Zebra

Varmt ventetøj

6 indlæg i dette emne

Hej de damer,

 

Sagen er den, at jeg FRYSER!! Normalt er jeg afhængig af uldundertøj (både langt og kort) hele vinteren igennem, men nu hvor bukserne ikke engang kan lukkes længere tillader det ikke ligefrem meget plads til ekstra lag og desuden synes jeg ikke det er spor rart med for mange elastikker om maven der strammer.

Jeg har forgæves forsøgt at søge efter uldundertøj til gravide, men falder mest over uldundertøj til børn.

 

Jeg er kun i uge 14, så jeg er ikke så stor endnu, men problemet bliver jo ligesom kun værre for hver dag der går ;-)

 

Så kære medsøstre, hvad gør i for at holde varmen i denne kolde tid?

 

Bedste hilsner

Eva

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er 35+5 og bruger stadig mit alm skiundertøj, evt en stærrelse større.

Bruger en alm varm vinterfrakke i str M, jeg er normalt en S og det går fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du ikke er længere, kan du så ikke bruge normale uldstrømpebukser i et eller to numre større? Da jeg ikke var længere henne kunne jeg godt holde ud at bruge normale strømpebukser.

Ellers tænker jeg tykt strikket sjal, tykke strømper og andet tilbehør i stedet?

 

 

Jeg er 35+5 og bruger stadig mit alm skiundertøj, evt en stærrelse større.
Bruger en alm varm vinterfrakke i str M, jeg er normalt en S og det går fint :)

 

Det lyder vildt du kan det :) Jeg er 29+3 og jeg kan kun holde ud at have ventebukser på. Jeg bruger også en normal jakke, men det er begrænset hvor længe jeg kan det endnu, tror desværre ikke den holder til hele vinteren :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du ikke er længere, kan du så ikke bruge normale uldstrømpebukser i et eller to numre større? Da jeg ikke var længere henne kunne jeg godt holde ud at bruge normale strømpebukser.

Ellers tænker jeg tykt strikket sjal, tykke strømper og andet tilbehør i stedet?

Det lyder vildt du kan det :) Jeg er 29+3 og jeg kan kun holde ud at have ventebukser på. Jeg bruger også en normal jakke, men det er begrænset hvor længe jeg kan det endnu, tror desværre ikke den holder til hele vinteren :(

Haha nej nej, jeg bruger skam også ventebukser, men har alm skiunderbukser eller strømpebukser indenunder. Sætter dem under maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha nej nej, jeg bruger skam også ventebukser, men har alm skiunderbukser eller strømpebukser indenunder. Sætter dem under maven :)

Ja, fangede godt det kun var det inderste lag du mente ;)

Men jeg kan nu heller ikke holde ud at have dem under maven - jeg brugte i starten også bare normale strømpebukser (under kjoler), men de er fuldstændig no-go nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte uldstrømpebukser i to størrelser større end normalt til sidst i graviditeten sidst. Dem bruger jeg også igen nu, i starten af 2.trimester denne gang, og så satser jeg på det snart bliver varmere så jeg ikke har det problem. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER