SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

3 hours ago, Fru.Mor said:

Min skønne, dejlige dreng, som hele tiden vil sidde på mit skød og holde mig i hånden i dag :wub

:7himmel :biglove :yay

Hvor dejligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit nye køkken-alrum.  Det holdt hårdt igår da væggen sku væltes og J havde det ret skidt så det var lidt strengt det hele. Men øj manner det var det hele værd :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, Fru.Mor said:

Min skønne, dejlige dreng, som hele tiden vil sidde på mit skød og holde mig i hånden i dag :wub

Hvor er det fantastisk at læse! :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, Saga74 said:

At Trump ser ud til helt på egen hånd at være i gang med at vælte sig selv. 

Det gør også mig virkelig virkelig virkelig glad!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bonbonland med alle ungerne. Og Noah havde en fest! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god søndag med start i biografen med ældsten for at se Storkene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden der selv foreslog at vi tog i babysam og kiggede på barnevogne :) Det er altså lidt hyggeligt at gå og drømme lidt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, M.Rose said:

Manden der selv foreslog at vi tog i babysam og kiggede på barnevogne :) Det er altså lidt hyggeligt at gå og drømme lidt :7himmel

Hvor hyggeligt :biglove 

Vi skal også have fat i en til barnevogn, men vi skal lige finde ud af om vi vil have en bil, inden vi køber en ny barnevogn ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har ordnet alt vores vasketøj denne weekend! :O Det er ca ti maskiner :O :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, Fru.Mor said:

Min mand har ordnet alt vores vasketøj denne weekend! :O Det er ca ti maskiner :O :yay 

Lækkert! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, LulleS said:

Lyder hyggeligt :kiss

Det var skønt og kæmpe tillykke med minien <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, skruk said:

Hvor hyggeligt :biglove 

Vi skal også have fat i en til barnevogn, men vi skal lige finde ud af om vi vil have en bil, inden vi køber en ny barnevogn ;) 

Det var rigtig hyggeligt :)

Det er nok en meget god idé lige at få afklaret det først :) Barnevognen skulle jo helst kunne være i den hvis i køber en bil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, LulleS said:

Kvali-tid med familie :loveshower

Ruben og jeg har lavet roelygter med min søster (som i øvrigt blev helt vildt glad over at høre babynews :biglove ) imens Jesper har lavet yndlingsmad til os herhjemme - er totalt tanket op på familie og kærlighed :7himmel

;) :kram Tillykke! PS. Ikke et ord fra mig hvis du fanger den? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, LulleS said:

Ej, hvor sjovt! Jeg var lige nødt til at kigge nærmere på din profil - kan jo ingenting se fra telefonen. Skønt at "rende" ind i dig herinde :kiss og tak :D

Ja, som om du ikke fik nok af mig i forvejen! :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, M.Rose said:

Det var rigtig hyggeligt :)

Det er nok en meget god idé lige at få afklaret det først :) Barnevognen skulle jo helst kunne være i den hvis i køber en bil :)

Jeg er sikker på Odder, har vi til Im og jeg ELSKER den :)  men ja, jeg håber at få overtalt manden til en 7 personer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive spurgt om jeg har tabt mig og siger nej, men min kollega fortsætter og siger jeg ser godt ud. Hurra for nyt tøj :D

 

Naboerne der har forærer os et stort fodboldmål til haven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det lykkedes for mig at have begge børn til morgen og få afleveret Elliot uden de store konflikter :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, skruk said:

Jeg er sikker på Odder, har vi til Im og jeg ELSKER den :)  men ja, jeg håber at få overtalt manden til en 7 personer :D

 

Er også ret forelsket i Odder efter vi så på dem i går.. Har lige lidt flere vi gerne vil se før vi bestemmer os, men det kunne sagtens ende med en odder :)

Det var en stor bil! Men dejligt med god plads :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er smileyer igen på bk :) Er ret vild med de her to :D:14::animated-kung-fu-panda-emoticon-3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, M.Rose said:

At der er smileyer igen på bk :) Er ret vild med de her to :D:14::animated-kung-fu-panda-emoticon-3:

Hov, det er da nye smileyer! :o Bare alle de gamle ikke er skiftet ud :unsure men ja, de er mega fede! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Fru.Mor said:

Hov, det er da nye smileyer! :o Bare alle de gamle ikke er skiftet ud :unsure men ja, de er mega fede! 

 

Det er det ;) De fleste af de gamle er der stadig, men der er lige nogle stykker der mangler..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha, jeg har en fest over de nye smiley, og især nogle af koderne! :animated-kung-fu-panda-emoticon-3: ( : animated-kung-fu-panda-emoticon-3 : ) Den kan vi da allesammen huske! :lolhit  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min store dreng blev glad for at komme i lege stue idag efter en uges fri :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, Fru.Mor said:

Hahaha, jeg har en fest over de nye smiley, og især nogle af koderne! :animated-kung-fu-panda-emoticon-3: ( : animated-kung-fu-panda-emoticon-3 : ) Den kan vi da allesammen huske! :lolhit  

Hahaha hvor er det godt :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid havde fest i nat fra kl 3 til kl 5. Vi faldt heldigvis i søvn og jeg vågnede noget forvirret kl 7.50! Astrid sov stadig. Jeg kom i tøj, spiste morgenmad, gjorde hendes mad klar, fandt vand til puslebordet, fundet tøj frem og gik ned for at vække, men der var hun vågen og i strålende humør. Hun fik tøj på og morgenmad. Alt sammen i ro og mag og en massen fjollen. Ned til DP hvor hun hvinende af fryd nærmest hoppede ud af mine arme og ind for at lege. Hun ELSKER virkelig sin DP og ungerne der :biglove Købte et par rundstykker med hjem. Hjemme var manden lige kommet hjem, og det blev lige til en omgang spontan hygge inden han skulle sove :blush: Fik solgt og afhentet et badekarsstativ, og ryddet op i et rodeskab i gangen. Nu er det tid til at strikke. SKØN mandag :yay: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER