mig ?

Jeg blevet fuldstændigt ignoreret af personen nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange gange kan jeg tillade mig at skrive til en person, som har noget der tilhører mig ?

Jeg blevet fuldstændigt ignoreret af personen nemlig.

Har du prøvet at ringe? Hvor lang tid har du skrevet i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der kan forklare mig, hvad min opvasker fejler, når mine glas pludselig ser sådan her ud? :unsure

2cgg9ow.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der kan forklare mig, hvad min opvasker fejler, når mine glas pludselig ser sådan her ud? :unsure

2cgg9ow.jpg

Jeg tænker afspændingsmiddel :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker afspændingsmiddel :chin:

Det tænkte jeg også, men så fyldte jeg på og gav det en ny tur, og det ser stadig sådan ud :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der kan forklare mig, hvad min opvasker fejler, når mine glas pludselig ser sådan her ud? :unsure2cgg9ow.jpg

Det er glaspest, det er hvis der har været for meget anspændingsmiddel eller glassene er af ældre dato

Se evt. Her

https://taenk.dk/test-og-forbrugerliv/hvidevarer/opvaskemaskiner/opvaskemaskiner-undgaa-glaspest-og-rust

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også, men så fyldte jeg på og gav det en ny tur, og det ser stadig sådan ud :unsure

Underligt! Har I skiftet til nyt vaskemiddel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Underligt! Har I skiftet til nyt vaskemiddel?

Næh. Absolut intet anderledes end det var igår :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER