TiaK

Del jeres budget/faste udgifter :)

47 indlæg i dette emne

Nå, jeg vil også være med. Elsker sådan noget her, og nu har jeg trods alt lige fået opdateret vores budget, så det burde passe lige nu :)

 

Vi bor i eget hus siden 2010 i Nordjylland. Min mand er funktionær og jeg er på dagpenge/barsel på dimittendsats.

 

Månedlige faste udgifter:

 

Banklån:

5200 kr

 

Totalkredit:

3741,5 kr

 

El (vi har luft til vandpumpe, så denne post er også vores varmeudgift):

1669,63 kr

 

Vand:

103,1 kr

 

Ejendomsskat (er ikke helt opdateret, da vi først lige har fået den nye skattebillet):

695,25 kr

 

Renovation og vandafledning (forbrugsafgifter):

437,5 kr

 

Billån:

1989,57 kr

 

Benzin:

1250 kr

 

Registreringsafgift:

52 kr

 

Forsikringer:

1642,96 kr

 

Fagforening og a-kasse (1 fagforening og 2 a-kasser):

1402 kr

 

Mobiler (2 stk):

240,68 kr

 

Internet:

220,39 kr

 

Netflix (vi har ikke tv-kanaler):

79 kr

 

Licens:

206,5 kr

 

Vuggestue:

2650 kr

 

Udgifter i alt (puha, det er mange penge):

21.279,98 kr

 

De andre månedlige udgifter, som i princippet kan enten undværes eller reguleres:

 

Sygeforsikring Danmark (2 stk)

225 kr

 

Kontaktlinser (min mand):

81 kr

 

Tandlæge (2 voksne med halvårligt tjek):

106,73 kr

 

Vinduespudser:

190 kr

 

Børneopsparing (2 stk):

200 kr

 

Fødselsdags- og juleopsparing:

550 kr

 

Mad (2 voksne og et barn - 2 år):

3000 kr

 

Udgifter i alt når de andre udgifter også er regnet med:

25.632,71 kr

 

 

De resterende penge bliver brugt til lommepenge og fordelt rundt på ferie- og husopsparing

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Regninger - Fast fra budget:


 


Husleje


2.487 kr


 


Varme og vand


484 kr


 


Internet og BOXER TV


423 kr


 


Abonnementer


Medlemskab af to triathlonklubber


166 kr


 


Sundhedsforsikring


149 kr


 


Ulykke- og indboforsikring


435 kr


 


Livsforsikring


44 kr


 


A-kasse


469 kr


 


Transport


1.054 kr


 


Telefonabonnement


199 kr


 


Kæledyr


100 kr


 


Afbetaling af banklån


3.800 kr


 


 


Samlet set giver det 9.810 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Elsker sådan noget! :D
 
Vi bor i hus i Virum :)
 

TV + Licens

334 kr/måned

 

Internet

0 kr/måned (firmabetalt)

 

Varme (olie+brænde)/el

2.400 kr/måned (olien er pt. meget billig, så reelt betaler vi mindre nu, men det bliver næppe ved :rolleyes)

 

Ejendomskat+spildevand+skorstensfejer+vejafgift+alarmsystem

3.500 kr/måned

 

Bil (lån/forsikring/benzin/vægtafgift/service/bro)

4.250 kr/måned

 

SU-lån (2 stk. Jeg har 2½ år tilbage og Søren ca. 4 - jeg glæder mig til det er ude af verden!)

1.744 kr/måned

 

Forsikring (indbo/ulykke/villa/for 2 voksne og et barn - skal have Sofie på!)

810 kr/måned

 

Børnehave (1 barn uden måltider)

1.880 kr/måned

 

Fagforening + A-kasse (Søren er medlem af fagforening. Ingen af os er medlem af A-kasse)

389 kr/måned

 

Huslån i banken

4.500 kr/måned (det bliver kreditten nedskrevet med hver måned, men vi betaler lagt mere af)

 

Huslån i realkredit

5.500 kr/måned (variabelt og pt. virkelig lavt ;) Vi kan risikere at komme op på 13.300 kr./,mdr før renteloftet træder i kraft :o )

 

Diverse abonnementer (Triatlonklub+PlanFadder+Politiken søndag+kontaktlinser)

673 kr/måned

 

Telefonabon.

Gratis (firmabetalt)

 

Hvilket giver 26.015 kr i alt per måned.

 

 

 

Jeg tænkte nok det lige var noget for dig :D

 

Vil du ikke forklare din bemærkning ved huslån i banken?

 

Og så var jeg også noget forbløffet over du ikke var medlem af en A-kasse :blink Der havde jeg sat dig i en meget mere fornuftig kasse :P Jeg har selv MANGE gange overvejet at droppe fagforeningen, da jeg ikke synes jeg får noget ud af den (på nær nogle gratis arrangementer hist og her - men det skal ligesom ikke være årsagen til at betale så mange penge til en fagforening). A-kassen vil jeg dog aldrig turde undvære.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, at så mange har ville dele deres udgifter :yay

 

Jeg har nu siddet og sammenlignet jeres udgifter med vores egne og umiddelbart er det mest Fagforening/A-kassen, der ligger væsentlig højere end jer andre.

Jeg er ret sikker på at både jeg og min mand har valgt fagforening/A-kasse ud fra den mest oplagte/fagligt relevante uden at kigge på priser. Har i andre gjort det, og valgt nogle af de mere generelle, eller er i bare heldige, at jeres er så billige? :unsure (jeg er nu igen blevet fristet til at droppe fagforeningen...)

 

Derudover betaler vi også ret meget af på banklån end jer andre. Men jeg tænker det skyldes at vi betaler ekstra af for at forkorte løbetiden, jeg mener vi kommer til at betale det af på 6 år i stedet for 10 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Angående a-kasse og fagforening. Min mand er i 3F, som er den der har overenskomst på hans arbejde.

Jeg er i ASE, som kun er a-kasse. Jeg skiftede fra HK i tidernes morgen, fordi jeg ikke følte jeg havde brug for dem og ikke brugte dem til noget. Og så valgte jeg det billigste jeg lige kunne finde. Det viste sig så at være et fantastisk valg og jeg er meget meget glad for min a-kasse. Når jeg kommer i job efter barsel skifter jeg måske eller tilkøber deres rådgivning, men lige nu er jeg meget glad for mit valg, og ret ligeglad hvad andre mener om de gule a-kasser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, at så mange har ville dele deres udgifter :yay

Jeg har nu siddet og sammenlignet jeres udgifter med vores egne og umiddelbart er det mest Fagforening/A-kassen, der ligger væsentlig højere end jer andre.

Jeg er ret sikker på at både jeg og min mand har valgt fagforening/A-kasse ud fra den mest oplagte/fagligt relevante uden at kigge på priser. Har i andre gjort det, og valgt nogle af de mere generelle, eller er i bare heldige, at jeres er så billige? :unsure (jeg er nu igen blevet fristet til at droppe fagforeningen...)

Derudover betaler vi også ret meget af på banklån end jer andre. Men jeg tænker det skyldes at vi betaler ekstra af for at forkorte løbetiden, jeg mener vi kommer til at betale det af på 6 år i stedet for 10 år.

Min mand er i tjenestemændenes forsikring og A-kasse og jeg er i frie funktionærer. Min mands er det der har overenskomst på hans arbejdsplads og har forhandlet rigtig gode kontrakter til dem og gør vi har billige forsikringer igennem dem. Jeg valgte frie funktionærer da jeg er funktionær og det på min arbejdsplads og branche er atypisk at være i akasse/fagforening - men jeg har (desværre) allerede haft god gavn af dem flere gange med tidligere arbejdspladser. Da jeg gik på hhx var jeg som alle andre i HK men synes deres rådgivning var mangelfuld og ja da jeg så selv skulle betale, fandt jeg billigete alternativer. Har overvejet at droppe fagforeningen. Og kun beholde A-kassen men igen har fagforeningen været villig til at gå i retten for mig og min sag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er to voksne og en tumling i et hus på Amager (opvarmet med el-varme <_< ). Vi har to biler.

Jeg er på SU, John er bygningskonstruktør.

Tallene er rundet lidt af og muligvis ikke helt præcise, da vi kun har boet her 1 år og endnu mangler af få justeret vores a conto på vand f.eks.

Realkredit (fastforrentet, men pt afdragsfrit):

6000 /md

Ejendomsskat (renovationsafgift og skorstensfejer inkl.):

1200 /md

Grundejerforening:

100 /md

El:

1700 /md

Vand:

450 /md

Internet:

200 /md

Tv og licens:

600 /md

Mobiltelefoner (2 stk):

200 /md

Forsikringer (indbo, hus, to biler, fritidsulykke x 2, heltidsulykke for John, rejseforsikring):

1500 /md

Registreringsafgift (to biler):

500 /md

Fagforening og a-kasse (min a-kasse er gratis og fagforening kun 500 om året, så længe jeg er studerende):

850 /md

Institution:

3100 /md

Andre abonnementer (Netflix, opskrivning hos boligselskab og Spotify):

250 /md

I alt: 16.650

Når jeg om fem måneder bliver færdiguddannet (lærer) ændrer tallene sig en del; nogle forsikringer bliver en smule højere, fagforening og a-kasse for mig bliver dyrere, vi skal til at betale afdrag på realkreditten og jeg har et SU-lån der skal betales af på. Vi er ved at få installeret en pilleovn for at spare lidt på el-varmen og dermed den udgift.

Til gengæld ændrer min indtægt sig jo også markant til den tid :)

Der ud over sætter vi fast 5000 ind på en husholdningskonto og når jeg får en højere indtægt skal der 2000 ind på opsparing hver måned! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er medlemmer af djøf og aak - det har virket ret oplagt for to jurister, der ligger ikke nærmere overvejelser bag. Det giver også ret gode rabatter på bilforsikring mv hos Codan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, at så mange har ville dele deres udgifter :yay

Jeg har nu siddet og sammenlignet jeres udgifter med vores egne og umiddelbart er det mest Fagforening/A-kassen, der ligger væsentlig højere end jer andre.

Jeg er ret sikker på at både jeg og min mand har valgt fagforening/A-kasse ud fra den mest oplagte/fagligt relevante uden at kigge på priser. Har i andre gjort det, og valgt nogle af de mere generelle, eller er i bare heldige, at jeres er så billige? :unsure (jeg er nu igen blevet fristet til at droppe fagforeningen...)

Derudover betaler vi også ret meget af på banklån end jer andre. Men jeg tænker det skyldes at vi betaler ekstra af for at forkorte løbetiden, jeg mener vi kommer til at betale det af på 6 år i stedet for 10 år.

Vi er også bare medlem af den fagforening der er mest fagligt relevant/oplagt i vores henholdsvise fag. Jeg er så rimelig heldig at min fagforening (vist nok :unsure ) er en af de billigere. Vi er med i konstruktørforeningen og Danmarks lærerforening :) ligesom Lise, får vi via vores medlemskab i de fagforeninger også nogle ret favorable forsikringer (hos Lærerstandens Brandforsikring i vores tilfælde).

Jeg er sådan en bangebuks der ikke tør at melde mig ud af hverken fagforening eller a-kasse (eller undlade forsikringer for den sags skyld). Man ved bare ikke hvornår behovet opstår, og hvis det ikke opstår, synes jeg trods alt det er penge godt givet ud alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også bare medlem af den fagforening der er mest fagligt relevant/oplagt i vores henholdsvise fag. Jeg er så rimelig heldig at min fagforening (vist nok :unsure ) er en af de billigere. Vi er med i konstruktørforeningen og Danmarks lærerforening :) ligesom Lise, får vi via vores medlemskab i de fagforeninger også nogle ret favorable forsikringer (hos Lærerstandens Brandforsikring i vores tilfælde).

Jeg er sådan en bangebuks der ikke tør at melde mig ud af hverken fagforening eller a-kasse (eller undlade forsikringer for den sags skyld). Man ved bare ikke hvornår behovet opstår, og hvis det ikke opstår, synes jeg trods alt det er penge godt givet ud alligevel :)

LB kan kun betale sig hvis man bor i byen. ;)

Hvis vi skulle forsikres hos dem. (Er også i Danmarks lærerforening) ville det koste os næsten 40.000kr på årsbasis, da de ikke har landbrugsforsikringer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LB kan kun betale sig hvis man bor i byen. ;)

Hvis vi skulle forsikres hos dem. (Er også i Danmarks lærerforening) ville det koste os næsten 40.000kr på årsbasis, da de ikke har landbrugsforsikringer

Det skal nok passe ;) her har vi i hvert fald aldrig oplevet at andre forsikringsselskaber har kunnet matche bare tilnærmelsesvis, så vi er fint tilfredse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, at så mange har ville dele deres udgifter :yay

 

Jeg har nu siddet og sammenlignet jeres udgifter med vores egne og umiddelbart er det mest Fagforening/A-kassen, der ligger væsentlig højere end jer andre.

Jeg er ret sikker på at både jeg og min mand har valgt fagforening/A-kasse ud fra den mest oplagte/fagligt relevante uden at kigge på priser. Har i andre gjort det, og valgt nogle af de mere generelle, eller er i bare heldige, at jeres er så billige? :unsure (jeg er nu igen blevet fristet til at droppe fagforeningen...)

 

Derudover betaler vi også ret meget af på banklån end jer andre. Men jeg tænker det skyldes at vi betaler ekstra af for at forkorte løbetiden, jeg mener vi kommer til at betale det af på 6 år i stedet for 10 år.

 

Jeg er medlem af Krifa, et ganske overlagt valg, da jeg er så træt af traditionelle fagforeninger, der intet gør for deres medlemmer. Var medlem af HK tidligere og der kunne jeg ikke få hjælp, da jeg blev uberettiget fyret fra mit daværende arbejde. Krifa ville gerne hjælpe og så blev det dem. Gennem tiden har de vist mig mange gode grunde til at jeg skal blive hos dem.

 

Jeg har en særlig ordning med hensyn til fagforening, da den er gratis, så længe jeg er mellem eller under uddannelse. Derfor betaler jeg kun for A-kassen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte nok det lige var noget for dig :D

 

Vil du ikke forklare din bemærkning ved huslån i banken?

 

Og så var jeg også noget forbløffet over du ikke var medlem af en A-kasse :blink Der havde jeg sat dig i en meget mere fornuftig kasse :P Jeg har selv MANGE gange overvejet at droppe fagforeningen, da jeg ikke synes jeg får noget ud af den (på nær nogle gratis arrangementer hist og her - men det skal ligesom ikke være årsagen til at betale så mange penge til en fagforening). A-kassen vil jeg dog aldrig turde undvære.

You know me :D :kiss

 

Jo da. Vores huslån på banken er i praksis en konto med en trækningsret, der så bliver nedskrevet med 4.500 kr. om måneden. Så kan vi selv indbetale ekstra når vi har ekstra og kan også trække penge ud igen, hvis vi har brug for det, så længe vi ikke trækker mere end den aktuelle trækningsret. 

Så på den måde betaler vi rente af det lavest mulige beløb vi kan og på samme tid fungerer den konto jo i praksis som en opsparing, da vi oparbejder en buffer der. Pt. har vi faktisk en trækningsret (=opsparing) på over 100.000 kr. Jeg er SÅ glad for den ordning. Fortsætter vi som nu, har vi betalt lånet ud om knap 3 år (så vi har betalt af på 7 år og har sparet absurd mange penge i renter!).

 

Ja, man skulle tro jeg var den sikre type, men jeg har jo f.eks. heller ikke et fastforrentet lån ;) Lige med sådan noget vinder min økonomiske viden (og sparegenet) over kontrolgenet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok passe ;) her har vi i hvert fald aldrig oplevet at andre forsikringsselskaber har kunnet matche bare tilnærmelsesvis, så vi er fint tilfredse :)

Forstår jeg godt. Vi havde dem også inden vi købte gården. Men 36800kr bare for bygningerne herude var lige i overkanten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

You know me :D :kiss

Jo da. Vores huslån på banken er i praksis en konto med en trækningsret, der så bliver nedskrevet med 4.500 kr. om måneden. Så kan vi selv indbetale ekstra når vi har ekstra og kan også trække penge ud igen, hvis vi har brug for det, så længe vi ikke trækker mere end den aktuelle trækningsret.

Så på den måde betaler vi rente af det lavest mulige beløb vi kan og på samme tid fungerer den konto jo i praksis som en opsparing, da vi oparbejder en buffer der. Pt. har vi faktisk en trækningsret (=opsparing) på over 100.000 kr. Jeg er SÅ glad for den ordning. Fortsætter vi som nu, har vi betalt lånet ud om knap 3 år (så vi har betalt af på 7 år og har sparet absurd mange penge i renter!).

Ja, man skulle tro jeg var den sikre type, men jeg har jo f.eks. heller ikke et fastforrentet lån ;) Lige med sådan noget vinder min økonomiske viden (og sparegenet) over kontrolgenet :D

Vi har prioritetslån med variabel rente... Jeg er ellers enormt meget kontrolfreak, og det kan godt gøre mig lidt "kuk-kuk" at se så store minusser på netbanken.... Også ift variabel rente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Regninger - Fast fra budget:

 

Husleje

2.487 kr

 

Varme og vand

484 kr

 

Internet og BOXER TV

423 kr

 

Abonnementer

Medlemskab af to triathlonklubber

166 kr

 

Sundhedsforsikring

149 kr

 

Ulykke- og indboforsikring

435 kr

 

Livsforsikring

44 kr

 

A-kasse

469 kr

 

Transport

1.054 kr

 

Telefonabonnement

199 kr

 

Kæledyr

100 kr

 

Afbetaling af banklån

3.800 kr

 

 

Samlet set giver det 9.810 kr

 

 

Nå, jeg skal åbenbart til at studere alligevel, så budgettet ændrer sig igen igen. :rolleyes

 

Husleje

2.487 kr

 

Varme og vand

484 kr

 

Internet (har skrottet TV-pakken)

199 kr

 

Abonnementer

Medlemskab af to triathlonklubber

166 kr

 

Sundhedsforsikring

0 kr (dækket af arbejde)

 

Ulykke- og indboforsikring

166 kr

 

Livsforsikring

44 kr

 

Fagforening og A-kasse

0 kr

 

Transport

615 kr

 

Telefonabonnement

199 kr

 

Kæledyr

100 kr

 

Afbetaling af banklån

3.800 kr

 

 

Samlet set giver det 8260 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg skal åbenbart til at studere alligevel, så budgettet ændrer sig igen igen. :rolleyes

Husleje

2.487 kr

Varme og vand

484 kr

Internet (har skrottet TV-pakken)

199 kr

Abonnementer

Medlemskab af to triathlonklubber

166 kr

Sundhedsforsikring

0 kr (dækket af arbejde)

Ulykke- og indboforsikring

166 kr

Livsforsikring

44 kr

Fagforening og A-kasse

0 kr

Transport

615 kr

Telefonabonnement

199 kr

Kæledyr

100 kr

Afbetaling af banklån

3.800 kr

Samlet set giver det 8260 kr

Hvad skal du læse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal du læse?

AP Degree in Service, Hospitality and Tourism Management :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AP Degree in Service, Hospitality and Tourism Management :-)

Spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor to voksne, 4 katte, 2 kaniner og en masse fisk (stadig uden barn i et par måneder endnu :P ) i eget hus i Sverige. Vi har en bil og arbejder begge i København, så vi pendler ca. 250 km. per arbejdsdag. Priserne er ca. priser, da meget af det er omregnet, da vi har udgifter i både danske og svenske kroner.

 

Faste udgifter:

 

Hus:

 

Afbetaling på huslån: 6.080 kroner

Forsikring: 417 kroner

Diverse afgifter (affald, skorstensfejer, septiktank): 223 kroner

El (vi har jordvarme og egen brønd, så alle afgifter til varme og vand er inkluderet i elregningen): 1.677 kroner

 

I alt: 8.397 kroner

 

Transport, fast:

 

Afbetaling på billån (både for nuværende og gammel bil): 2.125 kroner

Forsikring (bil + vejassistance): 494 kroner

Vægtafgift + syn: 167 kroner

Service: 524 kroner

 

I alt: 3.310 kroner

 

Transport, variabel (gennemsnitligt forbrug - afhænger af hvordan vores arbejdsdage falder sammen m.m.):

 

Bro: 3.034 kroner

Benzin: 3.000 kroner

Bus: 266 kroner

Tog: 690 kroner

Hotel: 3.000 kroner

 

I alt: 9.990 kroner

 

Kommunikation og underholdning:

 

Licens: 139 kroner

Internetabonnement: 241 kroner

Telefonabonnement - 2 stk.: 498 kroner

Netflix: 65 kroner

Audible: 120 kroner

 

I alt: 1.063 kroner

 

Kæledyr:

 

Kattemad: 534 kroner

Kattegrus: 80 kroner

Forsikring, katte: 256 kroner

Kaninfoder: 100 kroner

Fiskemad: 30 kroner

 

I alt: 1.000 kroner

 

Diverse lån og forsikring:

 

A-kasse (2 voksne): 934 kroner

 

I alt: 934 kroner

 

Renter og gebyrer:

 

Årligt kontogebyr, Nordea DK x 2: 33 kroner

Årligt kontogebyr, Nordea SE x 2: 20 kroner

Renter af kassekreditter: 446 kroner 

 

I alt: 499 kroner

 

Andet:

 

Velgørenhed: 55 kroner

 

I alt: 55 kroner

 

Samlede månedlige udgifter: 25.248 kroner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor to voksne, 4 katte, 2 kaniner og en masse fisk (stadig uden barn i et par måneder endnu :P ) i eget hus i Sverige. Vi har en bil og arbejder begge i København, så vi pendler ca. 250 km. per arbejdsdag. Priserne er ca. priser, da meget af det er omregnet, da vi har udgifter i både danske og svenske kroner.

Faste udgifter:

Hus:

Afbetaling på huslån: 6.080 kroner

Forsikring: 417 kroner

Diverse afgifter (affald, skorstensfejer, septiktank): 223 kroner

El (vi har jordvarme og egen brønd, så alle afgifter til varme og vand er inkluderet i elregningen): 1.677 kroner

I alt: 8.397 kroner

Transport, fast:

Afbetaling på billån (både for nuværende og gammel bil): 2.125 kroner

Forsikring (bil + vejassistance): 494 kroner

Vægtafgift + syn: 167 kroner

Service: 524 kroner

I alt: 3.310 kroner

Transport, variabel (gennemsnitligt forbrug - afhænger af hvordan vores arbejdsdage falder sammen m.m.):

Bro: 3.034 kroner

Benzin: 3.000 kroner

Bus: 266 kroner

Tog: 690 kroner

Hotel: 3.000 kroner

I alt: 9.990 kroner

Kommunikation og underholdning:

Licens: 139 kroner

Internetabonnement: 241 kroner

Telefonabonnement - 2 stk.: 498 kroner

Netflix: 65 kroner

Audible: 120 kroner

I alt: 1.063 kroner

Kæledyr:

Kattemad: 534 kroner

Kattegrus: 80 kroner

Forsikring, katte: 256 kroner

Kaninfoder: 100 kroner

Fiskemad: 30 kroner

I alt: 1.000 kroner

Diverse lån og forsikring:

A-kasse (2 voksne): 934 kroner

I alt: 934 kroner

Renter og gebyrer:

Årligt kontogebyr, Nordea DK x 2: 33 kroner

Årligt kontogebyr, Nordea SE x 2: 20 kroner

Renter af kassekreditter: 446 kroner

I alt: 499 kroner

Andet:

Velgørenhed: 55 kroner

I alt: 55 kroner

Samlede månedlige udgifter: 25.248 kroner

Hvor er det crazy at i bruger 10.000 kr på transport!!!! Men en nødvendighed ved jeg...

Og jeg klager over vores transportforbrug :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det crazy at i bruger 10.000 kr på transport!!!! Men en nødvendighed ved jeg...

Og jeg klager over vores transportforbrug :blush

 

Det er så kun vores variable omkostninger til transport. Lagt sammen med de faste, så er vores samlede transportudgifter ca. på 13.300 på en gennemsnitlig måned. På en god måned kan de så havne nede på omkring 8.000 og på en dårlig helt oppe på 17-18.000.

 

Det er crazy ja og nej, det kan desværre ikke være anderledes lige nu. Ville ønske at det kunne, for det er jo kolossalt mange penge :( Og ubetinget den største post i vores budget herhjemme. Hold kæft hvor ville vi være rige, hvis vi bare kunne cykle på arbejde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER