Guest

Kaffe-slabberads på Amager :)

224 indlæg i dette emne

YAY for dej i køleskabet :glad :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

YAY for dej i køleskabet :glad :p

:lol så vent til jeg kommer den i ovnen :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol så vent til jeg kommer den i ovnen :lolhit

:lol men yay for boller :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør næsten ikke skrive det, men det ser ud til vi bliver overflyttet til Herlev i morgen kl. 10.

Jeg skal stadig se det før jeg tror det, men transporten er i hvert fald blevet bestilt :yay

Desværre betyder der (hvis det sker!) at jeg ikke kan komme :( (Typisk at det lige skal falde sammen med den eneste aftale jeg har på en uge :prik )

Jeg ved endeligt besked i morgen tidligt, så giver jeg endeligt besked :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen ku' ha' lyst til senere hen, kunne vi holde noget her hos mig? Problemet er, at det jo kræver man har bil, da off. transportmidler er no-go herude på landet. Men bor mellem Holbæk og Sorø(Ringsted, slagelse, derudad)

Kunne være så hyggeligt. Stemmer for vi mødes noget oftere alle sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør næsten ikke skrive det, men det ser ud til vi bliver overflyttet til Herlev i morgen kl. 10.

Jeg skal stadig se det før jeg tror det, men transporten er i hvert fald blevet bestilt :yay

Desværre betyder der (hvis det sker!) at jeg ikke kan komme :( (Typisk at det lige skal falde sammen med den eneste aftale jeg har på en uge :prik )

Jeg ved endeligt besked i morgen tidligt, så giver jeg endeligt besked :)

Åh, selvom jeg synes det kunne være så hyggeligt at du kom, håber jeg for jer at i bliver flyttet i morgen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan :box

Nu mens jeg har dig i en quote ;) Var det ikke dig, der linkede til nogle fine barnedåbssløjfer et sted? :chin:

Hmm, mine bud på sløjfer og bånd findes vist i Nohrs barnedåbstråd :chin: Jeg har haft fundet lidt af hvert... Jeg endte selv med at bestille fra Lilly :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at nessekilde og Stephi ikke kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der enten kommer forbi en togstation (Høje Taastrup, Valby eller hovedbanen) og vil tage mig med ELLER nogen der i forvejen er med offentlig transport, der vil følges? Livet uden en mobil (med rejseplanen og GPS) er ikke så nemt igen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vidst have købt noget mere frugt i morgen, nu når Stephi ikke kommer. Det må jeg altså lige huske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vidst have købt noget mere frugt i morgen, nu når Stephi ikke kommer. Det må jeg altså lige huske.

Jeg tager nogen klementiner med, som vi alligevel ikke får spist :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vidst have købt noget mere frugt i morgen, nu når Stephi ikke kommer. Det må jeg altså lige huske.

 

Jeg tager gerne lidt frugt med. Har en del liggende, som alligevel snart skal spises. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der enten kommer forbi en togstation (Høje Taastrup, Valby eller hovedbanen) og vil tage mig med ELLER nogen der i forvejen er med offentlig transport, der vil følges? Livet uden en mobil (med rejseplanen og GPS) er ikke så nemt igen :blush

Bus 33 kører fra Rådhuspladsen og hele vejen (så kunne du gå fra hovedbanen) og ellers ved metrostationerne Islands brygge, Ørestad og vestamager kører den også. Stoppestedet du skal af ved hedder 'ugandavej'. Derfra skal du gå et kort stykke ned ad Ugandavej på samme side som bussen holder, dreje på den første sidevej til højre (suezvej) og så ligger Kairovej som en sidevej cirka halvvejs nede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon håb om at få Fister med om bord igen, nu hvor narkosen udeblev...? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fister havde allieret sig med sin søster, da hun helst ikke måtte være alene i 24 efter narkosen, og søster vil gerne komme alligevel. :D

Ellers var jeg sgu dukket op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv hvor er det bare typisk at man får feber når man skal ud og hygge med nogle dejlige tøser :boo

Det burde være forbudt at blive syg når der er bk hygge (og når man har små børn)

Håber der snart bliver lavet noget hygge igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv hvor er det bare typisk at man får feber når man skal ud og hygge med nogle dejlige tøser :boo

Det burde være forbudt at blive syg når der er bk hygge (og når man har små børn)

Håber der snart bliver lavet noget hygge igen

Øv, din stakkel :( god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amilia sover stadig, vi sover længe hjenne hos os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en kaotisk morgen :wacko (Når jeg skal have bilen er jeg også nødt til at aflevere Theo :rolleyes)

Så Lily sover ude i barnevognen lige pt. Jeg tænker at den nok nærmere bliver 11 end 10 for vores vedkommende. Håber det er ok :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj2014 og LilleMi: I kommer når I kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj2014 og LilleMi: I kommer når I kommer :)

Det er super, hun sover stadig min lille syvsover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj2014 og LilleMi: I kommer når I kommer :)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Herlev er blevet udskudt igen-igen, men denne gang pga. Elias nok har fået en infektion, så han skal i antibiotikakur. *suk* Men ja, jeg bliver ved hans side i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I får en hyggelig dag - og så håber jeg meget jeg kan komme med næste gang! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Herlev er blevet udskudt igen-igen, men denne gang pga. Elias nok har fået en infektion, så han skal i antibiotikakur. *suk* Men ja, jeg bliver ved hans side i dag :(

Det er jeg så ked af at høre. Selvfølgelig skal du blive ved hans side. Jeg håber at han hurtigt kommer ovenpå igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER