Guest

Kaffe-slabberads på Amager :)

224 indlæg i dette emne

Hmm, Herlev er blevet udskudt igen-igen, men denne gang pga. Elias nok har fået en infektion, så han skal i antibiotikakur. *suk* Men ja, jeg bliver ved hans side i dag :(

:( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, Herlev er blevet udskudt igen-igen, men denne gang pga. Elias nok har fået en infektion, så han skal i antibiotikakur. *suk* Men ja, jeg bliver ved hans side i dag :(

God bedring med ham :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily var ikke helt tilfreds med at skulle ud at køre ;)

Hun skreg så jeg måtte holde ind til siden inden motorvejen og sætte mig om og amme hende. Hun havde lidt svært ved at falde til ro, men det lykkedes, og så faldt hun i søvn, da vi kørte videre. Da vi kom hjem, blev hun ked af at blive vækket, men jeg fik hende heldigvis til at falde i søvn i barnevognen hurtigt. Hun er da også totalt i søvnunderskud. I morgen skal vist være en dag helt uden planer og fuldstændig på babys præmisser ^_^ :biglove

Men tusind tak for en hyggelig dag :) Og fedt du ville holde det Anja :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily var ikke helt tilfreds med at skulle ud at køre ;)

Hun skreg så jeg måtte holde ind til siden inden motorvejen og sætte mig om og amme hende. Hun havde lidt svært ved at falde til ro, men det lykkedes, og så faldt hun i søvn, da vi kørte videre. Da vi kom hjem, blev hun ked af at blive vækket, men jeg fik hende heldigvis til at falde i søvn i barnevognen hurtigt. Hun er da også totalt i søvnunderskud. I morgen skal vist være en dag helt uden planer og fuldstændig på babys præmisser ^_^ :biglove

Men tusind tak for en hyggelig dag :) Og fedt du ville holde det Anja :super

Dejligt du fik hende til at sove videre - både på vej hjem og derhjemme ;) god ide med rolig dag i morgen :)

Selv tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily var ikke helt tilfreds med at skulle ud at køre ;)

Hun skreg så jeg måtte holde ind til siden inden motorvejen og sætte mig om og amme hende. Hun havde lidt svært ved at falde til ro, men det lykkedes, og så faldt hun i søvn, da vi kørte videre. Da vi kom hjem, blev hun ked af at blive vækket, men jeg fik hende heldigvis til at falde i søvn i barnevognen hurtigt. Hun er da også totalt i søvnunderskud. I morgen skal vist være en dag helt uden planer og fuldstændig på babys præmisser ^_^ :biglove

Men tusind tak for en hyggelig dag :) Og fedt du ville holde det Anja :super

Hun ville da ikke hjem :p

Tak for i dag - det var rigtig hyggeligt :) Trods gps kom jeg på en større sightseeing på hjemturen (én gang jyde... :rolleyes ) - heldigvis var Sigrid i et gevaldigt humør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ville da ikke hjem :p

Tak for i dag - det var rigtig hyggeligt :) Trods gps kom jeg på en større sightseeing på hjemturen (én gang jyde... :rolleyes ) - heldigvis var Sigrid i et gevaldigt humør :)

Og nu med nyt navn ;) godt du fandt vej hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu med nyt navn ;) godt du fandt vej hjem :)

Ja, nu blev det alligevel for sært for mig... :rolleyes Jeg skal bare have indstillet mig på, at forummet er blevet noget andet for mig, end da jeg for efterhånden en del år siden oprettede profilen :blush Den gang ville det heller ikke være faldet mig ind at troppe op til et af møderne...

Jeg kan fare vild i en telefonboks :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu blev det alligevel for sært for mig... :rolleyes Jeg skal bare have indstillet mig på, at forummet er blevet noget andet for mig, end da jeg for efterhånden en del år siden oprettede profilen :blush Den gang ville det heller ikke være faldet mig ind at troppe op til et af møderne...

Jeg kan fare vild i en telefonboks :blush

Jeg er i hvert fald glad for at du troppede op i dag :kiss

Haha, det lyder som mig - og i så fald; respekt for at du nåede hjem :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i hvert fald glad for at du troppede op i dag :kiss

Haha, det lyder som mig - og i så fald; respekt for at du nåede hjem :lol

Moderne teknologi FTW! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint med nyt navn, 'Lise' :P

Jeg er også glad for du troppede op!

Tak for i dag, piger. Det var hyggeligt :)

Sofie var vågen, men tilpas hele vejen hjem og blev først puttet igen 15.30 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for i dag, det var hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fister havde allieret sig med sin søster, da hun helst ikke måtte være alene i 24 efter narkosen, og søster vil gerne komme alligevel. :D

Ellers var jeg sgu dukket op!

Snøft - men fair nok, jeg er selv stor fan af søsterhygge ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en rigtig hyggelig dag! Det var rart at få sat ansigt på dem af jer, jeg havde til gode at møde i virkeligheden :)

Jeg nåede lige til børnehaven i perfekt tid til at C kørte ind på parkeringspladsen, så vi kunne hente sammen. Det var vidst lidt hårdt for Karla at have været så tidligt oppe, for hun crashede på sofaen kort efter vi kom hjem - sammen med C :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu blev det alligevel for sært for mig... :rolleyes Jeg skal bare have indstillet mig på, at forummet er blevet noget andet for mig, end da jeg for efterhånden en del år siden oprettede profilen :blush Den gang ville det heller ikke være faldet mig ind at troppe op til et af møderne...

Jeg kan fare vild i en telefonboks :blush

Ej, altså nu bliver jeg jo total nysgerrig efter hvad du hedder, nu hvor du alligevel ikk hedder Lise! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu blev det alligevel for sært for mig... :rolleyes Jeg skal bare have indstillet mig på, at forummet er blevet noget andet for mig, end da jeg for efterhånden en del år siden oprettede profilen :blush Den gang ville det heller ikke være faldet mig ind at troppe op til et af møderne...

Jeg kan fare vild i en telefonboks :blush

Jeg havde heller aldrig troet, at jeg ville ende med at deltage i møder ^_^ Synes også det var rigtig hyggeligt, at du kom alligevel :)

Og fedt at Sigrid tog omvejen i stiv arm :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Moderne teknologi FTW! :D

 

Jeg har virkelig haft det stramt med både at finde til Amager og hjem igen, uden en GPS. Jeg vil ha' min iPhone igen MEGET snart! :D

 

Godt du kom hjem! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih :( nu bliver jeg endnu mere ærgelig over at jeg ikke var med! Det lyder til i virkelig har hygget jer.

Æv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih :( nu bliver jeg endnu mere ærgelig over at jeg ikke var med! Det lyder til i virkelig har hygget jer.

Æv!

Næste gang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih :( nu bliver jeg endnu mere ærgelig over at jeg ikke var med! Det lyder til i virkelig har hygget jer.

Æv!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint med nyt navn, 'Lise' :P

Jeg er også glad for du troppede op!

Tak for i dag, piger. Det var hyggeligt :)

Sofie var vågen, men tilpas hele vejen hjem og blev først puttet igen 15.30 :)

:D :kiss

Jeg fik forresten aldrig fulgt op på det med lønnen i vandkantsdanmark. Grunden til, at jeg var så emsig med det i forbindelse med det nye job var, at jeg i forvejen er noget beskedent lønnet i forhold til, hvad jeg typisk leverer (jeg ved fra min nærmeste chef, at jeg på en gennemsnitlig måned flytter 50-85 % mere end flertallet af mine kolleger, og jeg tjener jo ikke tilsvarende mere :rolleyes ), så tanken om at gå ca 4.000,-/md ned i løn uden at gå ned i arbejdstid/-indsats, den var altså ikke så rar :rolleyes Jeg har indtryk af, at de fleste steder i det private er lidt bedre til at rette lønnen til efter indsats hen ad vejen, men i staten kan det virkeligt være tungt, hvis man først har sagt pænt okay til et lavt udgangspunkt ved ansættelse. Jeg er bestemt ikke dårligt lønnet, og jeg arbejder ikke kun for at tjene penge, men der skal nu alligevel være noget balance i tingene :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih så var der Amagermøde i dag og så havde jeg slet ikke set det (og kunne så heller ikke i dag). Jeg stemmer for et møde igen en dag hvor jeg kan komme med. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih :( nu bliver jeg endnu mere ærgelig over at jeg ikke var med! Det lyder til i virkelig har hygget jer.

Æv!

:ditto :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej, så var man liiiige et par dage for sent på den! ØØØV! :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne med næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER