skruk

Grey's hvide verden -spoilerfra slutningen sæson11

19 indlæg i dette emne

Jer der har set det, hvad tænker I om Dereks død? Nøj, jeg tudede resten af sæsonen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så mærkeligt. Han kan jo ikke bare dø. Jeg sad og græd da jeg så det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det heller ikke :boo men jeg synes det er et fedt plot at hun blev gravid den dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde desværre fået det spoilet inden, så jeg var godt klar på at det skulle ske. Men det betyder ikke, at jeg ikke tudede mig igennem de sidste afsnit. Det virker lidt mærkeligt, at der er så få af de "originale" tilbage nu. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også ked af det, men jeg har set fremad og det gør faktisk ikke noget i den nye sæson :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det heller ikke :boo men jeg synes det er et fedt plot at hun blev gravid den dag :)

Blev gravid den dag? Den er lige glippet for mig. Var det ikke det afsnit hvor hun begyndte at bløde og deres pige ringede efter en ambulance, og hun så fødte? Eller blander jeg noget sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev gravid den dag? Den er lige glippet for mig. Var det ikke det afsnit hvor hun begyndte at bløde og deres pige ringede efter en ambulance, og hun så fødte? Eller blander jeg noget sammen?

Det er rigtigt. Den morgen Derek døde aftalte de at de ville have et barn mere. Sådan ret spontant. De har så åbenbart ramt plet :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde desværre fået det spoilet inden, så jeg var godt klar på at det skulle ske. Men det betyder ikke, at jeg ikke tudede mig igennem de sidste afsnit. Det virker lidt mærkeligt, at der er så få af de "originale" tilbage nu.

Jeg vidste også han døde i sæsonen, men ikke hvornår :( ja, der er godt nok ikke mange tilbage :unsure karev, webber, Bailey, Meredith og Callie. Har jeg glemt nogen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtigt. Den morgen Derek døde aftalte de at de ville have et barn mere. Sådan ret spontant. De har så åbenbart ramt plet :D

:D nemlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste også han døde i sæsonen, men ikke hvornår :( ja, der er godt nok ikke mange tilbage :unsure karev, webber, Bailey, Meredith og Callie. Har jeg glemt nogen?

Richard :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Richard :)

Ja, webber :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, webber :P

 

Haha, true. Læste lige hurtigt nok. Så tror jeg du har dem alle med :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, true. Læste lige hurtigt nok. Så tror jeg du har dem alle med :D

Det er lidt vildt, havde troet at Yang og Dereks mor i det mindste kom til begravelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt vildt, havde troet at Yang og Dereks mor i det mindste kom til begravelsen

 

Jeg tror jeg havde for mange tårer i øjnene til at se hvem der var der og hvem der ikke var der. Yang har jo slet ikke været med i hele sæsonen (så vidt jeg husker) så det virker lidt om om hun har sagt helt farvel til serien, og derfor ikke lige træder ind i et afsnit eller 2. 

 

Synes til gengæld godt om at Dereks søster er kommet med. Hende har jeg altid godt kunne lide :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtigt. Den morgen Derek døde aftalte de at de ville have et barn mere. Sådan ret spontant. De har så åbenbart ramt plet :D

Ej, det kan jeg overhovedet ikke huske :D hvornår er det så hun begynder at bløde og det der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det kan jeg overhovedet ikke huske :D hvornår er det så hun begynder at bløde og det der?

Da hun gik i fødsel. De lavede et afsnit, hvor man sprang ret meget i tiden, så det passede med de 9 måneders tid efter han døde, og så så man hende til sidst i afsnittet sige godnat til Zola med stor mave på, og i afsnittet efter (mener jeg) fødte hun. Jeg kan ikke huske præcist hvilke afsnit, jeg har binget en del, så de er ikke så adskilte i min hukommelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afsindig trist. Jeg så sæsonen færdig men har faktisk ikke lyst til at se næste sæson. Det er jo mord ligefrem, at lade Derek dø, syns det er virkelig strengt! 

 

Og så var alting lidt mærkeligt, hvorfor så man ikke hans familie og hans ex kone, top dramatisk at Meredith bare "forsvandt". Men ja god krølle med en baby, bare... mærkeligt syns jeg.

 

Jeg troede helt ærligt Karev ville smutte. Han blir da ved med at lave det der nu går jeg nummer, og så komme tilbage alligevel. 

 

Er der nogen der kan gi teasers på næste sæson? Hvorfor bør vi der har set alt op til der se den? Jeg har i flere år troet at nu ville de da stoppe, især der hvor Yang rejste væk og det så ud som om alle var i opbrud. But no, åbenbart slutter det aldrig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den næste sæson skal i se ! Den er også god. Jeg ser det på watchseries.ag der kan man se alle afsnit af stort set alle serier, når de har haft premiere i USA, dvs dagen efter. Jeg har set første halvdel af næste sæson, men nu er der lige pause midt i sæsonen. Det begynder nok igen til januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var overbevist om, at serien ville stoppe for good med sæson 11! Jeg var meget overrasket over den fortsatte.

Jeg har kun set første afsnit af sæson 12, men umiddelbart virker det helt okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER