SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Just now, Katrinemus said:

Håbet snart alle er frisk hos jer :kram2 

 

Jeg håber bare så meget vi andre går fri, altså. Vi må bare se. Det er jo ikke ligefrem opmuntrende at en pædagog her til morgen fortæller hun aldrig har oplevet så mange syge børn på samme tid...

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Fru.Mor said:

Opfølgende møde på arbejdet i dag. Min kollega har så valgt at melde sig syg! :rolleyes 

 

:blink Ommer fru kollega!

Skal du så snakke med chefen alligevel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Tumlepigen said:

 

Jeg håber bare så meget vi andre går fri, altså. Vi må bare se. Det er jo ikke ligefrem opmuntrende at en pædagog her til morgen fortæller hun aldrig har oplevet så mange syge børn på samme tid...

 

Åhh nej det behøves man ikke lige hører vel :( jeg håber I andre klare fripas :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru Mor :

Håber du snart finder vejen til at blive glad igen...

Angående jobbet...snak med din chef og sker der intet forbedrende så nupper du en sygemelding og får ro i dit hoved....

Kram herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Tumlepigen said:

 

Jeg håber bare så meget vi andre går fri, altså. Vi må bare se. Det er jo ikke ligefrem opmuntrende at en pædagog her til morgen fortæller hun aldrig har oplevet så mange syge børn på samme tid...

 

Synes jeg har hørt den udmelding er gældende over hele landet med sygdom og virus og ikke mindst opkast og omgangs syge :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg og pylret baby. <_< 

Og hvorfor er det lige, at ens mor bare kan få selv den bedste til at tvivle på sine egne evner som mor?! :prik

Og nå ja, jeg er alene hjemme i dag og morgen, fordi manden arbejder ude. Bah! Gider ikke. Men man gør det jo. :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

53 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Det lyder ikke rart :(:kram 

 

44 minutes ago, Saga74 said:

:kram2 øv for en start på dagen og god bedring med den lille basse

 

43 minutes ago, Katrinemus said:

:kram2 øv øv for en start :( god bedring med hende :kiss 

 

37 minutes ago, Tumlepigen said:

 

:kram

Tak søde piger. Det var ikke særlig fedt. Heldigvis ringede Mie og far da jeg sad i bussen og hun var glad igen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først at sidde i telefonkø hos lægen i knap 30 min for så at få en tid lige midt i lur! <_< Den eneste tid de havde <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, Tumlepigen said:

21 timer og så kom den smule der var kommet ned op igen :(

Så starter vi da bare de 48 timers karantæne og bekymring for om det smitter os andre forfra :( 

Stakkels lille L - rigtig god bedring med hende. :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, Katrinemus said:

Øv for træls, så I ikke kan komme videre :gal 

Jeg håber, du er okay :unsure:kiss 

:ditto ville ønske jeg lige kunne give dig et kram! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Fru.Mor said:

Hel ærligt, så nej! Jeg er slet ikke ok. Men jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre...

 

Jeg ligger også gerne øre til hvis du har behov for det. Kæmpe kram! :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man tager autostolen ud af bilen skal man altså sætte den retur igen hr mand! :prik

 

Hurra for at komme endnu senere ud af døren og dermed misse den lille chance for en parkeringsplads... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, JustMe said:

Hvis du har brug for en skulder eller et par ører, så har jeg ikke andet at lave... er lidt langt væk sådan fysisk fra dig, så kan ikke lige komme over eller tilbyde en kop kaffe, men godt at både internet og telefon er opfundet hvis det er? :kram:kram 

Hold kæft, hvor er du sød! Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal sige/skrive :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, JustMe said:

Hvis du har brug for det, så kan det indimellem hjælpe bare at fortælle... Det har jeg brugt MEGET til at få hele historien om Ester ud, så mit hoved ikke eksploderer. 

 

Jeg sender lige mit navn på Facebook til dig i PM. Så bestemmer du selv om du har lyst til at fortælle, eller du faktisk ikke har lyst til at hælde ud overfor en (forholdsvis) fremmed kvinde :kram

 

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh mand ferien starter dårligt når jeg allerede 08:58 skal lukke damp ud for ikke at kvæle min mand <_< 

 

Han er BTW sur over at jeg sagde at jeg synes det var en dårlig ide at han tog William med op og vaske bil. Altså klokken 08:30, inden William har fået morgenmad og tøj på. Og vel og mærke i mens resterne af vores andres morgenmad stadigvæk flød. 

 

Nogle dage er jeg faktisk virkelig træt af at være gift med en på 16 <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, JustMe said:

Pænt træls når han bliver sur... dumme mand!

 

Jeg kunne så godt have været hende som spurgte min 3-årige søn som hverken har fået morgenmad eller tøj på, om han vil med op i Brugsen eller sådan, og så lige hurtigt give ham en bolle til at spise i bilen og sørge for at han trods alt havde nattøj og overtøj på... Men Aron kan også FINT klare sig med en bolle i bilen, og det kræver sådan en løsning jo. Og så skal man seriøst også bare respektere hvis modparten synes det er en herre ringe ide.

 

Det er fordi at vaskehal betyder is - og det synes jeg ikke han skal have til morgenmad ;) 

 

Ja og så fordi at hans ide om at køre alle mulige steder ALTID falder sammen med at der er noget rod der skal ordnes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen, søde JustMe! Håber den bliver ligeså god som du fortjener:)

 

Til jer med sygdom, trælse kollegaer og teenage-mænd: kæmpe kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, SDB said:

 

 

 

Tak søde piger. Det var ikke særlig fedt. Heldigvis ringede Mie og far da jeg sad i bussen og hun var glad igen :) 

Hvor var det godt de ringede mens du var i bussen :kram2 godt tænkt af A :super 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Katrinemus said:

Hvor var det godt de ringede mens du var i bussen :kram2 godt tænkt af A :super 

Han har sine klare øjeblikke :lol  :P 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, SDB said:

Han har sine klare øjeblikke :lol  :P 

 

Ingen tvivl om det :biglove ellers havde du da ikke valgt ham :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortsætter lige med at brokke mig! :rolleyes 

 

William og jeg er ved at bage kage til børnehaven, i følge opskriften er der nok til en bradepande. Da vi hælder op i bradepanden er der så et lag på 3 millimeters tykkelse :blink<_< Det holder jo ingen steder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog lige en stresstest på nettet:

 

"Du ER syg med stress og du bør straks tage kontakt til din læge.

Stress er en meget alvorlig sygdom, hvis man ikke gør noget ved det. Du er i overhængende fare for at udvikle meget svære stress-symptomer, så det er MEGET vigtigt, at du gør noget NU"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Fru.Mor said:

Jeg tog lige en stresstest på nettet:

 

"Du ER syg med stress og du bør straks tage kontakt til din læge.

Stress er en meget alvorlig sygdom, hvis man ikke gør noget ved det. Du er i overhængende fare for at udvikle meget svære stress-symptomer, så det er MEGET vigtigt, at du gør noget NU"

 

Jeg tænker det er en indikator uden at kende testen og vidende der findes meget skidt på nettet.

 

Ring til din læge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Tumlepigen said:

 

Jeg tænker det er en indikator uden at kende testen og vidende der findes meget skidt på nettet.

 

Ring til din læge :kram2

Jeg har taget 6 forskellige, som alle siger det samme, så jeg skal helt klart have fat i lægen. Åh, jeg kan bare ikke overskue en sygemelding :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg har taget 6 forskellige, som alle siger det samme, så jeg skal helt klart have fat i lægen. Åh, jeg kan bare ikke overskue en sygemelding :boo

 

Selvom 6 forskellige tests lyder som god grund til at ringe til lægen, så vil jeg alligevel sige, at det jo er lægen og ikke nettet, der afgør, om du er syg. Og selv hvis du er, så kan du måske nøjes med deltidssygemelding eller et andet tiltag. Det behøver ikke gå så galt :kram2 Men afsted med lægen med dig :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.