SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Har lige pakket da-da's badekar ud og så sidder der sådan et møgklistermærke indeni med en advarsel om ikke at efterlade baby i det uden opsyn osv. Pillede det af sammen med de 117 andre klistermærker, der sad rundt omkring - eller rettere; jeg prøvede! Det er sat på med en anden slags lim og kan ikke pilles af til nogen redelighed. Med det resultat, at der nu bare er en stor klistret flade på indersiden af badekarret og et meget iturevet klistermærke.

Kunne de for pokker ikke have sat en advarsel på om dét, det er da hamrende irriterende! :klap

Aner ikke hvordan jeg skal få resten af nu. Almindelig vand og sæbe hjælper ikke og tør ikke at begynde at bruge acetone, for badekarret er jo af plastik? :chin: What to do? :help

Kender lidt for godt til de klistermærker. Hos os sad det bare nede i en skål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det ikke noget med en blanding af baking soda og olivenolie?

 

Tak søde, det virkede :yay Det tog kun omkring 90% i første omgang, men jeg havde været for tilbageholdende med bagepulveret. Kom lidt mere i og så røg det sidste også. Nu er overfladen lige så ren og glat som en babynumse :lol 

 

Og uden at skade plastikken den mindste smule - jeg og min OCD takker dig :wee :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg, ørepropper er da et fesent råd. Altså det er sikkert vel ment, men det løser ligesom ikke noget..

Håber kiropraktor hjælper på onsdag, og at I får en rolig nat :kiss

Well... Hun havde noget der lignede 1000 gode råd - vi havde bare allerede afprøvet dem uden succes ;) Så for at mindske frustrationerne lidt for den som har ham, når han skriger, foreslog hun ørepropper.

Regner med en rolig nat, dog med den lille krølle, at knægten kun vil sove ét eneste sted; på sin moar :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rensebenzin.. Man behøver ikke bruge ret meget, og tør efter med vand og sæbe.

 

Uha, den slags ligger vi slet ikke inde med herhjemme. De har et meget begrænset udvalg af den slags her i Sverige (i hvert fald i almindelige dagligvarebutikker), du kan ikke engang få en flaske Rodalon :rolleyes Men tak for tip :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En anden gang - din hårtørrer på fuld varme. Det smelter limen så klistermærket nemt kommer af :)

 

Tak, det må jeg prøve i fremtiden :) Så ville min hårtørrer da også få et formål. At tørre hår med bliver den i hvert fald aldrig brugt til :D

 

Jeg plejer at bruge kogende vand - men det er nok samme princip :)

 

Samme her og det plejer at virke på langt de fleste slags. Men det her var lige af den ekstra genstridige type <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender lidt for godt til de klistermærker. Hos os sad det bare nede i en skål

 

Kan så hermed anbefale bagepulver og olivenolie, sådan som Little Miss foreslog - det virkede super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plukkeveer... <_< De tager ind i mellem pusten fra mig, og jeg må stoppe op til de er ovre. Ikke at de gør ondt overhovedet, men fordi de spænder så voldsomt! :prik

 

Årh, kender det. Det er det samme her hver eneste dag. Det er heldigvis et begrænset antal uger de skal udholdes i endnu :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler at vi har ødelagt vores dejlige lille familie ved at få et ekstra barn :boo

Jeg elsker Oliver over alt, men shit det her gråd er noget lort for os alle :boo :boo

:kram

Den følelse havde jeg også de første 3 måneder af Nayas liv - Fuck det var hårdt! :(

Naya har refluks, og da hun startede på nexium blev det bedre. Derudover gjorde kranio sakral terapi en verden til forskel for hende. Kiropraktor hjalp en smule, da hendes bækken var låst, men der blev ved med at sætte sig fast, og efter 4 gange til kiropraktor havde hun stadig de vilde skrigeture. Først efter vi var til kst stoppede hun med at græde. Første behandling gjorde en kæmpe forskel, og efter 3 behandlinger havde vi pludselig fået et helt andet barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor tager den kvalme snart livet af mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor tager den kvalme snart livet af mig

Syg? :kram god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kunne skrives sange om hvor træt jeg er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårlig mave :prik

For lidt søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kunne skrives sange om hvor træt jeg er!

:D og :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kunne skrives sange om hvor træt jeg er!

Heltekvadet 'Stephi hin mødige' :D

Jeg er også noget beløjet... Det er sq meget smukt, at min mand synes, at det er så vigtigt at sove sammen - men det er også ret gratis, når man er den, der snorker lystigt og holder de andre vågen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Muligvis kyssesyge :(

:( :kram

Hvornår får du endelig besked?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg? :kram god bedring

Er ved at være ovenpå influenzaen igen, men havde kvalme hele dagen i går og ddt var virkelig ikke sjovt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( :kram

Hvornår får du endelig besked?

Det ved jeg ikke. Det giver åbenbart ikke mening at tage blodprøve, før jeg har været syg i en uge, og i dag er kun tredjedagen. Men der var i hvert fald ingen halsbetændelse. Jeg skal kontakte lægen, hvis jeg ikke har det bedre om et par dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Muligvis kyssesyge :(

Åhr nej, det er SÅ nederen... Been there.... Rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr nej, det er SÅ nederen... Been there.... Rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg, ørepropper er da et fesent råd. Altså det er sikkert vel ment, men det løser ligesom ikke noget..

Håber kiropraktor hjælper på onsdag, og at I får en rolig nat :kiss

Vi gik rundt med høreværn med musik i. Det får jo ikke barnet til at stoppe med at græde, men det gør at man som forælder lige kan rumme det en tak bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TRÆT!

Leahs far er her, og har Leah her.. Men Leah vil kun mig...

Vil bare have lov at sove, og slappe af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TRÆT!

Leahs far er her, og har Leah her.. Men Leah vil kun mig...

Vil bare have lov at sove, og slappe af...

 

Kan du ikke sende dem en tur i centeret eller ud at gå?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige en af de dage hvor jeg er verdens dårligste mor og ville ønske vi aldrig havde fået et barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige en af de dage hvor jeg er verdens dårligste mor og ville ønske vi aldrig havde fået et barn

:kram2

Du er en fantastisk mor. Håber du snart kommer i tanke om det igen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.