Lovely Lady

Møhø - lidt inspiration måske ;)

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Lidt sjovt :)

Vi har mest utraditionelle pigenavne på listen som Kayley og Jessie til den næste , men min kæreste er også mest til den slags navne, så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så helt på bølgelængde med hende. Jeg forstår det slet ikke! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så helt på bølgelængde med hende. Jeg forstår det slet ikke! :rolleyes

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så helt på bølgelængde med hende. Jeg forstår det slet ikke! :rolleyes

100% :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste navne får også et :rolleyes, men jeg mødte en gang en skøn lille pige, der hed Røskva, og det var helt perfekt til hende :biglove C er dog ikke helt overbevist.. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så helt på bølgelængde med hende. Jeg forstår det slet ikke! :rolleyes

:ditto

Men nu har jo jeg valgt at min søn skal have et godt gammelt nordisk navn, som ingen rigtigt kan forstå jeg har valgt(eller jo, når de hører hvorfor det lige er blevet det navn)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fnis :P

(Røskva er dog helt normalt mine øjne :chin:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt sjovt :)

Vi har mest utraditionelle pigenavne på listen som Kayley og Jessie til den næste , men min kæreste er også mest til den slags navne, så :)

Kayley og Jessie er da bare udenlandske navne  :chin: Vi snakker om at skulle have en Kaley, hvis det bliver en pige denne gang. Opkaldt efter en meget skøn pige vi lærte at kende, da vi boede i USA :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kayley og Jessie er da bare udenlandske navne :chin: Vi snakker om at skulle have en Kaley, hvis det bliver en pige denne gang. Opkaldt efter en meget skøn pige vi lærte at kende, da vi boede i USA :)

Det er nemlig bare udenlandske navne, ligesom Pixie :) men for mange lyder de helt forkerte i danske ører :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig bare udenlandske navne, ligesom Pixie :) men for mange lyder de helt forkerte i danske ører :)

Vi havde også Jessica og Jessie på til Leah - men så snuppede min søster jo navnet :P

Jeg synes Pixie er så flot.. Forstår virkelig ikke at det ikke er mere brugt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt utraditionelle navne til mine børn.

Navne som ikke mange i Danmark har (Maliva skulle sågar godkendes), så jeg føler ikke at vi falder i den kategori.

- udover at Maliva har Erika med også, til ære for Jespers far.

 

Men hvad tænker i?

 

Jeg synes bestemt at der er nogle navne, som går totalt over gevind, og hvor jeg tænker: "det barn ændre navn, så snart det fylder 18 år!" 

Hvem i sit rette sind vil kalde sit barn for Rhododendron? :blink (ja, undskyld, hvis der er nogen som ønsker det for deres barn)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER