Posted November 10, 2015 Vi snakker selvfølgelig navne og vi har 2 navne til en pige, men vi er ret uenige i et drengenavn. Jeg er helt vild med Benjamin :kuller men det siger N nej til! Vi ved at han skal hedde Jan til mellemnavn efter N 's far. Så ****** Jan Schou Ellekilde Så det skal passe til det :chin: Vi har i øvrigt kun haft Sebastian oppe og vende men det er blevet til et nej.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2015 Det første jeg tænkte var Patrick, men det bunder ud i at jeg er en fodboldtosse og ved at fc Nordsjælland har en spiller som hedder Patrick Jan ;) Men derudover synes jeg godt nok at det er svært :) Andreas Jan Magnus Jan Viktor Jan Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2015 Det første jeg tænkte var Patrick, men det bunder ud i at jeg er en fodboldtosse og ved at fc Nordsjælland har en spiller som hedder Patrick Jan ;) Men derudover synes jeg godt nok at det er svært :) Andreas Jan Magnus Jan Viktor Jan Altså Jan skal ikke siges sammen med navnet :) Jeg synes også at Andreas er sødt, men det var en gymnasie sweetheart som N kender til, så det er nok et nej :lolhit Magnus åh ja i love it! Det ryger på listen. En Viktor har vi i familien, og Patrick klinger ikke i mine ører, det er lidt for hårdt at udtale sig jeg ville ikke bryde mig om at hans kælenavn ville være pat eller palle :blush Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2015 Ahhh så bliver det straks nemmere ;) Så skyder jeg lige frit fra leveren Mathias Thomas Simon Jeppe Frederik Elliott Emil Silas Thorbjørn Villads Toke Rasmus Felix Martin Mikkel William Valdemar Johan Carl og nu må jeg vidst hellere se om dynen vil spise mig :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2015 Cornelius Christoffer Alexander Konrad Laurits Nicolaj Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2015 Vi havde også Benjamin på vores drenge liste og derudover: Oliver Christopher Christian Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Jeg synes Bertram er sådan et dejligt navn og det minder mig en del om Benjamin :) (han kunne selvfølgelig også have Bengt, sammen med Jan, så har du det da næsten. Bengt-Jan-min :lol) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Jeg har altid blandet navnene Jonathan og Benjamin sammen. Ved ikke hvorfor :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Jeg synes Bertram er sådan et dejligt navn og det minder mig en del om Benjamin :) (han kunne selvfølgelig også have Bengt, sammen med Jan, så har du det da næsten. Bengt-Jan-min :lol) Hahaha :lol gad vide om det er et godkendt navn? :chin: Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Nicholas er så fint :) Min kæreste hedder jo Nichlas, så jeg tror at det bliver for tæt :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Min kæreste hedder jo Nichlas, så jeg tror at det bliver for tæt :D Nicklas Bendtners søn hedder Nicholas :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Er du nu helt sikker på at du vil bruge Bendtner som et eksempel på normalitet? :LOL :LOL :LOL Just saying :p :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Jeg tænker i skal ud i nogle af de lidt længere navne. Alexander Sebastian Valdemar Cornelius Elliot Emanuel Jonathan Julius Kristoffer Nathaniel Valentin Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Min kæreste hedder jo Nichlas, så jeg tror at det bliver for tæt :D Nåh ja... Min eks hedder også Nichlas, så min mand er heller ikke videre vild med Nicholas.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Ej hvor er i gode! :yay Jeg skal helt klart foreslå et par stykker :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Nåh ja... Min eks hedder også Nichlas, så min mand er heller ikke videre vild med Nicholas.... Bare med ekskærester og eksvenner +de irriterende kendte i fjernsynet, så er der så mange gode navne der er udelukket :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Bare med ekskærester og eksvenner +de irriterende kendte i fjernsynet, så er der så mange gode navne der er udelukket :( Eller hvis man begge har arbejdet med børn i mange år. Jøsses så er der alt for mange associationer Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Eller hvis man begge har arbejdet med børn i mange år. Jøsses så er der alt for mange associationer Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Nicklas Bendtners søn hedder Nicholas :DDet er satme dumt, altså! :rolleyes Jeg har i mange år drømt om en Jonathan :wub Heldigvis blev det aldrig aktuelt, for Søren var på ingen måde med på den ide :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2015 Eller hvis man begge har arbejdet med børn i mange år. Jøsses så er der alt for mange associationer Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2015 Nu valgte vi jo Benjamin til vores dreng :wub men vores andet valg var Jonathan. Derudover er jeg ret vild med Leander, men det faldt ikke i mandens smag :rolleyes Men jeg er enig med tsecret - i skal ud i længere navne :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2015 Nu valgte vi jo Benjamin til vores dreng :wub men vores andet valg var Jonathan. Derudover er jeg ret vild med Leander, men det faldt ikke i mandens smag :rolleyes Men jeg er enig med tsecret - i skal ud i længere navne :) Lidt off-topic (sorry ts), men spændende at se, hvad det andet navn var, det har jeg egentlig været lidt nysgerrig efter :) Begge super søde navne :) Hvornår bestemte I jer så egentlig for, om han var det ene eller det andet, var det først da I sad med ham i armene? (EDIT: og så havde du lige forinden endelig fået lavet din mor tråd - yay :yay - så nu har jeg spurgt dig der i stedet :) ) Mere on-topic, så ville jeg helt sikkert også vælge et længere fornavn, når mellemnavnet er så kort :) Ikke nødvendigvis langt-langt, men i hvert fald et med mere end en stavelse. Share this post Link to post Share on other sites