Besvaret March 10, 2016 Kom igen, når din dreng har givet en af de andre en lige højre :whistling At tegne er da ret uskyldigt, han har jo bare ikke vidst/husket at det må man ikke. :kram Eller når din dreng kalder den ældre dame i (den meget fyldte) elevator for "din fucking lort" :blink Ikke et af mine mest stolte øjeblikke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Valdemar dog :O :D Ej jeg synes altså at det er pinligt :Blush Jeg tror ikke det var ondt ment ;) (initiativ til legeslåskamp, hvor man liiiige glemte at spørge først) But still! :o Hehe tjaeh, mon ikke han kommer til at lave værre ting ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Eller når din dreng kalder den ældre dame i (den meget fyldte) elevator for "din fucking lort" :blink Ikke et af mine mest stolte øjeblikke ;) Oh my! Børnehavesprog <_< Her er det heldigvis oftest det forholdsvist uskyldige "Jeg slår en prut på dig!", men når det så pludselig bliver til "Jeg tisser på dig" og så "Jeg tisser på Elisabeth" og så (midt i Rema og højt) "Jeg tisser Elisabeth lige i hovedet!" såååååå synes moren, det begynder at blive pinligt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Jeg er nu mor til bøllen! Min dreng har tegnet på nogle skabe oppe i sognegården. Jeg er simpelthen så flov. Så længe han ikke moser nogen ;) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Så længe han ikke moser nogen ;) :kram2 Moser ligefrem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Noooooooo!!! Nu med 2 sløje drenge :( William er lige vågnet (Jon sidder hos ham) efter at have sovet en lille time og er helt tilstoppet, hoster og er helt ødelagt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Har puttet en dreng med feber :( Stakkels lille mus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 :kram til alle med sløje/syge børn Jeg siger det gerne igen: vi vil have forår NU!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Jeg føler mig efterhånden brugt ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 :kram til alle med sløje/syge børn Jeg siger det gerne igen: vi vil have forår NU!!! What she said! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Åh gud jeg sidder og er ved at omkomme af træthed på sofaen :( det er hårdt at være gravid og have ryddet op hele dagen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Er pissebange for skattesmæk :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Er pissebange for skattesmæk :(:ditto :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Først ødelægger Mie mine briller imorges (pilfinger), så jeg må ud og bruge 3000 på nye (øv det var ikke det de penge skulle bruges til), så mega lang dag på job og efterfølgende brillekøb der gør jeg kom alt for sent hjem = lille mor syg tumling nægter at sove. Forsøger at putte i dobbeltsengen, med resultat at tumling tumler sig ud ad seng, falder med hoved i natbord og ned på gulvet og græder helt utrøstelig. Få endelige trøstet og puttet i tremmeseng, så hun sov kl 21. Endnu ingen aftensmad fået og skal pakke til en hel weekend for mig og tumling. Som ovenikøbet også hoster, snotter og føles varm, så jeg med garanti ikke kam komme ud i weekenden og hygge med venner til planlagt event i et år :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Er pissebange for skattesmæk :( :ditto Og så lige i en måned hvor min konto i forvejen går i minus pga barselsdagpenge, feriepenge, overstået barsels kombo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Først ødelægger Mie mine briller imorges (pilfinger), så jeg må ud og bruge 3000 på nye (øv det var ikke det de penge skulle bruges til), så mega lang dag på job og efterfølgende brillekøb der gør jeg kom alt for sent hjem = lille mor syg tumling nægter at sove. Forsøger at putte i dobbeltsengen, med resultat at tumling tumler sig ud ad seng, falder med hoved i natbord og ned på gulvet og græder helt utrøstelig. Få endelige trøstet og puttet i tremmeseng, så hun sov kl 21. Endnu ingen aftensmad fået og skal pakke til en hel weekend for mig og tumling. Som ovenikøbet også hoster, snotter og føles varm, så jeg med garanti ikke kam komme ud i weekenden og hygge med venner til planlagt event i et år :boo Sikke en dag :kram2 :kram2 jeg håber hun kommer i bedring så I kommer afsted :kiss og god bedring med hende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 :kram til jer andre der frygter skat - ja og alle jer andre med andre ting også. Det er på mandag, man kan tjekke, ikk'? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Der er altså nogle gange hvor jeg er lidt træt af at Nohr vinder retten til mig, over William, alene fordi jeg er hende med brysterne. Især de nogle gange hvor William græder "moaaar" og far bare ikke rigtig kan trøste lige så godt :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 :kram til jer andre der frygter skat - ja og alle jer andre med andre ting også. Det er på mandag, man kan tjekke, ikk'? Skat frigiver det her i weekenden. Må jeg opfordre dig til at tjekke i de sene natte/tidlige morgen timer evt ifbm amning for at undgå for lang kø ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Sikke en dag :kram2 :kram2 jeg håber hun kommer i bedring så I kommer afsted :kiss og god bedring med hende :kram2 Tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Skat frigiver det her i weekenden. Må jeg opfordre dig til at tjekke i de sene natte/tidlige morgen timer evt ifbm amning for at undgå for lang kø ;) Haha ja det er da med at udnytte, når man er vågen om natten :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Stadigvæk 2 syge børn den ene havde 40,3 inden hun sov (gav hende en panodil at sove på) og den anden er lige steget til 39,3. Hun har altså ligget stabilt på 38 hele dagen. Lorte influenza Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Først ødelægger Mie mine briller imorges (pilfinger), så jeg må ud og bruge 3000 på nye (øv det var ikke det de penge skulle bruges til), så mega lang dag på job og efterfølgende brillekøb der gør jeg kom alt for sent hjem = lille mor syg tumling nægter at sove. Forsøger at putte i dobbeltsengen, med resultat at tumling tumler sig ud ad seng, falder med hoved i natbord og ned på gulvet og græder helt utrøstelig. Få endelige trøstet og puttet i tremmeseng, så hun sov kl 21. Endnu ingen aftensmad fået og skal pakke til en hel weekend for mig og tumling. Som ovenikøbet også hoster, snotter og føles varm, så jeg med garanti ikke kam komme ud i weekenden og hygge med venner til planlagt event i et år :boo :numse og :prik til det hele! Hvem skal I på weekend hos hvis jeg må spørge? Kunne det ikke være muligt at disse nogle tog sig af Mie-mus og du kom ud og fik tanket lidt op på dig-kontoen? :kram :kram2 :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Lidt sjovt brok: Ifb med graviditeten er jeg lidt mere oppustet og forstoppet end normalt hvilket resulterer i nogle ret så grumme prutter. Jeg sidder på sofaen med dynen over mig og har ligget og små feset lidt nu når N alligevel arbejder. Jeg vender mig lidt og kommer til at løfte dynen en smule hvilket resulterer i en straks hovedpine pga en så grum pruttelugt :blush Så kan i grine lidt af den! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Lidt sjovt brok: Ifb med graviditeten er jeg lidt mere oppustet og forstoppet end normalt hvilket resulterer i nogle ret så grumme prutter. Jeg sidder på sofaen med dynen over mig og har ligget og små feset lidt nu når N alligevel arbejder. Jeg vender mig lidt og kommer til at løfte dynen en smule hvilket resulterer i en straks hovedpine pga en så grum pruttelugt :blush Så kan i grine lidt af den! :D Du er ikke alene! :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites