SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Jeg ved godt at jeg er irriterende (men jeg er liiiige blevet mor, håber i kan bære over med mig ;))

Men det gør mig så glad at min lille pige har været så eksemplarisk i nat :biglove

Jeg har fået to gange 4 timers søvn i streg kun afbrudt af amning og bleskift -hvor hun kunne ligges igen med det samme :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved godt at jeg er irriterende (men jeg er liiiige blevet mor, håber i kan bære over med mig ;))

Men det gør mig så glad at min lille pige har været så eksemplarisk i nat :biglove

Jeg har fået to gange 4 timers søvn i streg kun afbrudt af amning og bleskift -hvor hun kunne ligges igen med det samme :wub

Det er da bare om at nyde det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at jeg er irriterende (men jeg er liiiige blevet mor, håber i kan bære over med mig ;))

Men det gør mig så glad at min lille pige har været så eksemplarisk i nat :biglove

Jeg har fået to gange 4 timers søvn i streg kun afbrudt af amning og bleskift -hvor hun kunne ligges igen med det samme :wub

Det lyder skønt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at jeg er irriterende (men jeg er liiiige blevet mor, håber i kan bære over med mig ;))

Men det gør mig så glad at min lille pige har været så eksemplarisk i nat :biglove

Jeg har fået to gange 4 timers søvn i streg kun afbrudt af amning og bleskift -hvor hun kunne ligges igen med det samme :wub

Det er dig så vel undt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippas glæde over at skulle på ferie hos farmor og farfar

Sund og lækker aftensmad. Er SÅ stolt af min mand (og lidt mig) der bare holder kursen og støt og roligt taber sig :biglove

Far der bader Leonora ovenpå :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippas glæde over at skulle på ferie hos farmor og farfar

Sund og lækker aftensmad. Er SÅ stolt af min mand (og lidt mig) der bare holder kursen og støt og roligt taber sig :biglove

Far der bader Leonora ovenpå :kuller

Dejligt at læse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippas glæde over at skulle på ferie hos farmor og farfar

Sund og lækker aftensmad. Er SÅ stolt af min mand (og lidt mig) der bare holder kursen og støt og roligt taber sig :biglove

Far der bader Leonora ovenpå :kuller

Det her :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelsen af fuldkommen lykke, helt derinde hvor det virkelig tæller og medfølgende gåsehud! Det var godt nok en crazy oplevelse! :o :7himmel

3 dejlige timer i København med min bedste veninde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelsen af fuldkommen lykke, helt derinde hvor det virkelig tæller og medfølgende gåsehud! Det var godt nok en crazy oplevelse! :o :7himmel

3 dejlige timer i København med min bedste veninde.

Pga. timerne med veninden eller noget andet? :) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pga. timerne med veninden eller noget andet? :) :biglove

Det var i bilen på vej ind til byen i morges. Alting var bare helt rigtigt og perfekt lige der, i det øjeblik. Sådan på den helt ulækre måde :rolleyes :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine nye løbesko - som er pisse fede at løbe i OG løbeturen som reddede en ellers ret vattet søndag med regn, træthed og næsten-rask 4-årig som har været RØV irriterende hele dagen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelsen af fuldkommen lykke, helt derinde hvor det virkelig tæller og medfølgende gåsehud! Det var godt nok en crazy oplevelse! :o :7himmel

3 dejlige timer i København med min bedste veninde.

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse :biglove

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her :7himmel

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine nye løbesko - som er pisse fede at løbe i OG løbeturen som reddede en ellers ret vattet søndag med regn, træthed og næsten-rask 4-årig som har været RØV irriterende hele dagen :rolleyes

Det lyder som om 4-årig er klar til bh i morgen ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om 4-årig er klar til bh i morgen ;) :kiss

Det er min i hvert fald! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt rart at læse man ikke er den eneste med en (næsten) 4årig som syns weekenden er lang nok! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh dear god - hun har været SÅ grænsesøgende i dag men uden fx at være heeeelt frisk nok til at gå en lang tur. Og det der fugtige vejr er ikke det bedste at være ude i!

Men hurra for børnehave i morgen - det synes hun vist også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M er landet sikkert i Indien :yay HADER flytrafik - er altid så bange og nervøs :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var i bilen på vej ind til byen i morges. Alting var bare helt rigtigt og perfekt lige der, i det øjeblik. Sådan på den helt ulækre måde :rolleyes :biglove

Skønt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine drenge har hygget Max med deres fætter og kusine idag...så dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min i hvert fald! :D

:ditto

Han har så bare sommerferie :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Han har så bare sommerferie :rolleyes :D

I stakkels mennesker :kiss

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I stakkels mennesker :kiss

;)

Jeg har ærlig talt også lige snuppet mig 2 glas vin her til aften :whistling Håber ikke Lily vågner foreløbig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ærlig talt også lige snuppet mig 2 glas vin her til aften :whistling Håber ikke Lily vågner foreløbig...

Haha, hvis hun gør, må du forklare hende, at man nogle gange må tage én for holdet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER