Nitzen1987

Amalies verden

42 indlæg i dette emne

Jeg har ellers læst , at de har betalt alt selv, derfor var alle dem de ville have haft med ikke med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ellers læst , at de har betalt alt selv, derfor var alle dem de ville have haft med ikke med

Der stod på tv2.dk (tror jeg det var) at tv3 og Mastiff har betalt hele gildet mod at de til gengæld på vise det på tv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ærgeligt, at det kommer samtidig med De Unge Mødre <_<

Jeg må se genudsendelsen på søndag. Elsker også at høre hende snakke :D

Enig.. Glædelse til grin på søndag.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste på bt at tvselskabet havde givet dem valget at de ku vælge mellem kirkebryllup herhjemme eller bryllup i Mexico - de valgte så Mexico...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der stod på tv2.dk (tror jeg det var) at tv3 og Mastiff har betalt hele gildet mod at de til gengæld på vise det på tv.

okay, jeg læste det på gossip på msn som havde fået et interview med dem, men pyt med det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig set et afsnit, da vi jo kun kan se svensk TV3 hos os.

Men jeg har efterhånden hørt meget om hende Amalie, og det lader til, at jeg går glip af nogle mega grin over hende og moderen :D

Men hvor er det egentlig langt ude, at man kan blive så kendt bare fordi man ser godt ud i en bikini, dyrker sex for åben skærm, og er snotdum (eller spiller snotdum)??

Jeg undgår hende som regel, og det er netop fordi, jeg synes, at det er helt forkert, at man kan blive kendt på den måde :wacko

Men jeg har set lidt, og har også tænkt på om hun spiller dum eller i hvert fald overdriver, da det er svært at forstå, at nogle kan være så blanke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må da give manden credits for forsøg på romantik :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikke lavet andet end at snakke om det show hele dagen!!! OG så GLEMMER jeg det!!!

AIII hvor træls! :s Hvor var det man ku se genudsendelsen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg ikke ;) Men HVORDAN kunne du glemme det??? Du kan også bare lade være med at have travlt med at skrive til mig :D :D :P :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know!!!! Vi havde lige siddet og set det der retssag på dr1 og jeg vidste det ville komme lige efter men så skulle jeg sende min far afsted og så fik jeg sat mig her ved computeren og så kom jeg fra det.....AAAAAAAAAARRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Ja det er da din skyld! ;) Haha! Mindst!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know!!!! Vi havde lige siddet og set det der retssag på dr1 og jeg vidste det ville komme lige efter men så skulle jeg sende min far afsted og så fik jeg sat mig her ved computeren og så kom jeg fra det.....AAAAAAAAAARRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Ja det er da din skyld! ;) Haha! Mindst!! :D

:lol :lol Jeg har brede skuldre :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må da give manden credits for forsøg på romantik :rolleyes

Ja han vr da søøøøød :) Men ved ikke lige hvordan jeg ville have det med, at skulle finde en ring i noget mad, som jeg sidder og spiser... og så synes jeg at romantikken forsvandt lidt i deres fnisen og grin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han vr da søøøøød :) Men ved ikke lige hvordan jeg ville have det med, at skulle finde en ring i noget mad, som jeg sidder og spiser... og så synes jeg at romantikken forsvandt lidt i deres fnisen og grin :)

Det var i hvert fald ikke særlig elegant, da hun sad og spyttede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det genudsendes :) kan ikke huske hvornår men tror det er søndag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er SØNDAG KL 18!! :D Har tjekket og sat alarm på min telefon.....lol :) Skal ikke misse det igen! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER