cwh

Ventetøj?

5 indlæg i dette emne

Hvornår begyndte i at bruge ventetøj?

Jeg overvejer at starte med bukser snart, da mine skinny jeans strammer...

Men er samtidig i tvivl om hvad str. Jeg skal bruge? Er normalt str M, skal jeg så også vælge M i ventetøj (Kigger pt. Kun online).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener at have læst at man bare skal købe sin vanlige størrelse.

Jeg er godt nok lidt nervøs for om jeg overhovedet kan få ventebukser i min størrelse. For nu kiggede jeg lige hurtigt rundt for sjov, og synes ikke det er noget der hedder str. 24 eller 32/34

Er der nogen af jer andre der også er nogle meget små nogen og har haft held med at finde ventebukser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte det første ventetøj i uge 8!! Gik meget i højtaljede skinne jeans før, men det blev hurtigt meget ubehageligt at sidde ned i dem. Valgte at gå ind i en butik, netop fordi jeg ikke havde nogen ide om størrelser. Synes jeg brugte min normale str i nogle mærker men skulle ned i str i andre. Nu har jeg jo heller ikke rigtig noget mave endnu. Havde en ide om, at jeg skulle have jeans, der gik under maven, netop fordi jeg ikke rigtig har noget mave og sådan et bæltestykke virkede fjollet så, men da jeg prøvede dem på, var de VIRKELIG lavtaljede og følte jeg ville tabe dem når som helst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener at have læst at man bare skal købe sin vanlige størrelse.

Jeg er godt nok lidt nervøs for om jeg overhovedet kan få ventebukser i min størrelse. For nu kiggede jeg lige hurtigt rundt for sjov, og synes ikke det er noget der hedder str. 24 eller 32/34

Er der nogen af jer andre der også er nogle meget små nogen og har haft held med at finde ventebukser.

Jeg har købt str 34 i h&m. Synes at udvalget er rimeligt godt der. Var heldig at finde bukser på udsalg et par til 70 kr og et par til 30 kr, normalt 250-350 kr. Det kan være fordelen ved de små størrelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt str 34 i h&m. Synes at udvalget er rimeligt godt der. Var heldig at finde bukser på udsalg et par til 70 kr og et par til 30 kr, normalt 250-350 kr. Det kan være fordelen ved de små størrelser.

Ja enten er det de størrelser det er tilbage ellers er de revet væk hehe.

Håber jeg kan finde nogen når tid er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER