MissingLink

X-faktor

102 indlæg i dette emne

også jeg, men så har Pernille ingen tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

også jeg, men så har Pernille ingen tilbage.

Bare Bad Luck hvis det er ;) :P

Synes bestemt Anne Louise er en bedre sanger- synes bare ikke hendes sangvalg har været heldige- desværre <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber PAT eller BAB ryger næste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber PAT eller BAB ryger næste gang

Meget enig :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg personligt synes det var helt på sin plads at tvillingerne røg hjem, jeg synes ikke de har lavet en eneste performance, hvor jeg har tænkt det har været vinderpotentiale :)

Anne Louise derimod har jeg hepper på fra dag ét, da jeg synes hun har en helt fantastisk stemme, men sangen i går var ikke god for hende... Men tror desværre hun ryger næste gang.. Det er nok ikke helt forkert at det er Babou og Sarah der står i finalen med så enten Patricia eller Anne Louise og hvis de to ryger i farezonen på fredag, tror jeg Blachman stemmer Patricia videre - desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg personligt synes det var helt på sin plads at tvillingerne røg hjem, jeg synes ikke de har lavet en eneste performance, hvor jeg har tænkt det har været vinderpotentiale :)

Anne Louise derimod har jeg hepper på fra dag ét, da jeg synes hun har en helt fantastisk stemme, men sangen i går var ikke god for hende... Men tror desværre hun ryger næste gang.. Det er nok ikke helt forkert at det er Babou og Sarah der står i finalen med så enten Patricia eller Anne Louise og hvis de to ryger i farezonen på fredag, tror jeg Blachman stemmer Patricia videre - desværre :(

jeg tror, hvis jeg skal være helt ærlig, at Anne Louise ville have bedre af at ryge ud næste gang, og så arbejde selvstændigt sammen med Blackmann, som han gjorde med Heidi, der var med i første sæsson.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, Annelouise levede aftenens svageste præstation. Hun sang godt, men jeg er helt enig med Cutfathers kommentar om, at hun ikke rørte en overhovedet. Så set ud fra deltagernes præstation i går, skulle Annelouise have været sendt hjem. Men nu valgte Cutfather at se på de samlede præstationer og derfor røg Trine og Rikke ud - desværre synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annelouise ødelagde den sang fuldstændigt desværre. Hun er ellers go. Tvillingerne var gode i går og sidste gang. Men de vækker ikke noget i mig.

Babou var ok og sarah var ok.

Pat skal bare væk, det har hun skullet længe. Hun virker ekstremt falsk. Jeg kunne godt høre i går at hun sang bedre end hun plejer og det var en flot start. Men jeg kan ikke tåle at se og høre på hende.

Min klare favorit er Sarah og jeg håber hun får noget der passer bedre til hende næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror, hvis jeg skal være helt ærlig, at Anne Louise ville have bedre af at ryge ud næste gang, og så arbejde selvstændigt sammen med Blackmann, som han gjorde med Heidi, der var med i første sæsson.

Det kan du godt have ret i :) Der er også bare et eller andet ved hendes personlighed jeg er helt vild med..

Men jeg giver også jer andre ret i,at det var et frygteligt sangvalg til hende. Det er kun Sinead´O Connor der formår at synge den sang så perfekt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er i klar til endnu en omgang???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps! Der går ikke længe før vi er at finde foran computeren i Daniels musikrum (længere historie.. har ikke haft fjernsyn i stuen i en måneds tid nu... længe leve Boxer - NOT!) Denligt det kan streames fra dr.dk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg også klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kunne godt lide Babous præstation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu også at babou går vilder denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

go go go Anne Louise også selvom jeg bedre kan lide orginalen af Sweet child of mine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Babou skal ud :rolleyes

Synes nemlig blackmann har ret i, det Han siger om Babou ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fantastisk sangvalg til Sara... LOVE IT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fantastisk sangvalg til Sara... LOVE IT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var super sang-valg :glad

Jeg synes stadig hun er værd at se på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj jeg synes babou var elendig!! Elsker ellers den sang.

Sarah og annlouise fyrede den tilgengæld helt vildt af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er så stadig ikke så vild med Patricia...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg KAN med min bedste vilje ikke synes andet, end at Pat bare er irriterende at høre og se på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er så stadig ikke så vild med Patricia...

Heller ikke her... Det så nærmest ud som om hun havde hold i nakken fordi hun var så stiv i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER