SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg overvejet at stoppe kontakten til min mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alura - først og fremmest tillykke :yay :kiss hun lyder som en lækker basse og trods alt dejligt at amning kører!

Begge mine duller har været klisterbabyer de første ca 5-6 uger. Med Inger stressede jeg max over det, men jeg lærte at sove med hende på maven og pludselig en dag ville hun gerne sove selv.

Vi oplevede nøjagtig det samme med lillesøster men tog det mere roligt og regnede med/håbede på, at det ville gå lige sådan. Vores SP sagde at det var det bedste at gøre, da nogle børn har et kæmpe tryghedsbehov, og at hendes erfaring var, at hvis man opfyldte det helt i starten ville langt de fleste helt automatisk få tanket op og af sig selv lære at kunne blive lagt.

Jeg ved, at det er benhårdt, men husk at hun immervæk er vant til at putte sig inde i maven. Når man tænker på det, synes jeg faktisk ikke, at det er underligt, at nogle spædbørn sover bedst i et helt tæt og fysisk favntag.

Men hvis I virkelig ikke kan sove, kan jeg godt se, at det er svært. Jeg lærte det som sagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejet at stoppe kontakten til min mor :(

Dét lyder hårdt :(

Hvordan kan det være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dét lyder hårdt :(

Hvordan kan det være?

Åh, en masse bøvl, der involverer psykisk sygdom, utroskab, skilsmisse og børn, der kommer i klemme. Jeg opdaterer i min tråd i fortroligt på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 nogle gange er familie bare ikke besværet værd

Nej, åbenbart ikke. Havde bare slet ikke troet, det ville blive sådan her nogensinde :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen er snart overstået. Så bliver du glad og happy-go-lucky overskudsmor i morgen :kram2

You Think? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er det værste!

Det viste sig at løse sig - gror jeg har været inde ved ham 7 gange :rolleyes

Tror fanme jeg fik puttet for tidligt idag :klap

Og en hel masse :kram til dig. Kan ikke sætte mig ind i hvad du føler, men det må være svært, når det er en så tæt relation som ens mor :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soooooooooov så Alberte!!! Det kan godt være det ikke er som det plejer, men sov nu alligevel...

2 timer tog det før hun overgav sig.... Nu må hun gerne sove længe i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov dog for fanden unge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omfg! Har kørt 45 min ind til mine forældre med baby der hader at køre i bil, for at vi kunne komme i svømmehallen i morgen. Megaidiot som jeg er har jeg glemt min badedragt, så jeg kan da bare tage turen hjem igen i morgen - med baby og uden svømmehalstur! Hashtagammehjerne :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omfg! Har kørt 45 min ind til mine forældre med baby der hader at køre i bil, for at vi kunne komme i svømmehallen i morgen. Megaidiot som jeg er har jeg glemt min badedragt, så jeg kan da bare tage turen hjem igen i morgen - med baby og uden svømmehalstur! Hashtagammehjerne :shooter

Der ligger ikke lige en butik i nærheden hvor du kan købe en?:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ligger ikke lige en butik i nærheden hvor du kan købe en?:kram

Der ligger en interspor ca 15 min herfra, men jeg synes sgu ærligt talt det bliver noget bøvl og jeg er mega sur på mig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omfg! Har kørt 45 min ind til mine forældre med baby der hader at køre i bil, for at vi kunne komme i svømmehallen i morgen. Megaidiot som jeg er har jeg glemt min badedragt, så jeg kan da bare tage turen hjem igen i morgen - med baby og uden svømmehalstur! Hashtagammehjerne :shooter

Kan du ikke låne en af din mor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ligger en interspor ca 15 min herfra, men jeg synes sgu ærligt talt det bliver noget bøvl og jeg er mega sur på mig selv!

Vend den om og se det som en chance for at forkæle dig selv lidt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg skifter tandlæge - det koster omkring 700kr sagde de.

700?? At få lagt en meche ned i hullet... Det er jo sygt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

700?? At få lagt en meche ned i hullet... Det er jo sygt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke låne en af din mor?

Vi bruger ikke heeelt samme størrelse :D

Ej, det går jo nok, jeg er bare så skide irriteret på mig selv! Og er simpelthen for nærig til at ofre penge på nyt badetøj, når det er noget jeg max bruger et par gange om året.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger ikke heeelt samme størrelse :D

Ej, det går jo nok, jeg er bare så skide irriteret på mig selv! Og er simpelthen for nærig til at ofre penge på nyt badetøj, når det er noget jeg max bruger et par gange om året.

Ej køb en ny henne i svømmehallen ;-) nu du er mor skulle den gerne bruges lidt oftere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så mange plukveer efter sex! Jeg hader det og er fuldstændig lammet i kroppen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej køb en ny henne i svømmehallen ;-) nu du er mor skulle den gerne bruges lidt oftere ;-)

Kan man det når det er en meget lille svømmehal?? Det kunne være fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at have rent undertøj, tandbørste og deodorant med på riget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at have rent undertøj, tandbørste og deodorant med på riget.

<_< Jeg er desværre på Bornholm. Ellers var jeg gerne kørt forbi med noget til dig :kiss

Kender du slet ingen i København?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< Jeg er desværre på Bornholm. Ellers var jeg gerne kørt forbi med noget til dig :kiss

Kender du slet ingen i København?

Nope. Ikke udover jer på babyklar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sagde det var et tjek, også skulle de nok tage nye røgten billeder..

Jeg har egentlig altid været tilfreds, men denne gang er jeg så skuffet.

Jo jo de er vist lidt pengegriske derover...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ONDT. Og er træt.

Og har jo slet ikke været i min praktik, og nu virker de altså ret negative :boo men for filan jeg har bare såååå ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.