SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

:yay :yay hurra mand!

At det så var eneste gang idag jeg er blevet aflastet er så noget andet - men jeg FIK en morgenlur og det ER godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja tak! Det blir imorgen for mig.

Har købt kaffe for 265kr i dag :blush

Men nuj det er lækkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og "spontan" ringslynge-shopping :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og "spontan" ringslynge-shopping :glad

Uuh, dét er farligt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuh, dét er farligt! :D

Ja, både og! En "brugt" men som ny! En Almitra Tattva RS. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, både og! En "brugt" men som ny! En Almitra Tattva RS. :7himmel

Jeg fik en yaro vikle syet om til rs hos tidsel i barselsgave.. Jeg elsker den allerede! Har desuden lige fået min første brugte FV ind ad døren, en ellevil, så det skal jeg lige have øvet mig lidt i... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en yaro vikle syet om til rs hos tidsel i barselsgave.. Jeg elsker den allerede! Har desuden lige fået min første brugte FV ind ad døren, en ellevil, så det skal jeg lige have øvet mig lidt i... :chin:

Dejligt du er glad for din yaro! ;)

Jeg elsker min yaro FV! Men Liff gider bare ikke så lang tid af gangen, så tror en RS bliver lykken!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du er glad for din yaro! ;)

Jeg elsker min yaro FV! Men Liff gider bare ikke så lang tid af gangen, så tror en RS bliver lykken!

Den er allerede er kæmpehit hos Nohr, men tænker at FV er bedre som primært bæreredskab når han bliver tungere, så jeg ikke har al vægt på en skulder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er allerede er kæmpehit hos Nohr, men tænker at FV er bedre som primært bæreredskab når han bliver tungere, så jeg ikke har al vægt på en skulder.

Helt klart! Her skal RS'n også også kun bruges til kortere bæringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De glædeshvin Vitus udstødte her til morgen, da han fik øje på de voksne Pia og Karin ned i vuggestuen!

 

Så er det sgu en fornøjelse at sende sit barn i institution!  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jagte pokemoner med Valdemar :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Legeland i Nexø med mine piger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som super-woman idag :yay

Nova har været med i bad, til 5-ugers undersøgelse, spist frokost i slotsakaderne med Nichlas, skiftet 4 kæmpe lortebleer, købt ammevenligt tøj til kommende barnedåb og navngivning, købt gave til barnedåb, ammet 50 gange (eller hvad der føles sådan, betalt regning OG husket at give d-dråber til Nova :lolhit

Helt normale hverdagsting men idag føles det hele som en sejr :yay

Nu skal Nova bare sove :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som super-woman idag :yay

Nova har været med i bad, til 5-ugers undersøgelse, spist frokost i slotsakaderne med Nichlas, skiftet 4 kæmpe lortebleer, købt ammevenligt tøj til kommende barnedåb og navngivning, købt gave til barnedåb, ammet 50 gange (eller hvad der føles sådan, betalt regning OG husket at give d-dråber til Nova :lolhit

Helt normale hverdagsting men idag føles det hele som en sejr :yay

Nu skal Nova bare sove :rolleyes

Jeg har ikke været i bad i 4 dage og har stadig ikke fået købt en ordentlig amme-bh, fordi jeg ikke kan overskue hvor jeg skal gøre af min baby imens jeg prøver. Det er en evig struggle at give de skide d-dråber og jeg betaler mine regninger i sidste øjeblik.

Sagt med andre ord: jeg synes du er pisse fucking sej! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regninger forløber da automatisk, storesøster leverer ammebh'er i læssevis og forskellige str(godt at have en søster i en butikschef for Change) bad obligatorisk så længe manden er på barsel. D-dråber endnu ikke afprøvet. Jeg har det for let....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine dejlige drenge når de griner sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været i bad i 4 dage og har stadig ikke fået købt en ordentlig amme-bh, fordi jeg ikke kan overskue hvor jeg skal gøre af min baby imens jeg prøver. Det er en evig struggle at give de skide d-dråber og jeg betaler mine regninger i sidste øjeblik.

Sagt med andre ord: jeg synes du er pisse fucking sej! :glad

Her går der også pinligt mange dage mellem bad :blush

Tak! Jeg er sikker på at du er sej alligevel :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besøg af virkelig vidunderlig veninde som bor i udlandet, og som jeg af uransagelige årsager ikke har set i halvandet år. Det er så skønt at opleve, at vi er lige dér hvor vi skal være alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går der også pinligt mange dage mellem bad :blush

Tak! Jeg er sikker på at du er sej alligevel :kiss

Spørger sikkert dumt men hvorfor går der dage imellem bad ? :-)

Her hopper jeg ofte i bad når manden hjælper til og er jeg selv med drengene så er den lille på gulvet på en pusle hynde og den store leger i soveværelse/på badeværelset imens jeg hurtigt bader...

Har også haft brugt skrå stol da det har været anvendeligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørger sikkert dumt men hvorfor går der dage imellem bad ? :-)

Her hopper jeg ofte i bad når manden hjælper til og er jeg selv med drengene så er den lille på gulvet på en pusle hynde og den store leger i soveværelse/på badeværelset imens jeg hurtigt bader...

Har også haft brugt skrå stol da det har været anvendeligt :-)

Jeg kan da svare for mig selv her ;) Tiden skrider bare - den forsvinder, og væk er dagen, og jeg kom ikke i bad :rolleyes Det kan godt lade sige gøre, det smutter bare let :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørger sikkert dumt men hvorfor går der dage imellem bad ? :-)

Her hopper jeg ofte i bad når manden hjælper til og er jeg selv med drengene så er den lille på gulvet på en pusle hynde og den store leger i soveværelse/på badeværelset imens jeg hurtigt bader...

Har også haft brugt skrå stol da det har været anvendeligt :-)

Åh der er så meget andet jeg hellere vil når jeg har muligheden ;)

(Og vi snakker ikke om hvor meget jeg trænger til et bad. Men jeg er omtrent der hvor hårspænder ikke er nødvendige :lol :Blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørger sikkert dumt men hvorfor går der dage imellem bad ? :-)

Her hopper jeg ofte i bad når manden hjælper til og er jeg selv med drengene så er den lille på gulvet på en pusle hynde og den store leger i soveværelse/på badeværelset imens jeg hurtigt bader...

Har også haft brugt skrå stol da det har været anvendeligt :-)

Fordi at manden sjældent har tid til at se efter og vores badeværelse er så småt at hele gulvet sejler i vand når man bader - og vi skal have lukket dør da vandet løber ud i gangen ellers :rolleyes

Og så er jeg ikke typen der går fra mit barn når hun skriger /græder /generelt er utilfreds - og der plejer ca at gå 5 minutter før hun begynder at blive irriteret over at ligge ned :(

Når hun sover prioritere jeg rengøring og søvn og mad :)

Så bader jeg når Nichlas har fri eller hvis vi skal ud hvor jeg skal snakke med nogen og Nichlas er vågen nok til at se efter hende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørger sikkert dumt men hvorfor går der dage imellem bad ? :-)

Her hopper jeg ofte i bad når manden hjælper til og er jeg selv med drengene så er den lille på gulvet på en pusle hynde og den store leger i soveværelse/på badeværelset imens jeg hurtigt bader...

Har også haft brugt skrå stol da det har været anvendeligt :-)

Jeg er alene hjemme i to uger ad gangen, og jeg har ikke en baby der bare lige kan ligge og underholde sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger :-) undrede mig bare lidt her i de varme dage her ;-)

Springer også over i ny og næ hvis jeg ikke skal noget men har efterhånden lært de hurtige bade når tiden er knap ;-)

Og pt øver vi os lige at jeg tager drengene på skift med under bruseren når de ikke er beskidte men blot har svedt lidt ;-) så kan vi alle 4 herhjemme bade på meget kort tid ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER