Guest

At få Kroppen tilbage.

64 indlæg i dette emne

Er på 65km nu men også inkl løb:) synes det hurtigt løber op når man skal hente i institution hver dag, til mødregruppe, ud og handle etc :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er på 65km nu men også inkl løb:) synes det hurtigt løber op når man skal hente i institution hver dag, til mødregruppe, ud og handle etc :)

 

Vi bor på landet, så derfor foregår alt den slags i bil, desværre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor på landet, så derfor foregår alt den slags i bil, desværre ;)

Ja det kan jeg godt forstå! Ser det heller ikke som en konkurrence men gør det for mig selv for at se hvor meget jeg får gået om dagen :) men bare man får rørt sig lidt er det jo super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt forstå! Ser det heller ikke som en konkurrence men gør det for mig selv for at se hvor meget jeg får gået om dagen :) men bare man får rørt sig lidt er det jo super :)

Jeg gør det også kun for at motivere mig selv til at komme ud at gå eller gå længere end planlagt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

70,4 km i alt - afsluttet med 5,3 km løb i dag. I did it! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

70,4 km i alt - afsluttet med 5,3 km løb i dag. I did it! :yay

Sejt! :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, dagens mislykkede forsøg på spiraloplægning bød da også på en test af knibe-funktion, som blev dømt i bedring og trods alt "ikke SÅ dårlig igen' :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, dagens mislykkede forsøg på spiraloplægning bød da også på en test af knibe-funktion, som blev dømt i bedring og trods alt "ikke SÅ dårlig igen' :rolleyes

Hvorfor mislykkedes det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor mislykkedes det? :unsure

Hun målte et-eller-andet og var ikke helt tilfreds. Hun var 99% sikker på, at det bare handlede om, at det ikke er så længe soden, at jeg har været gravid, men det var nok til, at hun ikke turde lægge den. I stedet henviste hun til gynækolog, så der kan skannes ved oplægningen.

Den skønne sygeplejerske ved den klinik, jeg før har brugt i indre by, tryllede en tid frem til mig torsdag, og jeg ser frem til at få det overstået. Dagens forsøg gjorde dog ret ondt, og på torsdag er jeg nødt til at have Sigrid med, så processen ser jeg ikke frem til <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun målte et-eller-andet og var ikke helt tilfreds. Hun var 99% sikker på, at det bare handlede om, at det ikke er så længe soden, at jeg har været gravid, men det var nok til, at hun ikke turde lægge den. I stedet henviste hun til gynækolog, så der kan skannes ved oplægningen.

Den skønne sygeplejerske ved den klinik, jeg før har brugt i indre by, tryllede en tid frem til mig torsdag, og jeg ser frem til at få det overstået. Dagens forsøg gjorde dog ret ondt, og på torsdag er jeg nødt til at have Sigrid med, så processen ser jeg ikke frem til <_<

Huh :huh Hvad målte hun? Noget hormonelt eller?

Altså jeg fik lagt min op 11 uger efter fødslen og det gjorde det ifølge gynækologen bare nemmere for ham og mindre smertefuldt for mig (mærkede absolut intet!).

Jeg tror klart en gynækolog er at foretrække fremfor en læge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huh :huh Hvad målte hun? Noget hormonelt eller?

Altså jeg fik lagt min op 11 uger efter fødslen og det gjorde det ifølge gynækologen bare nemmere for ham og mindre smertefuldt for mig (mærkede absolut intet!).

Jeg tror klart en gynækolog er at foretrække fremfor en læge ;)

Hmm, livmoderhulen måske :chin: jeg var ikke på mit skarpeste - noget der i hvert fald gjorde, at hun ikke var helt hundrede på, om hun fik spiralen lagt rigtigt :unsure

Jeg tænker også lidt, at jeg skulle være taget ind til Thue fra starten :rolleyes Det virkede bare som noget, de burde kunne klare hos min lokale læge (der af en eller anden grund først vil lægge den minimum fire måneder efter fødslen :chin: ). Hun foreslog nogle lokale gynækologer, men nu bliver det altså, det jeg kender - så må turen til Kgs. Nytorv være lidt besværlig.

Besværligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan så supplere med, at målet ifølge min gynækolog formentlig var for langt, fordi den praktiserende læge havde stukket igennem mit kejsersnitar <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan så supplere med, at målet ifølge min gynækolog formentlig var for langt, fordi den praktiserende læge havde stukket igennem mit kejsersnitar <_<

 

Wow. Det er alligevel lidt...aha...så! Eller noget...?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow. Det er alligevel lidt...aha...så! Eller noget...?!?!

Så giver det i hvert fald mening, at det gjorde ondt... Havde måske været hensigtsmæssigt at sige av på et tidspunkt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER