SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Noooooo :o

:ditto

Whaaaaaaat?! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kiss tak :) Hun fik med lidt overtalelse taget begge sider, så jeg kunne være i min krop igen - og gik så totalt kold ^_^

I dag tog jeg hjemmefra ved fem-tiden, men jeg er heldigvis sluppet lidt tidligt, så jeg er på vej hjem med min allerede flotte barm :D

Hvornår tænker du at stoppe med at amme egentlig? :chin: jeg har selv tænkt at stoppe når jeg starter på arbejde, men det kan måske godt fungere alligevel :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår tænker du at stoppe med at amme egentlig? :chin: jeg har selv tænkt at stoppe når jeg starter på arbejde, men det kan måske godt fungere alligevel :chin:

 

Jeg ved, at nogle af dem fra min mødregruppe, der er startet på arbejde, har kunnet få det til at fungere med amning. De ammer dog primært aften og nat, enkelte gange om morgenen. Men det er barnet selv, der er gået ned på det niveau :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

heh, nej hormonerne har jeg altid selv betalt :D men nu skal jeg også betale for at de laver recepterne, og det koster 2500kr(og så kommer medicin udgifterne oveni)

Betale for at de laver recepterne?! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige spist en pølse, 1 hel avokado, 300 g speltsalat, 100 g spinat, en håndfuld jordbær, en håndfuld blåbær, cherrytomater og agurk =en kæmpe tallerken mad! Men jeg er stadigvæk sulten! Jeg var godt klar over at der skulle mere protein til, men hvor er det irriterende altså når hjernen synes at man har fået voldsomt meget mad :rolleyes

Fedt, søde. Fedt! ;)

Lidt olie, en pesto, mozzarella, feta eller fed creme fraiche-dressing, så skal du bare se :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Whaaaaaaat?! :o

Ja, det er en skandale! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der åbenbart er hormonforstyrrende stoffer i A-Derma :klap

What!! Tak fordi du informerer om det! Nu kan man så have mega dårlig samvittighed over det!!!! :(

Nogen, der kan anbefale en ligeså god creme - UDEN hormonforstyrrende stoffer??!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er en skandale! :boo

Jeg læste et eller andet med at det er tænk, der er for forsigtige og at der ikke er noget at være bange for i forhold til A-Derma.. Gad vide om jeg kan finde det igen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What!! Tak fordi du informerer om det! Nu kan man så have mega dårlig samvittighed over det!!!! :(

Nogen, der kan anbefale en ligeså god creme - UDEN hormonforstyrrende stoffer??!!!

Ja, jeg blev også lige lidt ramt :unsure

Helo laver en creme som er OK, men det er altså ikke A-Derma. Tilgengæld er den ikke særligt dyr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste et eller andet med at det er tænk, der er for forsigtige og at der ikke er noget at være bange for i forhold til A-Derma.. Gad vide om jeg kan finde det igen :chin:

Jeg læste faktisk også lige på Facebook, at en, som arbejder hos allergi-et-eller-andet, sagde, at de formentlig får frataget støtten til kemiluppen, fordi der er alt for mange ting, som fejlagtigt dumper. Jeg håber virkelig, det er tilfældet med A-Derma

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte putning. Hold nu op hvor jeg hader det. Jeg bliver så frustreret. Og i dag er det da ekstra håbløst. Varmen hjælper nok ikke. Og bestemt heller ikke at vi nu har sat tremmesengen ned. Please sov snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvad? Jeg smører lille uskylde Nohr i a-derma flere gange om dagen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor jeg får det skidt.. Spiser og drikker ikke nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste faktisk også lige på Facebook, at en, som arbejder hos allergi-et-eller-andet, sagde, at de formentlig får frataget støtten til kemiluppen, fordi der er alt for mange ting, som fejlagtigt dumper. Jeg håber virkelig, det er tilfældet med A-Derma

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, søde. Fedt! ;)

Lidt olie, en pesto, mozzarella, feta eller fed creme fraiche-dressing, så skal du bare se :Kiss

Du har nok ret! Jeg håbede bare at jeg kunne spare dressingskalorierne væk :rolleyes Men det nytter jo ingenting når jeg så kaster mig over alt mad vi har en time efter :lol

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myggestik :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved, at nogle af dem fra min mødregruppe, der er startet på arbejde, har kunnet få det til at fungere med amning. De ammer dog primært aften og nat, enkelte gange om morgenen. Men det er barnet selv, der er gået ned på det niveau :)

Ja der er vi i hvert fald ikke endnu :unsure men meget kan selvfølgelig ske på 2 måneder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke umiddelbart finde det. Jeg husker det som noget med, at det der menes at være hormonforstyrrende, skal indtages oralt i enorme mængder før det overhovedet MÅSKE menes at være hormonforstyrrende..

Og at kemiluppen er utroværdig ;)

Åh, men hvad fanden skal man så tro?! :unsure :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er sulten hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min krop driller mig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er sulten hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, men hvad fanden skal man så tro?! :unsure :chin:

Præcis! Vi bruger det stadig, både voksne og børn, men jo slet slet ikke dagligt. Det har hjulpet rigtig meget på S' astmaeksem og det er det eneste der har som ikke har binyrebarkhormon i.. Men det er sgu da svært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også træls!

Det er virkelig irriterende !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sover stadig ikke! Men der er også 35 grader på hendes værelse :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.