Camillat

Hama perler 3 aar...?

20 indlæg i dette emne

Hvilke hamaperler bruger jeres 3-aarige gerne? 

 

Noah har ikke hfat Hama-perler endnu, men jeg vil oenske dem og saa koeber jeg lidt med hjem, naar vi er i Danmark. Men om jeg skal koebe midi eller maxi til at starte med eller begge dele, saa vi kan proeve os lidt frem? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Er der flere slags? :blink

Anna har dem man laver perleplader med :unsure Hun brugte dem i sommer, men det er indenfor de sidste 2 mdr de er blevet virkelig populære. Nuj, hvor har hun lavet mange perleplader!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W har de store, for vi startede med at bruge dem for lang tid siden.

Skulle jeg købe nye nu, vil jeg købe de alm Midi perler :) (som også er dem Susannes Anna bruger, jeg har set billeder ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille bruger maxi :)

Men det er kun fordi det er dem vi har, og tænker de bare skal bruges jo.

Tror ikke hun har tålmodigheden til de små endnu dog.. Men hun gider generelt ikke rigtig perleplader med mig mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har brugt begge dele, jeg tror hun primært brugte maxi da hun var tre år, men jeg kan simpelthen ikke huske det.

Jeg tror dog jeg ville købe midi, de er sjovere i længere tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har maxi perler og Marius gider dem ikke. Eller jo hvis han får lov til at få sin gravemaskine til at grave i kassen og læsse dem over på en lastbil :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har begge dele og bruger dem på skift :)

Som 3-årig brugte hun maxi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C bruger medi perler. De store gider hun ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Edith bruger midi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger de dee almindelige :) mener det er MIDI? Dem fik hun i 2 års gave og har altid kunne finde ud af dem så ville ikke købe maxi til en treårig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna skifter lidt mellem maxi og midi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skulle ud og investere i et "start sæt" ville jeg købe MIDI :)

I øvrigt, gider Camille kun plader der har form som noget.

En ulempe ved de store, er at der kun er store plader - det tager flere timer for Camille at lave en perleplade, fordi hun skal alt muligt andet i mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, der er dlete meninger, kan jeg hoere. Noah vil nok ogsaa allerhelst bruge dem som laessegods ;) 

 

Men jeg har set et saet med bilplader MAXI og saa tror jeg, at jeg koeber det i Danmark og maaske saa oensker midi til ham...Saa kan han maaske nemmere fange interesse. Men han er god til at dimse. Well, det maa jo komme an paa en proeve saa. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, der er dlete meninger, kan jeg hoere. Noah vil nok ogsaa allerhelst bruge dem som laessegods ;)

Men jeg har set et saet med bilplader MAXI og saa tror jeg, at jeg koeber det i Danmark og maaske saa oensker midi til ham...Saa kan han maaske nemmere fange interesse. Men han er god til at dimse. Well, det maa jo komme an paa en proeve saa.

W eeeeelsker pladen som er en bil ;) men han har ikke tålmodighed til at fylde den ud. Vi samler bare lidt, piller af, samler lidt, piller af, samler lidt, piller af og når han så bliver VILD, så stopper vi bare den leg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W eeeeelsker pladen som er en bil ;) men han har ikke tålmodighed til at fylde den ud. Vi samler bare lidt, piller af, samler lidt, piller af, samler lidt, piller af og når han så bliver VILD, så stopper vi bare den leg ;)

 

Lidt som jeg forestiller mig det... Krydret med "selv" og en lille koncentreret mund, der enten spidser til eller har en tunge lidt ude ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W eeeeelsker pladen som er en bil ;) men han har ikke tålmodighed til at fylde den ud. Vi samler bare lidt, piller af, samler lidt, piller af, samler lidt, piller af og når han så bliver VILD, så stopper vi bare den leg ;)

Sådan er det også herhjemme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skulle ud og investere i et "start sæt" ville jeg købe MIDI :)

I øvrigt, gider Camille kun plader der har form som noget.

En ulempe ved de store, er at der kun er store plader - det tager flere timer for Camille at lave en perleplade, fordi hun skal alt muligt andet i mens.

Øh? Her går det meget hurtigere med MAXI, uden at jeg har talt efter så vil jeg da mene der er færre perler på en MAXI plade end for MIDI?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh? Her går det meget hurtigere med MAXI, uden at jeg har talt efter så vil jeg da mene der er færre perler på en MAXI plade end for MIDI?

 

Maaske fordi de er stoerre? Jeg har jo ikke hverken eller, men jeg vil i hvert fald anskaffe os lidt af begge dele.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maaske fordi de er stoerre? Jeg har jo ikke hverken eller, men jeg vil i hvert fald anskaffe os lidt af begge dele....

Lige præcis fordi de er større. Og nemmere at arbejde med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER