tinaclemens

SLIMPROP

21 indlæg i dette emne

Hej... nu har jeg bemærket at mange spørger til udseende mm på en slimprop.

Er der ingen som har taget billed af sådan en sej tingest?

Men så opfordre jeg jer til det hvis i har mulighed for det...

Personligt har jeg aldrig set min <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol Men til jer der tager billeder; er I ikke søde at skrive det i overskriften, så man bliver "advaret"? Der er nogen af os, der lever fint med ikke at vide hvordan den ser ud :D :D

Og trådstarter- ikke ment som noget negativt- jeg har virkelig bare ikke lyst til at åbne et emne, og så at der kommer en slimprop op på min skærm :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper også over her :) Jeg tager ikke billeder af den, for det er virkelig ulækkert at kigge på og ønsker egentlig ikke at dele den "oplevelse" med andre.. Ikke engang min mand så den sidst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej tak, her går min grænse vist også til hvad man kan ligge på bk. sorry.

Hos nogle ryger først ved fødslen og derfor ser man den ikke. hos andre kan den være røget uden man har opdaget det.

f.eks. ved at den er smuttet i toilettet.

Så det er altså ikke alle, der ser den.

Men man er ikke i tvivl, hvis man ser sådan en fætter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og alligevel var i nysgerrig.... og en moderkage er ikke ulækker???? smag og behag men mener stadig mit indlæg og så kan man lade vær med at åbne/læse emnet hvis det allerede i overskriften skræmmer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og alligevel var i nysgerrig.... og en moderkage er ikke ulækker???? smag og behag men mener stadig mit indlæg og så kan man lade vær med at åbne/læse emnet hvis det allerede i overskriften skræmmer....

Rolig nu :) Vi har vel alle lov at have en mening om emnet. Der er jo flere der skriver om emnet, men måske er det ikke alle der vil se billeder. Tror nu heller ikke jeg kan huske der har været billeder af moderkager herinde ;) Desuden bad jeg bare om en "advarsel" i overskriften ved billeder, så man vidste hvad man åbnede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gætter på man kan google sig til et billede, hvis man meget gerne vil se én :D

Tror nu jeg holder mig fra at prøve :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og alligevel var i nysgerrig.... og en moderkage er ikke ulækker???? smag og behag men mener stadig mit indlæg og så kan man lade vær med at åbne/læse emnet hvis det allerede i overskriften skræmmer....

Ja, man kan da ikke lade være med at blive nysgerrig, når der står "husk kamera" ...

Men lige slimproppen er heller ikke noget jeg lige ville flyve efter kameraet, for at få et billede af. Tværtimod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og alligevel var i nysgerrig.... og en moderkage er ikke ulækker???? smag og behag men mener stadig mit indlæg og så kan man lade vær med at åbne/læse emnet hvis det allerede i overskriften skræmmer....

Jo i min verden er en moderkage super klam at se på og jeg har heller ikke behov for, at se billeder af sådan en :) Hvis der er nogle piger herinde der vil lægge billeder ud af moderkager, slimpropper eller andet klamt, så skal de da have lov til det, men skriv det lige i overskriften, så folk er advaret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo i min verden er en moderkage super klam at se på og jeg har heller ikke behov for, at se billeder af sådan en :) Hvis der er nogle piger herinde der vil lægge billeder ud af moderkager, slimpropper eller andet klamt, så skal de da have lov til det, men skriv det lige i overskriften, så folk er advaret...

Og det er præcis hvad jeg har ment.... har ikke bedt om at man skal ligge billdeder i denne tråd....men blot at man lige som "mistet" emnet advarer folk inden de åbner det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er præcis hvad jeg har ment.... har ikke bedt om at man skal ligge billdeder i denne tråd....men blot at man lige som "mistet" emnet advarer folk inden de åbner det!

Jamen så er alle jo enige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er præcis hvad jeg har ment.... har ikke bedt om at man skal ligge billdeder i denne tråd....men blot at man lige som "mistet" emnet advarer folk inden de åbner det!

Så er det også fint med mig, bare man lige husker overskriften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg så ikke min prop ved begge mine graiditeter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg har lige ledt efter billeder af en slimprop, og det lykkes ikke at finde billeder :( Der dukker kun billeder op af moderkager, maver og - af uforklarlige årsager - koyvere. :rolleyes

JEG ville gerne se en slimprop! Så hvis nogen finder et link, så kom endelig med det ;)

Men ellers fandt jeg mange beskrivelser. De fleste beskriver det som enten en blodig vandmand, eller som at pudse næse på fjerdedagen af en god grum forkølelse. Smovs! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Adr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ikke så galt :) Jeg ville dog blive NOGET forskrækket, hvis der en dag væltede sådan en fætter her ud af mig :lolhit:

post-350-056742800 1301166495_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ikke så galt :) Jeg ville dog blive NOGET forskrækket, hvis der en dag væltede sådan en fætter her ud af mig :lolhit:

post-350-056742800 1301166495_thumb.jpg

hhahhahah ja den sad jeg også lige og grinede af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ad hvor så den slimprop klam ud .. altså den rigtige :) .. men nu jeg overbevist om at min er røget, der var bare ik blod i ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER