Guest

At få Kroppen tilbage.

64 indlæg i dette emne

Man må også gå :)

De fleste af mine 60 km bliver trilleture med barnevognen. Jeg har logget de første 2 km i formiddag ;)

Det er virkelig smart med Endomondo. Man starter den bare, når man begynder at gå og så tæller den selv sammen og ned inde på udfordringen :)

Hvad hedder den udfordring præcis? Den vil jeg gerne være med på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad hedder den udfordring præcis? Den vil jeg gerne være med på :)

Jeg kunne ikke få det til at virke fra telefonen.

Der er et link i Facebookeventet. Tryk på det fra laptop og log ind på endomondo og så kører det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hoppet med på udfordringen på Endomondo. Måske det kan motivere til at komme af sted med barnevognen lidt mere selvom det er koldt - det vil hunden også sætte pris på ;)

Vi lagde ud her til formiddag med barnevogn, hund og 3 årig. 680 meter gik vi, for brrrrr det var koldt, så vi skyndte os hjem i varmen igen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet - jeg fandt ud af det.

 

Men jeg har lige klaret mine første 4,1 km af udfordringen. Hold bøtte, det er iskoldt derude. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil I sige hvad I hedder på Endomondo, så jeg kan følge Jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil I sige hvad I hedder på Endomondo, så jeg kan følge Jer?

Hedder bare Emilia - vidste ikke man kunne følge hinanden-- hehe bruger det kun til at tracke mig selv med, indtil nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil I sige hvad I hedder på Endomondo, så jeg kan følge Jer?

 

Jeg har tilføjet dig på endomondo (vist nok) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brrr, har totalt kolde lår, men en planlagt tur på 2 km med barnevogn blev til 3 km :yay Det var først da jeg kom hjem jeg fandt ud af, hvor meget, jeg frøs :lol Nu belønner jeg mig selv med en flødebolle, der lå helt ensom tilbage i pakken ;)

Jeg kan ikke finde ud af at tilføje andre end Facebook-venner på Endomondo, og vil ikke have mit fulde navn på forum, men vil godt sende det i en pb, hvis nogle vil tilføje mig på Endomondo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan konstatere, at jeg har fået slettet min endomondo app :blush så er spørgsmålet, om jeg har lyst til at geninstallere den, eller om det bare ville være deprimerende :rolleyes Hold nu op der er koldt derude :o :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brrr, har totalt kolde lår, men en planlagt tur på 2 km med barnevogn blev til 3 km :yay Det var først da jeg kom hjem jeg fandt ud af, hvor meget, jeg frøs :lol Nu belønner jeg mig selv med en flødebolle, der lå helt ensom tilbage i pakken ;)

Jeg kan ikke finde ud af at tilføje andre end Facebook-venner på Endomondo, og vil ikke have mit fulde navn på forum, men vil godt sende det i en pb, hvis nogle vil tilføje mig på Endomondo :)

Samme tanke jeg havde:)

Og ja, det er hysterisk koldt derude og blæser jo halvanden pelikan. Så godt gået.

Jeg har rundet de 7,8 km i dag, så skal oppe mig lidt. Men det vejr dér...ikke just indbydende til en hygge-gåtur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tilføjet dig på endomondo (vist nok) :)

Jep. Jeg har accepteret, men kan stadig ikke se dig på telefonen. Kan du se mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3,1 km - brrrr!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Jeg har accepteret, men kan stadig ikke se dig på telefonen. Kan du se mig?

Næh. Den app er da ikke i fuldt vigør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh. Den app er da ikke i fuldt vigør...

Nu kan jeg se dig. Man skal åbenbart til en computer, for at acceptere venneadmodninger :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, jeg har travet rundt i op mod et par timer i dag - men jeg har ikke fået reinstalleret app, så jeg har ikke distance på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det egentlig til med jeres maveskind? Jeg synes, at mit er noooooooget sløvere til at sig trukket ordentlig sammen denne gang <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det egentlig til med jeres maveskind? Jeg synes, at mit er noooooooget sløvere til at sig trukket ordentlig sammen denne gang <_<

 

Sløjt. Bare sløjt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det egentlig til med jeres maveskind? Jeg synes, at mit er noooooooget sløvere til at sig trukket ordentlig sammen denne gang <_<

Maveskindet har det fint - det er fedtdepoterne på indersiden, der er min primære udfordring :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maveskindet har det fint - det er fedtdepoterne på indersiden, der er min primære udfordring :p

:lol men dem kan man sq da gøre noget ved :p Det er være med minus-elastisk flap :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

500g fra førvægt - og et max-krøllet maveskind :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jeres Endomondo udfordring? Jeg er nu endelig halvvejs (30,7 km) men vi er jo også nogle dage over halvvejs i måneden :lol

Men det betyder virkelig noget at have den udfordring, for uden den havde jeg gået mindre, og f.eks ikke gået godt 4 km i dag for første gang, fordi jeg ved turen i morgen bliver kort ;)

Jeg håber jeg lige kan nå de 60 km, men det bliver knebent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jeres Endomondo udfordring? Jeg er nu endelig halvvejs (30,7 km) men vi er jo også nogle dage over halvvejs i måneden :lol

Men det betyder virkelig noget at have den udfordring, for uden den havde jeg gået mindre, og f.eks ikke gået godt 4 km i dag for første gang, fordi jeg ved turen i morgen bliver kort ;)

Jeg håber jeg lige kan nå de 60 km, men det bliver knebent :)

Jeg er lidt bagud. Bilder mig ind at det blir bedre efter eksamen på fredag, måske i kombi med lidt mindre blæsevejr:) men jeg er også ret vild med udfordringen og vil gerne fortsætte i februar.

Hvis I har lyst kunne vi jo oppe den til 70 km i feb og lave en BK-udfordring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt bagud. Bilder mig ind at det blir bedre efter eksamen på fredag, måske i kombi med lidt mindre blæsevejr:) men jeg er også ret vild med udfordringen og vil gerne fortsætte i februar.

Hvis I har lyst kunne vi jo oppe den til 70 km i feb og lave en BK-udfordring?

Jeg vil også godt fortsætte i februar, men 70 km, puuha ;) Godt der er 29 dage i februar i år :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt bagud. Bilder mig ind at det blir bedre efter eksamen på fredag, måske i kombi med lidt mindre blæsevejr:) men jeg er også ret vild med udfordringen og vil gerne fortsætte i februar.

Hvis I har lyst kunne vi jo oppe den til 70 km i feb og lave en BK-udfordring?

Hehe, jeg skal lige have lægens dom over min fod og have mit gps-ur til at virke - så skal jeg melde ind, om jeg er med eller bare hepper ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også godt fortsætte i februar, men 70 km, puuha ;) Godt der er 29 dage i februar i år :lol

Haha :D Når nu der er 29 dage i februar, så vil jeg godt være med :P

Jeg har vist lige rundet 40 km denne måned og har planer om at gå hjem fra Lyngby i dag, så 3,5 km på kontoen om et par timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER