SiljesMor

December testere ❤

87 indlæg i dette emne

Hei, jeg tester mellem 23 og 27 :unsure

Er ganske usikker, da jeg akkurat hadde en SA, men det sies jo at man er ekstra fruktbar etter en abort, så krysser fingrene.. :) Ser ut som ægløsningsteste er positiv idag, noe jeg trodde den var for en og en halv uke siden.. Wellwell..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hei, jeg tester mellem 16 og 20..  :unsure

Er ganske usikker, da jeg akkurat hadde en SA, men det sies jo at man er ekstra fruktbar etter en abort, så krysser fingrene.. :)

 

:kram2 Det håber jeg, er sandt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Det håber jeg, er sandt.

Det hadde jo vert hyggelig å komme i samme gruppe igjenn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en blodprøve d.22. december (første IVF behandling)... og håber virkelig på et julemirakel!!!!  :stork  :stork

Er der nogen af jer, der har erfaring med en specifik kost etc., der hjælper på at holde på "guldklumpen"? Så del endelig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en blodprøve d.22. december (første IVF behandling)... og håber virkelig på et julemirakel!!!!  :stork  :stork

Er der nogen af jer, der har erfaring med en specifik kost etc., der hjælper på at holde på "guldklumpen"? Så del endelig :D

Vi skal have en blodprøve d.22. december (første IVF behandling)... og håber virkelig på et julemirakel!!!!  :stork  :stork

Er der nogen af jer, der har erfaring med en specifik kost etc., der hjælper på at holde på "guldklumpen"? Så del endelig :D

Det er ikke en kost, men har i prøvet fructus femina?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke en kost, men har i prøvet fructus femina?

 

Nej, har godt hørt/læst om det, men klinikken vil ikke have, at man tager andet end den normale medicin. Så tør ikke gøre andet.

Tænkte mere i deciderede kost/diæter, der skulle være ekstra gode, mens man venter på blodprøven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en blodprøve d.22. december (første IVF behandling)... og håber virkelig på et julemirakel!!!! :stork :stork

Er der nogen af jer, der har erfaring med en specifik kost etc., der hjælper på at holde på "guldklumpen"? Så del endelig :D

Jeg anbefaler alltid LCHF, det er det som har hjulpet meg tilbake til en noenlunde syklus, og lchf + akupunktur + Fructus Femina var det som hjalp meg å bli gravid. Jeg mistet, men det tror jeg er av helt andre grunner..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg anbefaler alltid LCHF, det er det som har hjulpet meg tilbake til en noenlunde syklus, og lchf + akupunktur + Fructus Femina var det som hjalp meg å bli gravid. Jeg mistet, men det tror jeg er av helt andre grunner.. Fructus Femina er et fantastisk produkt! Det er akupunktur også.. LCHF kosten har gitt meg et helt nytt liv, så det anbefaler jeg virkelig!!! ☺

 

Ah ok. LCHF tror jeg dog, er ret svær, da jeg er vegetar :P

Jeg har dog heller ikke PCO, har en helt normal cyklus og er normalvægtig. Det er desværre min mand, der har svømmere, der ikke er så stærke.

Men det er de super fedt, at det har gjort så meget for dig. Så skal du nok bare lige prøve en gang til? Der er jo "kun" omkring 30-40% chance for succes med behandling pr. gang jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg anbefaler alltid LCHF, det er det som har hjulpet meg tilbake til en noenlunde syklus, og lchf + akupunktur + Fructus Femina var det som hjalp meg å bli gravid. Jeg mistet, men det tror jeg er av helt andre grunner.. Fructus Femina er et fantastisk produkt! Det er akupunktur også.. LCHF kosten har gitt meg et helt nytt liv, så det anbefaler jeg virkelig!!! ☺

 

- netop derfor tør jeg heller ikke håbe alt for meget, selvom det er svært, da det kun er vores første IVF.

Det ville dog være det skønneste nogensinde, hvis der er "bid" på krogen  :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah ok. LCHF tror jeg dog, er ret svær, da jeg er vegetar :P

Jeg har dog heller ikke PCO, har en helt normal cyklus og er normalvægtig. Det er desværre min mand, der har svømmere, der ikke er så stærke.

Men det er de super fedt, at det har gjort så meget for dig. Så skal du nok bare lige prøve en gang til? Der er jo "kun" omkring 30-40% chance for succes med behandling pr. gang jo :)

 

Det høres jo ut som om du spiser sundt, ser ingen grunn til å endre på det.. :) 

 

- netop derfor tør jeg heller ikke håbe alt for meget, selvom det er svært, da det kun er vores første IVF.

Det ville dog være det skønneste nogensinde, hvis der er "bid" på krogen  :bed

 

Jeg anbefaler Fructus Femina isåfall, det tok jeg denne syklusen jeg blev gravid.. :) (Jeg har SVÆRT liten sjans for å bli gravid, har vert igjennom 3 IVF forsøk for mange år siden, med min forrige kjæreste, blev gravid på første forsøk, men mistet pga en skillevegg der det hadde festet seg, i skilleveggen er det ikke god nok blodtilførsel til å gjennomføre graviditeten..) 

Fructus Femina tykner slimhindene, og gjør det nemmere å feste seg, og holde på det. :) 

 

Krysser fingrene for deg, vet hvordan IVF er/kan være.. :) 

 

 

Knus herfra  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det høres jo ut som om du spiser sundt, ser ingen grunn til å endre på det.. :)

 

 

Jeg anbefaler Fructus Femina isåfall, det tok jeg denne syklusen jeg blev gravid.. :) (Jeg har SVÆRT liten sjans for å bli gravid, har vert igjennom 3 IVF forsøk for mange år siden, med min forrige kjæreste, blev gravid på første forsøk, men mistet pga en skillevegg der det hadde festet seg, i skilleveggen er det ikke god nok blodtilførsel til å gjennomføre graviditeten..) 

Fructus Femina tykner slimhindene, og gjør det nemmere å feste seg, og holde på det. :)

 

Krysser fingrene for deg, vet hvordan IVF er/kan være.. :)

 

 

Knus herfra  :loveshower

 

Mange tak. Vi har også været i gang længe, mest pga. rigtig meget ventetid efter IUI.

Så med alt med, har vi prøvet i omkring 2 1/2 år ca.

 

Det kunne være så smuk en julegave, hvis den første IVF blev til en sund lille guldklump <3

Man har jo lov at drømme <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak. Vi har også været i gang længe, mest pga. rigtig meget ventetid efter IUI.

Så med alt med, har vi prøvet i omkring 2 1/2 år ca.

Det kunne være så smuk en julegave, hvis den første IVF blev til en sund lille guldklump <3

Man har jo lov at drømme <3

Jeg tror det har klaffet for jer! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det har klaffet for jer! ❤

 

Hope so- tak <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det har klaffet for jer! ❤

 

Kan ikke overskue, at vi ikke ved noget før om 12 dage... !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke overskue, at vi ikke ved noget før om 12 dage... !!!

Jeg trodde jo jeg hadde ægløsning mandag for en og en halv uke siden.. Så jeg var SÅ klar for å teste nå til uken som kommer.... :)  

Men siden jeg hadde en SA nå i November, så blev jeg litt usikker på det hele, så jeg har bare fortsatt å teste for ægløsning, DET er jeg SÅ glad for, for idag var den nesten helt positiv..All tidligere testing sier at den så er positiv imorgen....  Men det vil jo også si at jeg begynder HEEEEEELT på nytt igjenn, og må vente ca 14 dager før testing!  :blink  Skitt altså! Men men, krysser fingre å tær, og ikke ben..!!! haha..  :hump  

Råder deg til å IKKE begynne å teste før tiden, man bliiiiiiiiir så skuffet om den er negativ, å så begynder alle tankene! Da er det bedre å bare bite tennene sammen. (selv om det er selvfølgelig mange som tester positivt tidlig altså) 

 

:bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg trodde jo jeg hadde ægløsning mandag for en og en halv uke siden.. Så jeg var SÅ klar for å teste nå til uken som kommer.... :)  

Men siden jeg hadde en SA nå i November, så blev jeg litt usikker på det hele, så jeg har bare fortsatt å teste for ægløsning, DET er jeg SÅ glad for, for idag var den nesten helt positiv..All tidligere testing sier at den så er positiv imorgen....  Men det vil jo også si at jeg begynder HEEEEEELT på nytt igjenn, og må vente ca 14 dager før testing!  :blink  Skitt altså! Men men, krysser fingre å tær, og ikke ben..!!! haha..  :hump  

Råder deg til å IKKE begynne å teste før tiden, man bliiiiiiiiir så skuffet om den er negativ, å så begynder alle tankene! Da er det bedre å bare bite tennene sammen. (selv om det er selvfølgelig mange som tester positivt tidlig altså) 

 

:bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd

 

Har ikke tænkt mig at teste før, men det er bare så lang tid, man skal vente! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mens til mig

Å, det var dumt! Håper i lykkes snart! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal insemineres for 3. gang i morgen. Så jeg håber på en drømmestart på det nye år og vil gerne på d. 30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal insemineres for 3. gang i morgen. Så jeg håber på en drømmestart på det nye år og vil gerne på d. 30.

Spennende! Lykke til! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal insemineres for 3. gang i morgen. Så jeg håber på en drømmestart på det nye år og vil gerne på d. 30.

 

Held og lykke til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej piger.

Jeg er ny her inde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.

Jeg er ny her inde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER