SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Anna sover stadig ikke! Men der er også 35 grader på hendes værelse :prik

Puha der er godt nok varmt, så er det forståeligt at hun ikke kan sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Præcis! Vi bruger det stadig, både voksne og børn, men jo slet slet ikke dagligt. Det har hjulpet rigtig meget på S' astmaeksem og det er det eneste der har som ikke har binyrebarkhormon i.. Men det er sgu da svært!

Vi bruger det slet heller ikke dagligt på A, men det er bare det bedste til hans børneeksem. Jeg har brug det dagligt i ansigtet :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha der er godt nok varmt, så er det forståeligt at hun ikke kan sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er vi i hvert fald ikke endnu :unsure men meget kan selvfølgelig ske på 2 måneder..

 

Ja, to måneder er lang tid og der kan nå at ske meget! B når jo nok op på større mængder af mad og mere fast mad, og vil dermed selv sige fra efterhånden. Nu ved jeg godt, at det nok ikke er helt sammenligneligt, fordi vi bruger flaske, men her får han flaske tre gange om dagen, maks fire. Han efterspørger det simpelthen ikke mere, men han spiser også MEGET :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg har ikke målt den ;)

Men der er ulideligt varmt og jeg forstår virkelig godt, at hun har svært ved at sove!

Stakkels Anna. Det er altså heller ikke sjovt i den her varme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så pisse træt af, at lille C er inde i en periode hvor jeg er for spændende til hun gider sove.

Når far putter tager det 30 minutter. Nu har jeg været i gang i 3 timer og hun sover stadig ikke og far er ikke hjemme til at tage over :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja <_< åbenbart så koster ALT ved fertilitetsbehandling nu penge, hvis man har et fælles barn i forvejen... Scanninger, blodprøver, udredning osv...

Sygeplejersken jeg talte med, ville se om jeg kunne få det lidt billigere, nu hvor jeg kun skal have have lavet recepter. Men hun sagde at jeg ikke skulle håbe for meget, for det er lovbestemt at alt vedr. Fertilitet er selvbetalt uden noget tilskud når det ikke er første barn :unsure

Det er bar mystisk hvorfor min egen læge slet ikke nævnte det, da han lavede henvisningen. jeg kunne jo lige så godt gå igang uden henvisning, når det alligevel er selvbetalt.

Wauw! :blink

Puha... Så er jeg altså ekstra glad for, at vi er færdige med den verden :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok lang tid siden min baby sidst har været så ked af det! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja <_< åbenbart så koster ALT ved fertilitetsbehandling nu penge, hvis man har et fælles barn i forvejen... Scanninger, blodprøver, udredning osv...

Sygeplejersken jeg talte med, ville se om jeg kunne få det lidt billigere, nu hvor jeg kun skal have have lavet recepter. Men hun sagde at jeg ikke skulle håbe for meget, for det er lovbestemt at alt vedr. Fertilitet er selvbetalt uden noget tilskud når det ikke er første barn :unsure

Det er bar mystisk hvorfor min egen læge slet ikke nævnte det, da han lavede henvisningen. jeg kunne jo lige så godt gå igang uden henvisning, når det alligevel er selvbetalt.

Ej det gør mig altså rigtig ked af at det skal være sådan! Vi skal jo måske også have hjælp til barn nr to, men jeg kan godt få lidt tanker omkring alle de oplevelser og "ting" som vi udskyder eller dropper for at bruge vores opsparing på fertilitetsbehandling -som jeg føler at vi tager fra vores kommende datter :unsure

Hvis ikke det var fordi jeg ikke ville have at vores datter stod med alting selv når vi engang dør (og selvfølgelig den store drøm om at få flere børn) så kunne jeg godt fristes til at have tankegangen "hvis det sker naturligt så er vi 'blessed', men ellers er vi heldige at vi har hende" .........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noooo! Har vasket bleer (heriblandt spritnye bambusindlæg!) sammen med blå gylpeklude. De har vlret vasket mindst en million gange, og jeg vasker altid de hvide gylpeeklude sammen med, uden der sker noget. Nu er alle bleer og indlæg blå?!? Er der noget at gøre for at redde dem?

Og er det ok at bruge dem på lille babynumse, når nu der er farverester (??) i dem?! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, to måneder er lang tid og der kan nå at ske meget! B når jo nok op på større mængder af mad og mere fast mad, og vil dermed selv sige fra efterhånden. Nu ved jeg godt, at det nok ikke er helt sammenligneligt, fordi vi bruger flaske, men her får han flaske tre gange om dagen, maks fire. Han efterspørger det simpelthen ikke mere, men han spiser også MEGET :)

Ej men jeg laver jo ikke andet end at lave mad og fodre ham af i forvejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor jeg får det skidt.. Spiser og drikker ikke nok..

:kram

Husk at drikke i varmen, det er nærmest vigtigere end mad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih Leah piver og gider ikke sove.

Og jeg orker ikke gå rundt med hende...

Ved ikke hvad vi skal gøre...

Hun har væske på ørene, men synes Panodil hver dag er for meget..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih Leah piver og gider ikke sove.

Og jeg orker ikke gå rundt med hende...

Ved ikke hvad vi skal gøre...

Hun har væske på ørene, men synes Panodil hver dag er for meget..??

Nøj hvor jeg synes, du kæmper :kram Har desværre ingen råd, men håber virkelig, du har nogle søde og støttende mennesker omkring dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brug for en god snak med Nichlas.

Ikke om noget særligt, bare en snak hvor vi begge lytter RIGTIGT, og ikke bare er opstillet.

Desværre er Nichlas sådan at han sagtens kan snakke hvis jeg fortæller ham hvad vi skal snakke om og hvad vi skal igennem i løbet af samtalen -og så synes jeg at hyggen forsvinder i det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu hovedpine...

Hold da op hvor påvirker varmen bare en helt ekstremt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor jeg synes, du kæmper :kram Har desværre ingen råd, men håber virkelig, du har nogle søde og støttende mennesker omkring dig :kram2

Hun endte med at gå kold - og har sovet fra 00 og er ikke vågnet endnu!!! Jeg har fået 6 timers søvn i streg...!!! Det er SÅ VILDT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun endte med at gå kold - og har sovet fra 00 og er ikke vågnet endnu!!! Jeg har fået 6 timers søvn i streg...!!! Det er SÅ VILDT!

:yay hvor dejligt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før man går amok så skal man lige overveje at Matas bruger mio på at købe dårlig omtale af apotekerne og på at ramme dem politisk, hvilket desværre lykkes dem så udemærket, snak om korrupt system

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun endte med at gå kold - og har sovet fra 00 og er ikke vågnet endnu!!! Jeg har fået 6 timers søvn i streg...!!! Det er SÅ VILDT!

Wow... Herligt :D

Du må jo nærmest føle dig som et nyt menneske? (det håber jeg i hvert fald at søvnen har gjort for dig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun endte med at gå kold - og har sovet fra 00 og er ikke vågnet endnu!!! Jeg har fået 6 timers søvn i streg...!!! Det er SÅ VILDT!

Åh det glæder mig at læse :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før man går amok så skal man lige overveje at Matas bruger mio på at købe dårlig omtale af apotekerne og på at ramme dem politisk, hvilket desværre lykkes dem så udemærket, snak om korrupt system

Ej hvad? Det lyder crazy :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er helt ved siden af mig selv! Det er dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årets varmeste dag… :blink Sagde han det i tv? Jeg er så tæt på at gå i koma over det her vejr. Jeg sveder! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årets varmeste dag… :blink Sagde han det i tv? Jeg er så tæt på at gå i koma over det her vejr. Jeg sveder!

Ej vel? Jeg var ved at gå helt amok i går :( det skal altså ikke blive varmere endnu :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.