SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

15 minutes ago, Girl Next Door said:

Astrid havde fest i nat fra kl 3 til kl 5. Vi faldt heldigvis i søvn og jeg vågnede noget forvirret kl 7.50! Astrid sov stadig. Jeg kom i tøj, spiste morgenmad, gjorde hendes mad klar, fandt vand til puslebordet, fundet tøj frem og gik ned for at vække, men der var hun vågen og i strålende humør. Hun fik tøj på og morgenmad. Alt sammen i ro og mag og en massen fjollen. Ned til DP hvor hun hvinende af fryd nærmest hoppede ud af mine arme og ind for at lege. Hun ELSKER virkelig sin DP og ungerne der :biglove Købte et par rundstykker med hjem. Hjemme var manden lige kommet hjem, og det blev lige til en omgang spontan hygge inden han skulle sove :blush: Fik solgt og afhentet et badekarsstativ, og ryddet op i et rodeskab i gangen. Nu er det tid til at strikke. SKØN mandag :yay: 

 

Det lyder skønt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, M.Rose said:

 

Er også ret forelsket i Odder efter vi så på dem i går.. Har lige lidt flere vi gerne vil se før vi bestemmer os, men det kunne sagtens ende med en odder :)

Det var en stor bil! Men dejligt med god plads :) 

Jeg er helt klart Odder fan :blush jeg har jo en drøm om at vi får brug for 3 autostole på en gang :blush og så skal vi have 7 personers :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Fru.Mor said:

 

Det lyder skønt :biglove

Meget :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, skruk said:

Jeg er helt klart Odder fan :blush jeg har jo en drøm om at vi får brug for 3 autostole på en gang :blush og så skal vi have 7 personers :lol

 

De er godt nok også lækre :) Kan godt se at 3 autostole kræver noget plads ;) Men det lyder som en skøn drøm :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, M.Rose said:

 

De er godt nok også lækre :) Kan godt se at 3 autostole kræver noget plads ;) Men det lyder som en skøn drøm :wub

Ja, jeg håber den går i opfyldelse :blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine kodylt lækre unger :loveshower Godt nok gør de mig djævelsk trætte i dag (de er godt kuldrede oven på besøg i går, besøg i dag og tur til det nye hus i dag), men de er simpelthen så vidunderlige alligevel!

Jeg elsker at de giver så meget mening til mit liv. Og selvom jeg brokker mig over ikke at kunne tisse i fred, så er det faktisk virkelig fantastisk at have to små mennesker til at elske mig så højt, at de vil være sammen med mig selv når jeg pøller :biglove:lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Stephi-moren said:

Mine kodylt lækre unger :loveshower Godt nok gør de mig djævelsk trætte i dag (de er godt kuldrede oven på besøg i går, besøg i dag og tur til det nye hus i dag), men de er simpelthen så vidunderlige alligevel!

Jeg elsker at de giver så meget mening til mit liv. Og selvom jeg brokker mig over ikke at kunne tisse i fred, så er det faktisk virkelig fantastisk at have to små mennesker til at elske mig så højt, at de vil være sammen med mig selv når jeg pøller :biglove:lolhit 

:kuller Så skønt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

2 minutes ago, MorAnja said:

Mit nye hår :cheerleader3:

Billede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 10/10/2016 at 9:35 PM, Girl Next Door said:

Billede :)

Se bort fra trætte øjne og dårligt lys :lol

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

2 minutes ago, Girl Next Door said:

Piiift :toot:

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

At Rasmus efter at have set vores nye niece :wub er begyndt at bløde op for en mulig treer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rigtig god nat! Natten til mandag har været den dårligste nat siden vi fik Line så en god nat var tiltrængt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se Tobias løbe ind for at lege i dp og bare hygge sig uden at have tid til at sige farvel til mig :wub

Elsker følelsen af at jeg ved hvor glad han er for dp....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, MariaPiesen said:

At Rasmus efter at have set vores nye niece :wub er begyndt at bløde op for en mulig treer :loveshower

:loveshower Håber det er samme vej frem med Tim! Så skal vi bare lige have en nevø/niece! :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, FruLR said:

:loveshower Håber det er samme vej frem med Tim! Så skal vi bare lige have en nevø/niece! :lol 

:lol men det hjalp :P 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til eksamen og fik 10 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Mistel said:

Har været til eksamen og fik 10 :)

Sådan tillykke :D:D :first

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak! :D Jeg er nemlig ikke for fin til at blære mig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have bil :D :yay manden har overgivet sig :lolhit nu skal vi bare finde den rigtige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige snakket med min sp, og er nu henvist til teamet for efterfødselsreaktion i kommunen. Skønt at få den hjælp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

46 minutes ago, Bolsin said:

Har lige snakket med min sp, og er nu henvist til teamet for efterfødselsreaktion i kommunen. Skønt at få den hjælp :)

Det lyder rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER