Pumpkins

Færdiguddannet, hvad skal jeg ønske mig?

9 indlæg i dette emne

C fortalte igår, at han har tænkt og tænkt, men ikke kan finde på, hvad han skal give mig, nu hvor jeg er færdiguddannet. Han spurgte, hvad jeg ønskede mig, og jeg kan simpelthen ikke finde på noget. 

 

Det må gerne være en ting, jeg også har om 10-20 år. Så sko, tøj og oplevelser duer ikke rigtig. Jeg har egentlig smykker nok, har fået en del øreringe af ham efterhånden, kan ikke holde ud at gå med armbånd og har en halskæde jeg fik i morgengave og altid har på, og ikke vil bytte ud. 

 

Et ur kunne måske være et bud  :chin:

 

Har I andre forslag? 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke så mange bud, men kan da fortælle at jeg ønsker mig en rigtig lækker læder-taske til arbejdsbrug når jeg bliver færdig. Det er sådan en jeg tænker skal kunne holde i mange år - jeg ønsker mig i hvert fald en som er så god kvalitet at den vil kunne holde længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, jeg fik en perlekæde i kandidatgave, som jeg primært bruger til lidt mere formelle lejligheder.

Graveret kuglepen/fyldepen/brevkniv?

Ur også fint :)

Arbejdstaske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker noget til hjemmet? Er der et par super flotte lysestager, en vase, thekande eller andet lækkert som du synes er fråds at købe "bare fordi" men som kunne være lækkert at få i gave?

Eller måske et maleri, eller forstørrelse af et godt billede inkl indramning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik et ur i kandidatgave af Andrea og David for et halvt år siden og er så glad for det :biglove jeg har hurtigt vænnede mig til at gå med det, det er rigtig fint og lige mig men afspejler også min mand (seiko ur, klassisk men lidt sporty). Jeg har tusind smykker i forvejen A la dig, og nogle særlige jeg typisk går med. Desuden er jeg en kjolepige så et ur er bare rart når jeg ikke lige har telefonen ved hånden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv samme problem.. Jeg ønsker mig en gyngestol, men ellers ved jeg ikke lige.. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også noget til hjemmet: en figur af en slags hvis I er til pynteting. Kunne være de klassiske fra Kaj Bojesen eller lign. Sangfuglene er SÅ fine synes jeg .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I gode! Nu har jeg et par ting at gå ud fra :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med dit stjernetegn til at pynte i dit hjem ? :-) vi har givet mine forældre deres stjernetegn i gave...og de er så fine at se på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER