Pumpkins

Færdiguddannet, hvad skal jeg ønske mig?

9 indlæg i dette emne

C fortalte igår, at han har tænkt og tænkt, men ikke kan finde på, hvad han skal give mig, nu hvor jeg er færdiguddannet. Han spurgte, hvad jeg ønskede mig, og jeg kan simpelthen ikke finde på noget. 

 

Det må gerne være en ting, jeg også har om 10-20 år. Så sko, tøj og oplevelser duer ikke rigtig. Jeg har egentlig smykker nok, har fået en del øreringe af ham efterhånden, kan ikke holde ud at gå med armbånd og har en halskæde jeg fik i morgengave og altid har på, og ikke vil bytte ud. 

 

Et ur kunne måske være et bud  :chin:

 

Har I andre forslag? 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke så mange bud, men kan da fortælle at jeg ønsker mig en rigtig lækker læder-taske til arbejdsbrug når jeg bliver færdig. Det er sådan en jeg tænker skal kunne holde i mange år - jeg ønsker mig i hvert fald en som er så god kvalitet at den vil kunne holde længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, jeg fik en perlekæde i kandidatgave, som jeg primært bruger til lidt mere formelle lejligheder.

Graveret kuglepen/fyldepen/brevkniv?

Ur også fint :)

Arbejdstaske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker noget til hjemmet? Er der et par super flotte lysestager, en vase, thekande eller andet lækkert som du synes er fråds at købe "bare fordi" men som kunne være lækkert at få i gave?

Eller måske et maleri, eller forstørrelse af et godt billede inkl indramning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥