SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Virkelig hyggelig og dejlig barnedåb for verdens dejligste Gunvor-pige i dag! Også selvom jeg ser mega tyk ud på samtlige billeder!

Skønt :yay fik i spist al chokoladen, fløden og smøren? (Var det ikke det der var på indkøbslisten? ;) )

Gem dem væk lidt, så elsker du dem senere :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig hyggelig og dejlig barnedåb for verdens dejligste Gunvor-pige i dag! Også selvom jeg ser mega tyk ud på samtlige billeder!

Det var SÅ hyggeligt! Ungerne fik havregrød til aftensmad - jeg var stadig for mæt til at spise noget.. Er faktisk stadig for mæt til det slik jeg har på lager ;)

Og du så smuk ud :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig hyggelig og dejlig barnedåb for verdens dejligste Gunvor-pige i dag! Også selvom jeg ser mega tyk ud på samtlige billeder!

Og vi vil se billeder af smukke Marie og hendes skønne piger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt :yay fik i spist al chokoladen, fløden og smøren? (Var det ikke det der var på indkøbslisten? ;) )

Gem dem væk lidt, så elsker du dem senere :kram2

Haha, ja... Altså dvs, den chokolade-karamel-tærte, som skulle stå i køleskabet inden servering var blevet stenhård! Man kunne slet ikke skære den ud :lol :lol

Men den smagte ok og cheesecaken var også blevet nogenlunde... Brugte dog hele dagen på det i går og er lidt undervældet af resultatet..

Tak ven :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var SÅ hyggeligt! Ungerne fik havregrød til aftensmad - jeg var stadig for mæt til at spise noget.. Er faktisk stadig for mæt til det slik jeg har på lager ;)

Og du så smuk ud :kiss

:kiss

Følte mig egentlig ok, men blev mega ked da jeg så billederne... Men jaja, sådan er det jo bare altså.

Men det var super hyggeligt og var vældig tilfreds med maden! Det var alle pengene værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad stort tillykke med dåb! Og du ser garanteret glad og smuk ud på billederne :kiss

:ditto :hurra :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja... Altså dvs, den chokolade-karamel-tærte, som skulle stå i køleskabet inden servering var blevet stenhård! Man kunne slet ikke skære den ud :lol :lol

Men den smagte ok og cheesecaken var også blevet nogenlunde... Brugte dog hele dagen på det i går og er lidt undervældet af resultatet..

Tak ven :kiss

Men den smagte goooooodt!!! Selvom den skulle spises med steak bestik ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig hyggelig og dejlig barnedåb for verdens dejligste Gunvor-pige i dag! Også selvom jeg ser mega tyk ud på samtlige billeder!

Stort tillykke med dåben :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SøsterBK og BK!

At man kan få så gode venner IRL pga et onlineforum :glad

SøsterBK?

Og :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Amilia var okay nem at putte på trods af 4 timers middagslur og at vi efterfølgende slet ikke har hørt noget fra hende. At jeg har haft et par gode timers aftenhygge med min søde mand fordi amilia var nem at putte og jeg fik 3 timers lur i eftermiddags, så jeg kunne holde mig vågen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SøsterBK?

Og :yay

Bryllupsklar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupsklar :)

Nåå :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total hyggemorgen med mine drenge og pandekager :glad

Og om lidt gør vi klar til at tage ud og kigge på køer. Det tror jeg Aksel vil elske :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne til fuglekvidren :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Markus tager en dejlig lang lur at vi så skulle være til fødselsdag nu er en anden snak..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frokost i sofaen sammen med William OG tegnefilm :D det føles helt forbudt og super hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, synes det lyder helt sydlandsk og ferie-agtigt med en gårdhave :D

Vi har sågar også en palme og et springvand derude :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi i dag har bestilt Lilys første ferie sydpå ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En putning, der tog fem min :O :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi i dag har bestilt Lilys første ferie sydpå ^_^

Fedt! :yay Hvor skal I hen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødselsdag hos lirumlarumleg = 200kr sparet på boblesgulv :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har besluttet mig for at give mig selv en arbejdsfri barselsdag indtil videre. Så jeg sidder og slapper af og hygger med BK og andet godt, mens der går to håndværkere udenfor og laver tagrenden (endelig - det gør mig også glad :yay ), selvom de er aaaalt for unge til undertegnede, til at jeg burde sidde og smugkigge på dem gennem vinduet :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har besluttet mig for at give mig selv en arbejdsfri barselsdag indtil videre. Så jeg sidder og slapper af og hygger med BK og andet godt, mens der går to håndværkere udenfor og laver tagrenden (endelig - det gør mig også glad :yay ), selvom de er aaaalt for unge til undertegnede, til at jeg burde sidde og smugkigge på dem gennem vinduet :lolhit

Feeeedt, at I får lavet tagrenden og at du kan smugkigge lidt på nogle der arbejder, mens du slapper af :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har besluttet mig for at give mig selv en arbejdsfri barselsdag indtil videre. Så jeg sidder og slapper af og hygger med BK og andet godt, mens der går to håndværkere udenfor og laver tagrenden (endelig - det gør mig også glad :yay ), selvom de er aaaalt for unge til undertegnede, til at jeg burde sidde og smugkigge på dem gennem vinduet :lolhit

Hvor lyder det dejligt! Man skal have lov til totalt afslapningsdage på barsel! Og dejligt med tagrenden. jeg elsker også når der endelig bliver lavet nogle ting :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig besluttede mig og har købt en vikle! Og denne gang en lidt finere (og dyrere) en end den jeg har :yay

Og at jeg har nået en helt masse i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER