Tumlepigen

Hvad glæder du dig til?

1,394 indlæg i dette emne

Det er et job på akut psykiatrisk modtagelse :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At vi skal i Tivoli i morgen :) vi kom lige i tanke om at vi købte nogen billetter med rabat tidligere i år så dem skal vi have brugt og i morgen har vi tiden :yay jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været i Tivoli med turpas :D jeg er spændt på hvad pigerne og især Liv siger til det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et job på akut psykiatrisk modtagelse :goodluck

Det kræver brede skuldre og is i maven, men har du det tror jeg det er sindssygt spændende! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kræver brede skuldre og is i maven, men har du det tror jeg det er sindssygt spændende! :yay

Jeg var i praktik på et lukket afsnit og jeg elskede det! Aldrig har jeg været så glad for mit arbejde og jeg var faktisk god til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i praktik på et lukket afsnit og jeg elskede det! Aldrig har jeg været så glad for mit arbejde og jeg var faktisk god til det :)

Jeg arbejdede på et åbent afsnit i 8 mdr., og selvom det var spændende, så var jeg slet ikke gearet til det! Ikke at jeg var bange eller noget, men min tålmodighed rakte slet slet ikke! Jeg har dyb respekt for dem der kan! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Legoland på fredag med drengene og min mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frokost med veninde, barselsbesøg og øl/middag med søde SDB :yay Alt sammen på en dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Frokost med veninde, barselsbesøg og øl/middag med søde SDB :yay Alt sammen på en dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til torsdag hvor manden har en fridag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da fantastisk! :o :yay

Det er så sejt! :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da fantastisk! :o :yay

Den skulle egentlig have være under 'Hvad gør dig glad', men pyt nu med det.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se Disney On Ice til februar sammen med min far og storebror og vores ægtefæller og børn :glad (Måske minus E, tror I ikke 1 + 0,5 times show er lige i overkanten for en godt 1,5 årig? :chin:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til første lægebesøg i morgen, og til at få lavet vandrejournal, så begynder det af blive lidt mere virkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se Disney On Ice til februar sammen med min far og storebror og vores ægtefæller og børn :glad (Måske minus E, tror I ikke 1 + 0,5 times show er lige i overkanten for en godt 1,5 årig? :chin:)

Det tror jeg bestemt det vil være. Jeg ville heller ikke tage L med som vil være 2 år og 2 måneder til den tid.

Men det bliver fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til første lægebesøg i morgen, og til at få lavet vandrejournal, så begynder det af blive lidt mere virkeligt

Tillykke! Vidste ikke du er gravid igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til første lægebesøg i morgen, og til at få lavet vandrejournal, så begynder det af blive lidt mere virkeligt

Ej tillykke! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg bestemt det vil være. Jeg ville heller ikke tage L med som vil være 2 år og 2 måneder til den tid.

Men det bliver fedt :yay

Det tænker jeg også. Hun er gratis at have med, så jeg kan vurdere lige op til dagen, men jeg hælder til, at hun ryger over til sin mormor eller farmor og at V så får far og mor for sig selv :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænker jeg også. Hun er gratis at have med, så jeg kan vurdere lige op til dagen, men jeg hælder til, at hun ryger over til sin mormor eller farmor og at V så får far og mor for sig selv :biglove

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til tøse-tur med Filippa og min mor til Malmø i morgen :glad I dejligt vejr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til første lægebesøg i morgen, og til at få lavet vandrejournal, så begynder det af blive lidt mere virkeligt

Tillykke! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tillykkerne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tillykkerne :loveshower

Også tillykke fra mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER