Tumlepigen

Hvad glæder du dig til?

1,394 indlæg i dette emne

Det er sjovt - jeg tror det er anden gang her på bk du skriver jeres hus er gult. I mit hoved er det altså hvidt :rolleyes

Det er Anna, der altid har kaldt det for 'det gule hus i Virum' og det er altså i sandhed lavet af gule mursten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tøsehygge med min gamle kaffeklub på onsdag.. Ihh hvor jeg glæder mig! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hygge med drengene i morgen og fest om aftenen hvor de skal passes...

Glæder mig til mødregruppe igen på mandag og besøg af veninder....og glæder mig til salme sang om en uge....åha der er så mange gode ting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødselsdagsfejring af min lillemand imorgen med gode venner :D jep - han får 2 fester. Man bliver vel kun 1 år 1 gang :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sjovt - jeg tror det er anden gang her på bk du skriver jeres hus er gult. I mit hoved er det altså hvidt :rolleyes

Haha det er det også i mit :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det er det også i mit :D

Det sjove er, at Pia rent faktisk har været her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sjove er, at Pia rent faktisk har været her :D

Endda to gange :D og anden gang kan jeg huske jeg tænkte "Det ER jo gult!" :D

Den gule farve lagrer sig åbenbart ikke særlig godt hos mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til imorgen når vi kan lave noget hyggeligt sammen! :yay

Vi er alle ved at få kuller, men jeg har tilkalde døgnvagt og kan derfor ikke rende rundt og lave alt muligt og prøver at slappe af, just in case, hvis jeg nu skal på arbejde de sidste 18,5 time af min vagt og S kan jo ikke tage ungerne nogle steder med det rådne knæ. Eller det er i hvert fald det kort der altid bliver spillet! "Det skal hvile"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mine børn sover..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mine børn sover..

Jeg ser lige om jeg kan støve Ole lukøje op, og sender ham afsted til dig :kram2 :kram2

Håber snart de sover, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mine børn sover..

:ditto bare i ental

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto bare i ental

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser lige om jeg kan støve Ole lukøje op, og sender ham afsted til dig :kram2 :kram2

Håber snart de sover, søde :kiss

De sov heldigvis "hurtigt" i dag. Det tog kun en time at putte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyrytmik i dag for første gang med min dejlige baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At min lillesøster kommer i eftermiddag og skal sove her til i morgen, hvor hun skal være Annas voksne til bedsteforældre-dag :wub

(hvordan kan alle andre børns bedsteforældre troppe op en torsdag kl. 9-11.30?!:blink)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min lillesøster kommer i eftermiddag og skal sove her til i morgen, hvor hun skal være Annas voksne til bedsteforældre-dag :wub

(hvordan kan alle andre børns bedsteforældre troppe op en torsdag kl. 9-11.30?!:blink)

I Ericas bh er det heldigvis en eftermiddag, så der skal de bare tage tidligt fri/halv fridag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Ericas bh er det heldigvis en eftermiddag, så der skal de bare tage tidligt fri/halv fridag.

:ditto

Nogle af os er så gamle med så gamle forældre at de der bedster ikke arbejder mere ;)

Og hos os er det døbt "bedsteforældre/bedste ven-dag".

Dejligt din lillesøster kan træde til! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min lillesøster kommer i eftermiddag og skal sove her til i morgen, hvor hun skal være Annas voksne til bedsteforældre-dag :wub

(hvordan kan alle andre børns bedsteforældre troppe op en torsdag kl. 9-11.30?! :blink)

Mie er så heldig at alle bedsteforældre nemt kan komme, min mor og stedfar er fx. begge førtids pensionister selvom de begge er under 60, hendes farmor og farfar er på efterløn og i midt 60erne, og det hold oldeforældre hun har er på folkepension og henholdsvis 75 og 79 år. Alle er okay friske osv. - så hun kan nemt troppe op med 6 stk. fx ;)

 

vi holder fx. også Mies fødselsdag på dagen (i år en fredag), netop grundet ovenstående, min ene søster er selvstændig, og min anden søster + mand og jeg selv har ret meget flex. og det er nemmere for alle så at tilpasse det en hverdag, især fordi min mand arbejder hver 2. weekend nat/aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrer mig bare over, om Anna mon er den eneste der har bedsteforældre hhv 200 og 400 km væk. Og så arbejder begge bedstemødre i øvrigt også.

Det er første gang Anna rent faktisk skal have nogen med... Sidste gang har det vist været om eftermiddagen og så har jeg hentet hende tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrer mig bare over, om Anna mon er den eneste der har bedsteforældre hhv 200 og 400 km væk. Og så arbejder begge bedstemødre i øvrigt også.

Det er første gang Anna rent faktisk skal have nogen med... De andre gange har det vist været om eftermiddagen og så har jeg hentet hende tidligt.

Nej Mies farmor og farfar bor 1,5 km. Resten bor på Samsø - vi selv bor nord for Århus - det tager dem 2-3 timer at rejse hver vej (med offentlig transport) - men de gør det tilgengæld gladeligt bare for et par timer sammen med Mie/Os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre bor i Sønderjylland (vi i Silkeborg). Mandens bor i Kjellerup

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrer mig bare over, om Anna mon er den eneste der har bedsteforældre hhv 200 og 400 km væk. Og så arbejder begge bedstemødre i øvrigt også.

Det er første gang Anna rent faktisk skal have nogen med... Sidste gang har det vist været om eftermiddagen og så har jeg hentet hende tidligt.

Vores bedsteforældre bor også 200 km væk - og har alle arbejde - de næste mange år endnu! Altså de er fra 58-61, men går ikke lige på pension foreløbigt.

Her er bedsteforældredag dog om eftermiddagen og er meldt ud i goood tid, så der kan tages fridage osv.. Vi er priviligerede med at 3 ud af 4 sæt bedsteforældre ikke er presset på økonomi, for det er dyrt at komme til kaffe i børnehaven, når der både skal betales fridag samt broafgift ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrer mig bare over, om Anna mon er den eneste der har bedsteforældre hhv 200 og 400 km væk. Og så arbejder begge bedstemødre i øvrigt også.

Det er første gang Anna rent faktisk skal have nogen med... Sidste gang har det vist været om eftermiddagen og så har jeg hentet hende tidligt.

Vores bedster bor tæt på, men de arbejder da også alle sammen. Og det gør onkler og tanter da også! Synes det er lidt skørt og tarveligt at lægge det en formiddag - vi ville da ikke lige have nogen, der kunne komme dér.

I Ingers ligger det altid en fredag eftermiddag af samme årsag. Men godt at din søster kunne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bedster bor tæt på, men de arbejder da også alle sammen. Og det gør onkler og tanter da også! Synes det er lidt skørt og tarveligt at lægge det en formiddag - vi ville da ikke lige have nogen, der kunne komme dér.

I Ingers ligger det altid en fredag eftermiddag af samme årsag. Men godt at din søster kunne :)

Enig, det er da et tosset tidspunkt! :blink Det ville dog ikke være et stort problem her, 3 ud af 4 bedsteforældre er pensionerede.. Men det ligger altså om eftermiddagen her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER